A Honda-utód istálló új neve Mercedes GP lesz. Azt azért remélem, hogy megtartják az autó régi festését, mert szerintem egyszerűsége mellett is az egyik legszebb gép Brawn-éké volt a száguldó cirkuszban.
Bivalyerősnek hangzik, hogy Ross Brawn és Norbert Haug, a konstruktőr-, és a motorzseni -vagy inkább a motorzseni embere- még szorosabban fognak együtt dolgozni.
Kissé szerencsétlennek tartom egyébként, hogy a McLaren a tervek szerint két angol - Button és Hamilton -, míg a Brawn két német - Rosberg és Heidfeld - pilótával fog harcba szállni a győzelmekért. Ez egyrészt unalmas, másrészt a szponzorok számára a piacot is leszűkíti, legalábbis szerintem. De hát ők gondolom ezt nálam sokkal jobban tudják... :)
Ja, természetesen a Mercedes csapat tiszteletére győzelmek esetén a német himnusz fog szólni a jövőben...
És ezennel "elavult" az összes F1-es relikviám: A BMW-csapat már nem létezik, Kubica már a Renault-nál; Brawn sincs már, Barrichello pedig a Williams sofőrje lesz jövőre. 2010-ben frissítenem kell a kollekciót! :)
Ha már ennyit autózok ma: a minap olvastam egy nagyon érdekes cikket az autóipar történetének legnagyobb bakijairól, legcikibb autóelnevezéseiről. Tényleg tök jó, érdemes elolvasni, de én kettő sztorit kiemelnék.
A Mitsubishi Pajero terepjáró nevét egyes spanyol nyelvterületeken Montero-ra módosították: ott ugyanis a Pajero szó a szlengben önkielégítőt jelent.
És a végére egy kis skandináv nyelvlecke! :D A Honda Fit, amit nálunk Jazz-ként forgalmaznak, Európában eredetileg Fitta lett volna, de ez svédül, dánul és norvégul puncit jelent.
Az eredetileg tervezett névvel, és hozzá - valóban - kitalált szlogenekkel: "Kívülről kicsi, de belül tágas" vagy "Élvezet minden nap", elég vicces, és ütős reklámkampány társulhatott volna az autóhoz. Persze, elsősorban Észak-Európában.
Bivalyerősnek hangzik, hogy Ross Brawn és Norbert Haug, a konstruktőr-, és a motorzseni -vagy inkább a motorzseni embere- még szorosabban fognak együtt dolgozni.
Kissé szerencsétlennek tartom egyébként, hogy a McLaren a tervek szerint két angol - Button és Hamilton -, míg a Brawn két német - Rosberg és Heidfeld - pilótával fog harcba szállni a győzelmekért. Ez egyrészt unalmas, másrészt a szponzorok számára a piacot is leszűkíti, legalábbis szerintem. De hát ők gondolom ezt nálam sokkal jobban tudják... :)
Ja, természetesen a Mercedes csapat tiszteletére győzelmek esetén a német himnusz fog szólni a jövőben...
És ezennel "elavult" az összes F1-es relikviám: A BMW-csapat már nem létezik, Kubica már a Renault-nál; Brawn sincs már, Barrichello pedig a Williams sofőrje lesz jövőre. 2010-ben frissítenem kell a kollekciót! :)
Ha már ennyit autózok ma: a minap olvastam egy nagyon érdekes cikket az autóipar történetének legnagyobb bakijairól, legcikibb autóelnevezéseiről. Tényleg tök jó, érdemes elolvasni, de én kettő sztorit kiemelnék.
A Mitsubishi Pajero terepjáró nevét egyes spanyol nyelvterületeken Montero-ra módosították: ott ugyanis a Pajero szó a szlengben önkielégítőt jelent.
És a végére egy kis skandináv nyelvlecke! :D A Honda Fit, amit nálunk Jazz-ként forgalmaznak, Európában eredetileg Fitta lett volna, de ez svédül, dánul és norvégul puncit jelent.
Az eredetileg tervezett névvel, és hozzá - valóban - kitalált szlogenekkel: "Kívülről kicsi, de belül tágas" vagy "Élvezet minden nap", elég vicces, és ütős reklámkampány társulhatott volna az autóhoz. Persze, elsősorban Észak-Európában.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése