2009. május 30., szombat

Relax



Starek cáfolja a róla terjedő, általam az előző bejegyzésben leírt mendemondákat. Továbbá szomorú, hogy a szurkolók ezeket elhiszik róla. Én továbbra sem szeretnék pálcát törni felette, azt mondom, hogy én akkor lennék szomorú, ha igazak lennének a pletykák. Mondjuk, ezt sosem fogjuk megtudni...
Szávay Ági 6-0, 6-4-re leiskolázta Venus Williamset a Roland Garros-on, ami pazar teljesítmény. Remélem, újra magára talál, és nem csak egy fellángolás volt tőle!
Ez a hónap nagyon a sportról szólt, minden a háttérbe szorult mellette, nem csak itt a blogon. Hangulat szempontjából sok élményben volt részem, sikerből már kevésbé. A Barcelona végül sima meccsen 2-0-ra verte a Manchester Unitedet, így a Spanyol Kupa és a bajnokság után a harmadik trófeát is besöpörte a csapat. Öröm nézni a játékukat! Tesómék holnap Torinóban lesznek, én a fotelből nézem, így kényelmesebb! :)
A magyar bajnokság utolsó fordulójában az ETO ma Siófokon játszik, teletexten követem... Tegnap Újpest-Vidit néztem, nagyot alkottak a végén. A szurkolók és a sünök... :/
Holnap lesz a kézis lányok utolsó meccse is a Debrecen ellen, logisztikai bravúr lenne bejönni, de megpróbálom... :)
Jelentem, július 28-án megyek jogosítvánnyal kapcsolatos orvosszakértői vizsgálatra. Ez még nem jelenti azt, hogy elkezdem a tanfolyamot. Kipengetek egy ötezrest, megvizsgálnak tetőtől talpig, hogy vezethetek-e autót, és ha igen, milyen átalakításokkal. Utána át kell alakítatnom az autót, sőt, levizsgáztatni tanulókocsinak: ugyanis Győrben ilyen autóval egyik autósiskola sem rendelkezik. Ha ez mind megvan, indulhat a tanfolyam. Nem lesz egyszerű a történet, csak remélni tudom, hogy bírni fogom idegekkel... :)
A hosszú hétvége passzív-punnyadós lesz. Amíg Anyu Sopronban volt, a megszokott tévéműsoraimat nem tudta nekem Écsen DVD-re venni, így azokat én vettem itt Győrben videóra. Na, azokat kell felmásolnom, kb. 15 órányi anyag... :) Ami a beteges része: több foci-, és kézilabdameccs, valamint Forma-1-futam is van az archíválandó cuccok között... :) Ezzel, valamint a tévé előtt olvasással el is fog telni a hétvége...:)
Jó pihenést mindenkinek, remélem, nem lesz végig ilyen szutyok az idő! :)


Nincsenek megjegyzések: