2010. augusztus 27., péntek

Ugye mondtam

Ugye mondtam, hogy balfék vagyok? - Reni szóhasználatával élve: Süsü:) -
De ugye mondtam azt is, hogy pluszkörök megfutása után minden probléma megoldódik?
Menjünk szépen sorban!
Először egy kis kanyar: a Süsüről jut eszembe, hogy engem megvezettek. A"pókháj, varjúmáj" kiszólás nem a Süsüben, hanem a Lúdas Matyi-filmben hangzik el. Amit viszont felvettem DVD-re, megkeresem, megnézem, és megoldódik a nagy titok! :)
Na szóval! Szerdán ugye nem jött a lakatos, ezért lementem alsószomszéd ezermesterünkhöz, megkérni, hogy segítsen megoldani a problémát. Nem volt otthon, de lánya átadta neki az üzenetet, és Niki másnap reggelre egy üzenetet is rakott a postaládánkra, hogy a postás leveleimet az ő ládájukba tegye. Másnap aztán az apukája kinyitotta a ládát, sőt a kulcs maradványait is elküldte nekem, így ma tudtam magamnak másoltatni. Úgyhogy ez a probléma kipipálva.
Szerdán még Adrinak vettem fel a tantárgyait Neptunon. MSN-eztünk, és panaszkodott, hogy nem tud belépni, nekem sikerült, így segítettem is, és volt egy kis nosztalgia: több, mint öt év után mélyedtem el újra a Neptun-tantárgyfelvétel izgalmaiban. :)
Arról nem is beszélve, hogy egyik kollégámnak elmeséltem ezt, és eszébe jutott, hogy valóban neki sem ártana beiratkoznia. :)
Tegnap elég húzós nap volt melóban, ment a telefonálás-ügyezés ezerrel. Eléggé fáradtan értem haza. Mára pedig szabit kértem, sok függőben lévő dolgomat intézendő... Ez a nyár hihetetlen volt: semmi nyaralás, semmi vízpart, csak ügyintézés, és bürokrácia.
Este pedig ETO-meccset figyeltem a neten, bár fórumokat-honlapokat frissítgetve nem volt túl nagy élmény. 2-1-re kikaptunk Zágrábban, elég érdekes körülmények között, így számunkra véget ért az Európa Liga, ellentétben a Lokival, akik a bolgár Litex Lovecs csapatát kiejtve a csoportkörbe jutottak.
Egyébként majdnem elmentem a marcalvárosi Alpesibe, ahol elvileg van Digisport, de nem voltam benne biztos... Az túl egyszerű lett volna, hogy megkérek valakit, aki a közelben lakik, hogy menjen be, és kérdezze meg.
Megkérdeztem viszont Renit. A meccs előtt, neten. Fantasztikus időzítés. Nos, ezért vagyok én süsü... :) Amúgy tudta a választ, ami igen, tehát tudtam volna nézni a meccset az Alpesiben...
Ma volt varratszedés, ami enyhe "hátszéllel" is több, mint egy órát vett igénybe. Utána kulcsmásolás, meg OTP, elintéztem, hogy utalják át havonta a hiteltörlesztést. A hitelről viszont még mindig nem tudom, hogy elutalták-e. Lehet, hogy hülyeséget csináltam, de most értem rá... :/
Most Szomszédokot hallgatok, majd elmegyünk Katával Árkádba cipőt nézni. Utána megyek Écsre apuhoz, reggel vissza ide, aztán Sopronba Anyuhoz, este pedig az a bizonyos buli, ahova nagyon neccesen fogok odaérni, ha egyáltalán... De egy sör erejéig igyekszem lenézni.
Vasárnap meg semmi program, itt leszek, és végre Forma-1, Belgiumból.
Ma a buszmegállóban ácsorogtam. Megveregette egy idős néni a vállamat, majd a kb. 80 éves mamika közölte, hogy én pont olyan rozoga vagyok, mint ő... Pff... Mondjuk nem értettem a "motivációt": miért mondta ezt? Önirónia? Vicc? Biztatás, empátia? Hatalmas rejtély... :)
Ennél nagyobb bajom persze sose legyen! :)
Mára ennyi.
Puszik, pacsik, éljenek a csajok! :)

Nincsenek megjegyzések: