2009. november 5., csütörtök

Gábor vagyok,

28 éves győri lakos. A fotón Adri és Kata társaságában vagyok látható. Nem egy infogyőr-szintű partyfotó, sajnos sötétben ezzel a telefonommal nem lehet jobb képet készíteni. Mégis azt gondoltam, megosztom veletek ezt a fényképet. :) Egyébként meg "annyira nem is feltűnő", hogy rossz a képminőség, gondold azt, hogy hozzáadtam valamilyen hatást! Különben is a lányok szépek, a többi pedig nem számít! :)
Na jó, komolyodjunk is egy picit.!
Voltam Okmányirodában, és mától győri lakosnak mondhatom magam. Gondolkodtam, igazából nem sok minden változik meg. Ugyanannyit leszek Écsen, mint eddig, csak éppen Győrben fogok szavazni, és nem egy szűk kétezer, hanem egy bő 130 ezer lakosú településre vagyok bejelentve.
De furcsa, akkor is... Écsen tényleg semmi "társadalmi életet" nem élek, alig ismerek valakit, mégis szar ez most egy picit. Hiába voltam összesen 14 évig koleszos Budapesten, Mosonmagyaróváron, és Szombathelyen, szeretem ezt a falut.
De ha bérlakást szeretnék itt Győrben, akkor kénytelen voltam meglépni ezt. Mert szeretnék. Mert ha tesómék eladják a kéglit, akkor faluról kellene bejárnom...
Ja, és előre utálom, hogy a lakcímemet alig tudja valaki helyesen leírni, még a legtöbb utcanév-tábla is el van cseszve... Persze nem írom le, mert adadtvédelem, meg egyebek, de annyit segítek, hogy hogy az utca névadója az aradi vértanúk egyike, és az ETO hivatalos címe is ebben az utcában van. :P
Ha már ETO: tegnap a Dreherbe mentünk a szokásos "meccsnéző társasággal", Fradi-ETO-t nézni. És kikaptunk 1-0-ra. Ez ellen a Ferencváros ellen ez idén nem sok csapatnak sikerült, mi vagyunk pontosan a harmadikak... :S A játékosaink tegnap becsapták szurkolóikat, így érezheti magát egy megcsalt ember is. Az ezer sebből vérző, gyenge, és szurkolóit nélkülöző FTC ellen minősíthetetlen gyenge játékot mutattak be... Nem tettek a győzelemért SEMMIT... Bele se merek gondolni, mi lesz a Debrecen és a Vidi ellen... :(
Rádió-mizéria: oké-oké, hiányozni fog a Sláger, meg a Danubius. De egyrészt unom ezt a hisztériát, hogy a csapból is ez folyik, másrészt agyamra megy most a Danubius... "Egy kiváló dal az új évezredből", illetve "egy klasszikus a 90'-es évekből" És ezt minden szám előtt/után el kell mondani... Pff... Már a falra mászok tőle...
Ha már Danubius: emlékszem, itt hallottam, illetve vettem fel magnóra "menő zenéket" -bár ez hülyeség, abban a B. Tóth Laci féle vasárnap esti Poptarisznya volt az úttörő, na meg a Kettőtől ötig hétfőnként a Kossuthon :)-, a csütörtök esténként kétórás Kajárik Andrea-féle "Tinikívánságműsor" a legnagyobb diszkóslágerekkel ugyancsak felejthetetlen... :) De a legnagyobb danubiusos emlék, amikor a Napfogyatkozás idején, 1999. augusztus 11-én Csopakon voltunk, és a legnagyobb sötétségben felcsendült a rádióból a Demjén-féle "Várj, míg felkel majd a nap" című dal... Nos, az nagyot "adta a feelinget", ahogy mondani szokás... :)
De alapvetően tényleg kezdem unni ezt a hisztit. Győrben is a BMC-ből Oxygen lett (sose hallgatom), a Rádió Győr pedig már Rádió1 névet fut, mégsem állt meg az élet, szerencsére... :)
Állítólag a Danubius és a Sláger is elképzelhető, hogy frekvenciát, illetve már működő rádiót vásárol... Az pedig jelzésértékű, hogy a Bumeráng stábját az egyik, a Pirítósét pedig a másik új csatorna szerződtette...
Ja: tegnap Anyut kb. 3 órán keresztül nem tudtam elérni, és amikor rég otthon kellett volna lennie, még apám sem tudott róla semmit... Persze rögtön a lehető legrosszabbra gondoltam. Aztán kiderült, hogy drága jó édesanyám Bioptron-termékbemutatón volt, ahol valami rejtélyes okból kifolyólag nem volt térerő ezek szerint... Ja, a lámpát Te is megveheted 550 ezer forintért... Huh, de azt a frászt, ami kerülgetett, én nem kívánom senkinek...
Hm... Nem akarom ismételni magam, a héten minden napra jut valami program, most úgy néz ki, szombaton a zalai túra után itt Győrben Katával találkozunk, vasárnap pedig ETO-Loki...
Egyébként pedig minden oké, és tök jól vagyok. Mondjuk ez így ebben a formában nem teljesen igaz.
Viszont hivatalos verziónak tökéletes.

Nincsenek megjegyzések: