2009. november 22., vasárnap

Vegyesfelvágott 11

A hétvége szinte már szokásos módon a céges focival kezdődött. Ez most annyiban volt kicsit különleges, hogy felavattam az új kesztyűmet. És nagyon meg vagyok vele elégedve. Úgy tapad bele a labda, olyan lövéseket fogtam meg, hogy csak ámultam magamon. :) Kissé pechesre is sikeredett ez az egy óra játék, mert hasba is rúgtak, meg arcon is, sőőt egy lövést úgy "védtem", hogy ráültem a labdára... Maradjunk annyiban, hogy ráültem bizonyos dolgokra, és nagyon-nagyon fájt... :S :D
A szomszédos pályán valamilyen bajnoki kispályás meccset játszottak, és amikor egyszer visszadobtam nekik a labdát, úgy köszönték meg, hogy "Köszi, Gábor!". Magyarul valószínűleg ismertek, de én ugye szemüveg nélkül védek, ők elég messze voltak, így fogalmam sincs, hogy kik lehettek... Azt tudom, hogy Aranycsapatnak hívták a csapatot -szerények...:)-, és ez valahonnan, kb. iwiwről ismerős is nekem, de tényleg lövésem sincs, hogy ki köszönt rám...
Foci után hazajöttem, kaja, és fürdés után mentem a Laposra, amolyan céges bulira. Kicsit ijesztő volt már sötétben az élményfürdőtől kigyalogolni, meg át is rendezték már kissé a terepet, de kb. fél óra késéssel odaértem, kisebb logisztikai bravúr volt... :) Egyébként Ibolya kolleginát "búcsúztattuk", aki végülis marad a cégnél, csak éppen egy másik részlegen fog tovább dolgozni. Iszogattunk-beszélgettünk, jó kis este volt. Csak sört, meg Jägert ittam, de mivel Geri kolléga jószívűen elosztogatta felesben vásárolt pizzánk nagy részét, eléggé fejbevágott az ital... Nagy meglepetésemre felbukkant a színen Andris barátom is, aki tesómék lakodalmán volt a vőfély, és én kb. azóta nem is találkoztam vele. A srác hozta a formát, ment a hülyülés ezerrel... Andris Ibolya stílusát Hernádi Juditéhoz hasonlította, én pedig a magas labdát lecsapva mellesleg hasonlítottam a kolleginát a művésznőhöz. No, ez azért elég gáz, mert ha nem kérek elnézést, akkor egy disznó férfi vagyok, ha meg mégis exkuzálom magam, akkor az arra enged következtetni, hogy bármi gondom lenne a kollegina testi adottságaival. Ami nincs így... :) Ilyen előzmények után tegnap este elkezdtem röhögni, mikor a Csillag születik-ben megláttam Hernádit... :) Ja, és ha már a tehetésgkutató műsor: régebben, mikor még sokat chateltem, és megkérdezték, kb. hogy írnám le magam, általában az volt a sablon-válasz, hogy ronda és fárasztó vagyok, mint a Jáksó. :) Most ha megkérdeznék, mennyire vagyok sérült, azt válaszolhatnám, hogy nagyjából annyira mint Veres Robi, azaz MC DC. Ahogy utánaolvastam, nagyon hasonló a sérülésünk, és kb. hasonlóan közlekedünk. Úgy vettem észre, hogy talán valamiféle tapintatból nem nagyon mutatják Robit "egész alakosan", ami nem is baj, én legalábbis utálom magamat videón viszontlátni. A fotókkal még elvagyok. :) Amúgy tök furcsa, mert szimpatikus a srác, meg minden, mégis azért szurkolok, hogy ne nyerje meg ő a vetélkedőt, mert akkor soha nem moshatná le magáról, hogy csak azért nyert, mert fogyi. A tegnapi adásban is idéztek olyan véleményeket, hogy bármelyik pesti aluljáróban találni olyan emberkét, aki jobb freestlyle-rappet tol, mint MC DC, ami már jelzésértékű...
No, de vissza a céges bulihoz: valamikor éjfél után hazajöttem, és itthon még két doboz sört megittam levezetésként, a szokásos cigi és mp3-lejátszó társaságában, a függőfolyón, ugyancsak szokás szerint. :) Az előző bejegyzésben írtam, hogy igyekszem minél kevesebbet agyalni hülyeségeken. Na, ezt újfent sikerült megcáfolnom...
A másnap... Jaj de rosszul voltam én reggel... És jaj, hogy én mennyire utálok másnapos lenni... Szerencsére viszonylag hamar magamhoz tértem, de hajnali 12 óra táján fölhívott egy pénzügyi tanácsadó emberke, akivel nyár vége felé találkoztunk, hogy lassan megejthetnénk decemberre megbeszélt összeülésünket. Köszönettel visszautasítottam a lehetőséget, ugyanis még mindig a "szokj le a cigiről, és ne menj minuszba a bankkártyáddal!" szövegek voltak műsoron. Amikben persze teljesen igaza is van emberünknek, de ezeket magam is kapiskálom, pedig nem vagyok semiféle tanácsadó... Amúgy szegény, ha sejtette volna, mennyire nem vagyok kommunikatív állapotban, biztos nem akkor hívott volna fel.
Délután a Mekibe mentem, ahol egy ilyen kedvezményes kupon felhasználásával vettem sajtps McRoyal szendvicset, és életemben először BigMacet. Ez utóbbi nem is olyan rossz, csak hát amolyan NIE (=nehéz intelligensen elfogyasztani)-kategória, és ha már nie (ami németül ugye azt jelenti, hogy soha): társaságban soha nem fogok ilyet enni, az tuti... :)
Ezután pedig Andrással és Kutyával a Dreherben megnéztük a Vidi-ETO-t.0-0 az őszi bajok otthonában, nem vallottunk szégyent. Főleg, ha Nicorec bombája nem a kapufát találta volna telibe... Szerdán még lesz egy Magyar Kupa-meccs a Honvéd ellen, aztán téli szünet következik... :(
Most is maradtunk picit a meccs után, és nagyjából 7 óra táján érhettem haza...
Ja, egyébként Németországban kirobbant egy egész Európát érintő bundabotrány. Magyarországon 13 bajnoki meccset vizsgálnak így utólag. Hát amilyen kiszámíthatatlan és rapszodikus néha a csapat, nem lepődnék meg, ha mi is érintettek lennénk... Sokan már kizárásokat, meg hasonló szankciókat emlegetnek, de szerintem ez nem ilyen egyszerű. A bunda a doppinggal együtt a sport olyan rákfenéje, amit felszámolni szinte teljességgel lehetetlen. De természetesen küzdeni kell ellene. Az azonban nem megoldás, hogy egy csapatot kizárnak. Ha egy kapust lefizetnek, hogy engedjen be egy gólt, nem nem lehetetlenítgetnek el válaszként egy egész klubot... Kíváncsian várom a fejleményeket...
H1N1: holnap oltás lesz a cégnél. Mivel meg vagyok fázva, engem szerintem nem oltanak be. Én viszont szeretném elkérni az anyagot, mert kórházi ismerősöm beoltana. Mondjuk nem nagyon hiszem, hogy odaadják...
Rádió: hát ez borzalmasan szörnyű... Annyira tökismeretlen zenék vannak, a beszélgetések ízetlenek-langyosak, az egész annyira amatőrnek tűnik. Még a Jáksó is csak szokja a technikát, élő adásban nem sikert számot elindítania, majd beszélt a technikusokkal adásban. Vicces volt... :) Így marad Rádió1, de most megtaláltam a Sláger Rádiót is: itt a "Magyar Zene"-dobozban.
Egymás szemében: igen, az iwiw-alkalmazás. Nem nézem meg gyakran, csak ha nagyon ugrik a rám adott szavazatok száma... Tegnap egy nap alatt tíz szavazatot kaptam, és javultak az átlagaim. Valaki nagyon szeret... :)
Reklám: elkezdtem reklámozni a blogot. Nem kell semmi nagy dologra gondolni, a buszon szoktam azzal szórakozni, hogy a párás ablakra felírom, hogy GosziBlog:) A múltkor a dugóban elég lassan ért be a busz a szökőkúthoz, és két morcos csajszi ült velem szemben, akiknek ténykedésemmel mosolyt csaltam az arcára... :) Azt mondjuk sose tudom meg, hogy rám kerestek-e a gúgliban... :( :D
Újhold: már a mozikban a Twilight-saga következő része. Fogalmam sincs mi az, annyit tudok, hogy ez valami csajos-misztikus izé. De annyi lány volt a Plázában moziban pénteken... :) Ennyit én még egy légtérben szerintem nem is láttam egy kupacon... Egy Justin Timberlake-koncert lehet ilyen, gondolom...:)
Mondjuk most igazából egy lány érdekel. Nagyon sokszor eszembe jut, és nagyon hiányzik... És lehet, hogy...
Na, sziasztok, puszik, pacsik! :)

Nincsenek megjegyzések: