2009. november 12., csütörtök

Vegyesfelvágott 10

Huh... Nagyon sok írnivaló jött össze már megint...
No, asszem most kezdem sporttal!
Gyászol a futballvilág: Magyarországon egy alacsonyabb osztályú mérkőzés után egy edző esett össze holtan a pályán, majd pár nappal utána pedig Takács Lajos, a Videoton, az MTK és a Sopron korábbi csatára hunyt el egy mérkőzés után szívroham következtében, egyébként három héttel kötelező egészségügyi kontrollja után...
Németország pedig Robert Enkét, a válogatott és a Hannover kapusát gyászolja. A játékos évekig depresszióban szenvedett, nem tudta feldolgozni kétéves szívbeteg kislánya halálát. A közvélemény, és talán a család is úgy tudta, már jobban van, de a héten egy edzés után öngyilkos lett: egy vonat elé vetette magát. A jövő nyári VB-n a Nationalelf első számú portása lehetett volna... Az eset kapcsán a német média sokat foglalkozik Sebastian Deislerrel, a Hertha és a Bayern korábbi játékosával, akit annak idején kirobbanó tehetségnek tartottak, de sérülései megakadályozták pályafutása kiteljesedésében. Ő ezt nem tudta elviselni, depressziós lett, és fiatalon a visszavonulást választotta.
ETO: most szünetel a bajnokság, de hírek azért csordogálnak szorgalmasan. Bajzát Péter a Fradiba igazolhat, az edző Pintér Attila pedig hamarosan a BL-főtáblán szeretné látni csapatát. A mondat első fele nem jó hír, a másodikra csak azt mondhatom: úgy legyen! :)
Holnap az U21-es válogatott Győrben játszik az olasz válogatottal, szívesen megnézném őket, de sajna 16 órakor kezdődik a meccs, akkor nekem céges focin van jelenésem... :)
F1: a korábbi háromszoros világbajnok Ayrton Senna unokaöccse, Bruno Senna (kép) jövőre az újoncként induló Campos csapatnál fog versenyezni! Érdekesség, hogy minden csapat pénzt kért volna szolgálataiért, aztán mostani munkaadójával olyan egyezséget kötöttek, hogy nem fizet, de bért sem kap, idényét privát szponzorai fogják finanszírozni. A többit pedig majd meglátjuk...
Dóri... Tegnap este MSN-eztünk, és igen hülye voltam. Tapintatlan, figyelmetlen, tuskó... Megbeszéltük a dolgot, meg nem lett belőle nagy probléma, de nekem ez mégis szarul esett... Szeretem én őt annyira, hogy nem akarom megbántani/elszomorítani... Amikor én elég sokszor rázúdítom kisebb-nagyobb problémáimat, ő nem ezt érdemelte tőlem... Ha olvasod: még egyszer elnézést kérek...
-Doktor úr, én olyan rosszul érzem magam!
- Beteg? HÁ'EGYENEGY ALMÁT!
Jó, tudom, nagyon gyenge... :)Szóval munkahelyünkön felajánlották, hogy mindenkinek aki kéri, kifizetik a H1N1, valamint a szezonális influenza elleni védőoltását. Ez tök jó dolog, de a neten, a médiában olyan egymásnak ellentmondó hírek terjengenek, hogy kicsit azért bizonytalan vagyok... Nem tudni, mennyire lett kikísérletezve az oltóanyag, mennyire lesz veszélyes a vírus, stb. Három ismerősömtől kértem telefonon tanácsot, hogy mitévő legyek, kérjem-e az oltást, a három válasz kb. az igen, a nem és a nem tudom volt... Szóval nem lettem okosabb... De szerintem kérni fogom, talán nem lesz gond... Ha meg esetleg megbetegednék, akkor megtudnám, hogy volt-e értelme. Választ holnap kell adni: Péntek 13-án. Pff... :) (Már végeztem a bejegyzéssel, amikor hívott egy mentős cimborám, gondoltam nála is rákérdezek. Azt mondta, sok a rémhír, nem veszélyes az anyag, esetleges mellékhatásként az oltás estéjén bágyadtságot, valamint torokkaparást említett, ami azért túlélhető... Szóval kérni fogom az oltásokat.)
Ja, tegnap este még Katával volt egy bő félórás telefonunk: szombaton öccse szülinapját ünnepeljük! A tervek szerint számunkra lightos lesz a buli, Balázs a haverjaival megy partyzni, mi pedig az utolsó busszal hazatávozunk. Mármint külön-külön, mindenki a saját otthonába... :) Szóba került a múltkori buli is. Azóta nem sokat beszéltünk, volt mit kibeszélnünk. :) És még mindig utálom a jeleket... Idegesít, ha nem veszik észre, ha nem veszem észre, ha félreértik, ha félreértem, és az is, hogy soha nem ér célba. Meg persze odaképzelnek valamit, ami nincs is...
Ma délután láttam azt a lányt, akit kis jóindulattal exemnek is nevezhetek. Nyolc év után kb. másodszor láttam, rámköszönt, rámmosolygott, amit én viszonoztam is, és szerintem oda is jött volna hozzám, csak hát baromira el voltam gondolkodva... Nem tudom, ez most elég furán érintett... És hogy milyen lány ő? Már többször ígértem, valamikor már tényleg leírom a "történetünket". Külsőre? Nekem most úgy hirtelen Steffi Graf jut róla eszembe, szóval tényleg nem csúnya lány, na... :) És ha a párhuzamot tovább szeretném vinni: rólam anno elég gyorsan kiderült, hogy nem vagyok egy Andre Agassi... Aki egyébként Open című önéletrajzi kötetével ugyancsak felkavarta az állóvizet maga körül, de erről tényleg nem írok, nézz utána, ha érdekel! :P
Most pedig egy iwiw-üzenet várt. Gimis ismerősöm jelentkezett egy álláshirdetésre egykori munkahelyemre, és az ilyenkor szokásos háttérinfókat kérte. Egy fárasztó nap után kissé embert próbáló feladat volt, de azért igyekeztem kellőképpen diplomatikus lenni... :)
Na ennyi voltam, puszik, pacsik, éljenek a csajok! :)

Nincsenek megjegyzések: