2009. november 17., kedd

Bulifotók :)

Kaptam Balázstól pár képet a szombati buliból! :) Kettőt föltettem az iwiw-re -amúgy az adatlapomat is frissítettem-, de a kevésbé publikusak közül egy-kettőt ide rakok fel. Iwiwen bárki láthatná, ide meg csak az igazán fanatikusok látogatnak el rendszeresen! Ez, jaj, de nagyképűen hangzott... :)
Na, akkor lássuk:Őőő... Na jah... Balázzsal, az ünnepelttel vagyok egy képen, aki felpróbálta Barca-mezemet. Én meg emiatt ugyebár félpucéran. Pazar... :D
Katával. Na, ez a kép felkerült iwiw-re is, meg itt a blogon is már nem tudom, hányadik fotó látható Róla. De hát megérdemli. Ahogy manapság mondani szokás: szeri van! Na, de nem úúúgy... :)
Itt pedig Lacival vagyok látható, aki Adri barátja. Na, nem az az Adri, aki egy pár bejegyzéssel ezelőtti képen látható. Annál is inkább, mert az ő párja Zoli. Ja, és ez a kép egyike azon ritka rólam készült felvételeknek, melyekkel elégedett vagyok. Csak a sör és a cigi miatt került tiltólistára... :)
Na, szóval jó kis buli volt ez, de tényleg...

Nincsenek megjegyzések: