2010. március 18., csütörtök

Most már aztán tényleg nem pusztán a reklám helye

Mármint a postaládánk. Nyáron lesz öt éve, hogy Győrben lakom, de csak tavaly november óta vagyok ide bejelentve. Azaz nem nagyon kaptam ide semmilyen levelet, a reklámokat pedig kb. 2-3 hetente szoktam kipakolni. Elég az... Legalábbis eddig elég volt...
Most viszont egy értesítőt is találtam a sok prospektus között, hogy ajánlott levelem érkezett, amiért be kell mennem a postára. Az lett, amire számítottam: a súlyadó kiszabásáról szóló határozatot kaptam meg, amit Écsen - mozgáskorlátozott mivoltom okán . nem kellett a nevemen lévő autóra befizetni. Ma aztán elcaflattam a győri önkormányzat illetékes osztályára, ahol kaptam egy formanyomtatványt. Ezt kell a háziorvosommal kitöltetnem, majd visszavinnem, így mentesülök az adó befizetésének kötelezettsége alól. Nem panaszkodom, ez nekem nyilván jó, meg örülök is neki, csak éppen még mindig képtelen vagyok megérteni, hogy miért kell minden f*szságért külön elmászkálnom dokihoz, miért nem lehet egy egységes dokumentumot kidolgozni... Na, a lényeg, hogy holnap reggel dokinál kezdek, majd valamikor vissza hozzá a papírért, utána pedig még egy nap kell, amikor a hivatalba visszajuttatom a papírost...
Már nagyon kezdtek hiányozni az orvosszakértők, és a bürokrácia! :/ De tényleg nem panaszkodom! :)
Ja, és ezentúl rendszeresen sasolni fogom a levélszekrényt! Írjatok nekem levelet! Szeretnék kapni! Írok vissza, esküszöm!
A héten más érdemleges dologról nem tudok beszámolni, holnap péntek, foci, a hétvége pedig jelenleg még üres. Idegenben játszik az ETO! :(
És most egy kis GosziBlog-szubjektív, sport. Vastagítom a témát, ha nem tetszik, ugord át! :)
Forma-1: a héten olvastam Michael Schumacher egy nyilatkozatát, melyben unalmas, előzésmentes, nézhetetlen, a szurkolók számára élvezhetetlen szezont jósol. Nem nyugodtam meg, mit gondoljak én, ha a sportág legendája, a hétszeres világbajnok így vélekedik?
Beckham: Davic Beckham, az angol válogatott focista Achilles-sérülése miatt biztosan nem lehet ott a 2010-es dél-afrikai VB-n. Nem ezt érdemelte. Nem vagyok egy Beckham-fan, de tisztelem azért, amit a futballban elért, az angol válogatottért tett. A 2002-es VB előtt is súlyos sérülést szenvedett, akkor sikerült felépülnie, és ott lehet a keretben. Most az Egyesült Államokban, a Los Angeles Galaxy gárdájában bohóckodott jó pénzért, aztán mégis Olaszországba, az AC Milan gárdájához szerződött, ahonnan - nagyobb - eséllyel pályázhatott volna az újabb VB-részvételre. Nem sikerült, nagyon sajnálom őt ezért...
Tomori Zsuzsa: A Győri Audi ETO KC vezetősége felmentette a munkavégzés kötelezettsége alól válogatott játékosát, az NB1/B-ben szerepló második csapatához száműzve őt. A döntést elég furcsán - gyakorlatilag sehogy sem - kommunikálták. Így aztán a különböző internetes fórumokon vadabbnál vadabb találgatások láttak napvilágot, amiket ehelyütt inkább nem idézném. Számomra a keret minden tagja kvázi "Istennő", így nagyon sajnálom a dolgot. Reménykedem, hogy Tomi csak egy utolsó figyelmeztetést kapott, az mindenesetre bíztató jel, hogy 2011 nyaráig érvényes szerződését nem bontották fel...
Tényő. Még mindig nem értem a történteket, de ezt nem is lehet, és talán nem is kell megérteni. Ugye van pokol? - kérdeztem az előző posztban. Ezt a kérdést vissza is vonom, bízva abban, hogy épeszű ember ilyet nem tesz. Szép feleség, két gyönyörű kislány, egy épülő-szépülő ház... És mégis...
Más.
Sok új, meglepő érzéssel találkozom mostanában. Ilyen az is, hogy valakitől talán bocsánatot kellene kérnem, közben pedig arra gondolok, talán jobb lenne, ha megharagudna, és elfelejtenénk egymást. Aztán újraolvasom, átgondolom még egyszer, és rájövök, hogy ez egy nagy baromság...
És végül, de nem utolsó sorban: ITT A TAVASZ! Így olyan nagy baj már nem lehet... :)
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!

Nincsenek megjegyzések: