2009. november 9., hétfő

Focis-csajos :)

Hm... Mondtam már, hogy utálok címet adni, nem? :)
Szóval... Tegnap életemben először mentem úgy focimeccsre, hogy "minden mindegy", ha kettővel kikapunk a Debrecentől, az már jó, ha meg gólt is rúgunk közben, az meg már maga lesz a Mennyország. A Sörkertben is kicsit letargikus volt a hangulat. Hát igen, nem a legjobb előjelekkel vártuk a meccset, a fiúk nem kényeztettek el minket az utóbbi időben.
Ehhez képest...? Már az első félidő 22. másodpercében vezetést szereztünk a BL-résztvevő Loki ellen, és azt is kibírtuk, hogy a második félidőt gyakorlatilag emberhátrányban játszottuk végig... Nem volt jó meccs, de nyertünk, és ez mindennél fontosabb... :) A Loki pedig egymás után harmadszor kapott ki a magyar bajnokságban, ezt elég rég mondhatták el magukról...
Azon gondolkodtam, miért nem működik úgy a csajozás, mint a foci. Mármint tegnap teljes közömbösséggel elmentem meccsre, semmi jóra nem számítva, és tessék... :) Ez olyan, mintha elmennék egy buliba, ülnék a haverokkal, és betoppanna életem nője... Na oké, ez picit hülye, és nagyon erőltetett példa, bár... Bár, ha jobban belegondolok, nekem egyszer ez a "közönyösen elmegyek egy buliba, és majd csak lesz valami"-történet egyszer már bejött... De ennek már lassan 8 éve... :( Na, de erről majd még mesélek...
A kézislányok kikaptak tegnap BL-meccsen Romániában, nem lesz egy sétagalopp az idei sorozat... Amikor a focimeccs szünetében telefonos segítséget kértem Dóritól, a kézimeccs eredményét tudakolva, akkor még vezettünk...
Más! Mielőtt tegnap elindultam a Sörkertbe, a MEOSZ honlapját nézegettem. Nem, ez nem a Magyar Ebtenyésztők Országos Szövetségének honlapja, ahogy egy haverom egyszer találta mondani, hanem a Mozgáskorlátozottak Egyesületeinek Országos Szövetségéé. Na, és ezen a honlapon van társkereső rovat is. - itt megnézheted, ha érdekel...:) -
Már évek óta olvasgatom ezt az oldalt. A fiúk hirdetéseit is. Pff... Nem mintha két kapura játszanék, hanem egyszerűen kíváncsi vagyok rá, hogyan hirdetik magukat egy ilyen oldalon az emberkét, mit tartanak fontosnak elmondani magukról, meg ilyenek.
Mert én is gondolkodom rajta, hogy feldobok egy hirdetést, de eddig nem tettem meg. Mondjuk én ép lányt keresnék. És hogy miért pont egy ilyen oldalon? Hát pont azért, mert ha egyszer egy ilyen oldalra téved, akkor ennek talán van valami előzménye, mármint van sérült ismerőse, tudja mire számíthat, etc.
De a hirdetéstől több dolog is visszatart. Egyrészt ilyenkor benne van a pakliban, hogy olyan mailt kapok, hogy "jaj, de szegény sérült fiú, nem járnék veled, mert izé, meg bigyó, de ha gondolod, lehetünk barátok." Hát NEM, nem gondolom. A sajnálatot utálom, és barátokkal szerencsére "jól el vagyok látva", ami elég buta megfogalmazás, de gondolom érthető, hogy mire gondolok... :)
Jaj, meg aztán olyan hülye hirdetéseket lehet olvasni, hogy néha csak nézek bambán olvasás közben... :) A "kedvencem", amikor egy gazdag üzletember végtaghiányos barátnőt keresett, mert az olyan "izgató"! Hát vazzee... Meg amikor egy elektromos kerekesszékes meleg srác keresett hasonló társat... Pf... - ide nem írok megjegyzést, mert parasztság lenne... :) -
És hogy a lányok se maradjanak ki a szórásból, mutatok két gyöngyszemet:


25éves vagyok teljesen egészéges 165cm/55kg. Zöld a szemem szemüveges vagyok. Szeretnék megismerkedni egy miskolci fiúval aki nem dohányzik és nem fogyaszt alkoholt. Enyhén fogyatékos legyen aki önellátóan eltartja magát és lakása legyen mert szeretném ha össze költözhetnénk. Én Újcsanáloson lakom Miskolctól 25km-re. Magamról annyit, hogy szeretek moziba járni kirándulni sétálni jó zenéket, hallgatni. Sajnos jelentkeztek olyanok, aki nem irta le rendesen a betegségét és csalódtam benne meg B.Pestiek voltak és nem jöttek le hozzám megismerkedni velem, egy volt aki azt irta, hogy nagyotthalló készüléke van az még rendbe is lett volna de a beszéde is akadozott nyelni alig birt és még elég kocska volt, a keze is és a lába. Linkek kerüljenek!
LOL! Nem tudom, hogy ehhez kell-e kommentár... Nagy az Isten állatkertje... :/ Amúgy meg... :D :D :D
A másik kedvencem pedig:

Egy optimista 27 éves, enyhén mozgássérült lány, keresi azt a fiatalembert (38 éves korig), aki megfelel a következő követelményeknek. Legyen rendezett körülmények között élő, megfelelő egzisztenciával rendelkezzen, nagyon igényes (lehetőleg diplomás) nem átlagos férfi. Aki biztosítani tudja az odafigyelést a társa számára. Legyen komoly gondolkodású, széles látókörrel, intelligenciával rendelkezzen. Keresek egy érző lelket, akinek én lehetek a mindene, akivel szavak nélkül értjük egymást. Én, úgyszintén rendelkezem mindezekkel. Hiszem, hogy élsz valahol, és egymást keressük! Ha így igaz, akkor várom részletes bemutatkozó leveledet. (Kíméljenek meg a zaklatott életet élők, a válófélben lévők, a csak szórakozni vágyók, linkek, az aluliskolázottak.)
Hm... Hát azért kíváncsi lennék arra, milyen személyiség rejtőzhet ilyen sorok mögött... Nem fogok neki írni, de ha mégis írnék, az e-mail tárgya a következő lenne: "Megpályázni kívánt pozíció: társ"
Mert ugyebár komoly gondolkodású, és mindamellett széles látókörű vagyok... :)
Hát nem tudom, szerintem azzal a bizonyos hírdetéssel még várok egy picit...:)

Nincsenek megjegyzések: