2009. május 14., csütörtök

Már tök közel van... :)

Egyik ismerősöm a napokban megkérdezte tőlem, hogy miért is írok sportról itt a blogon. Hiszen vannak a neten is sportoldalak, akit érdekel, el tudja olvasni ott is a híreket, én igazából semmi újat nem írok. Ez részben igaz. Viszont én elfogultan, és szubjektíven közelítem meg az engem érdeklő (sport)híreket, másrészt pedig ezek afféle "önző bejegyzések", ugyanis nekem személy szerint jó visszaolvasni, hogy mi történt hetekkel/hónapokkal ezelőtt a sport világában. Ha más is így van vele, annak csak örülni tudok... :)
Tegnap végre bepótolták a tavaszi első fordulóban elmaradt ETO-Haladás meccset. A végeredmény 3-3 lett, de hogyan? A 90. percben még 3-1-re vezettünk, és a hátralévő 3 percben két gólt kapva két pontot elhullajtottunk. Ez engem most baromira nem érdekel: ha a fiúk megnyerik a Magyar Kupát, mindent elnézek nekik, de ha nem... Na, de erre gondolni sem merek... Szép gólok, összesen hat találat, semleges szurkolóként még akár tetszett is volna...
Már csak két nap van a veszprémi BL-döntőig. Körvonalazódik a program: már délelőtt elindulunk Veszprémbe, "városnézés", sörözgetés, negyed 5-kor ETO-Viborg, utána pedig, ha már ott járunk, megnézzük a 20.30-kor kezdődő Veszprém-Szeged férfi bajnoki döntő első meccsét is! Nagyon szimpatikus a veszprémi csapat, szurkolóik tévén keresztül is pazar hangulatot tudnak teremteni, jóban vannak a győri szurkolókkal... Tehát vétek lenne kihagyni! Hajrá, ETO, és Hajrá, Veszprém! :)
Az egyik újság a számmisztika miatt előre a Győrnek adja a BL-serleget. Én nem foglalkozom ilyenekkel, nyerjünk azért, mert jobbak vagyunk, és mi szurkolók belehajszoljuk a csajokat a győzelembe! :)
Talma... Szerződést bontott a csapatával, és nem indul a 250 ccm-es vébé következő futamán. A tartalékmotor hiányára, és a médiajogok egyoldalú modosítására hivatkozik... Nem értem ezt... Épül a Balatonring, a csapat látszólag köré épül, jóban volt csapatfőnökével... Remélem, úriember módjára megoldják a helyzetet....
Egy kis személyes a végére: a mai ébédkor hatalmas megrázkódtatás ért... Az előre megrendelt spagetti helyett tökfőzeléket szállítottak ki nekem ebédre... Az egyik kedvenc kajám helyett azt a tökfőzeléket (ráadásul jó kaprosan :/), amit a szilvás gombóccal és a mákos gubával egyetemben képtelen vagyok megenni, már a szagától is rosszul vagyok... Majdnem elsírtam magam... :/ :D
Spagetti vagy tökfőzelék? Tök - nem - mindegy...
Így maradt büfésnéni hamburgere. Finom volt, de azért az olasz tésztaféleségnek jobban örültem volna.

Nincsenek megjegyzések: