2009. május 3., vasárnap

Majális




A "munka ünnepe" ezúttal egész eseménydúsra sikeredett.
Először Pérre mentünk, ahol is keresztanyánkékat látogattuk meg, majd ugyanott a repülőnapon nézelődtünk. Vagyis tesómék repültek is, nekem ez most kimaradt. Én quadoztam, vagyis bátyám vitt. Megállapítottam, hogy itt is a felszállás a legnehezebb, mint a repülőn! Nehezen teszem szét a lábam. De ez most kétértelmű! :D
Voltak veterán autók is. Az túlzás, hogy a hobbijaim közé tartoznak, viszont tetszenek, és érdekesnek találom őket. A képen látható Ikarus 66-os is gyönyörű...:) És lehet, hogy hülyeség, de nagyon érdekelt volna, merre járt ez a busz, hogy került ide... Szóval "ha mesélni tudna", meghallgatnám... De a tulajhoz nem mentem oda, nem nyaggattam a hülyeségeimmel. :)
Este pedig meccsre mentünk, ETO-Vasas volt, a végeredmény 1-1. Ingyenes volt a meccs, a majális mellett, így 12 ezren kijöttek a meccsre, köztük Anyu is! :) A Stuttgart elleni nézőcsúcs megdőlt, és tényleg jó volt, hogy ennyien kijöttek, viszont én hajlok arra, hogy még ennél is jobb, ha valamivel kevesebben vagyunk. Ugyanis tele volt a stadion fikakirályokkal, akiknek a meccsrejárás abból áll, hogy szidnak mindenkit, aki él és mozog... Nem tudom, erre mi szükség van: jó szériában a csapat, a kupadöntőbe bejutott, én azt mondom, nincs ok elégedetlenkedésre. Példát lehetne venni az egerszegi szurkerekről, akik még 2-7-nél is bíztatták csapatukat. Nálunk szerintem hasonló helyzetbem minimum ostromállapot lenne...
A Barca pazar játékkal nyert 6-2-re a Real otthonában, hatalmas meccs volt, a hokisok viszont sajnos kiestek az A-csoportból, de szégyent nem vallottak, és jövőre meg kell próbálni visszajutni...




Nincsenek megjegyzések: