2010. augusztus 15., vasárnap

Szinte semmittevős

Pénteken meló után egy nagyon fontos harci feladat teljesítésével kezdtem a hétvégét. El kellett zarándokolnom egy régi-új Szent István úti kocsmába, és ki kellett derítenem, hogy van-e ott Sport M, ugyanis barátaim mindenképpen szórakozóhelyen kívánták megtekinteni a Vasas-ETO-t. Azért egy kávét-kólát megittam, és a pozitív válasz birtokában elégedetten tértem haza. Aztán este 8-ra visszatértem, akkortól foglaltunk asztalt. Közben még beszéltem Dórival, egyrészt mert Svédország óta nem hallottam a hangját, másrészt van egy rejtvény, aminek keresem a megoldását. Sajnos nem tudott segíteni, és a hangját se nagyon hallottam, mert nagy volt a forgalom... :S
A rejtvény amúgy: a Süsü-sorozatban lévő gyógyfűárus nevét keresem. Annyit tudok még róla, hogy mindig azt mondja, hogy "Pókmáj, varjúháj!". Ennyi az összes infó. Ha valaki tudja a nevet, lécci ossza meg velem! Fontos! :)
No, a meccsen irtó gyengén muzsikáltak a fiúk, 2-1-es vereség lett a vége. Oké, hogy most az Európa Ligában vár ránk nagy feladat, de ha bajnokok akarunk lenni, az ilyen meccseket hozni kell! Még akkor is, ha messze még a vége!
A hely egyébként egész jó, bár nekem inkább amolyan könyvtári olvasóterem hangulata van. Vagy menza! :) A tévét pedig alig hallottuk, és néha nem is nagyon láttuk, a legjobb az volt, amikor egy magas srác állt be a tévé elé, akinek ráadásul raszta-haja volt. Csak hogy még többet takarjon! :P
Az este legnagyobb pozitívuma, hogy nyertünk két korsó sört. És még egy Unicum Next-et is elfogyasztottam! :)
És még egy csajnak is ünnepelték a születésnapját, jó sok barátnője jelen volt! :) De minket ez nem érdekelt, mert meccs alatt nincs csajozás! :) Egyébként a Voga-Turnovszky duó paródiája után szabadon ő - mármint az ünnepelt - volt a "hosszúcombú asszony"... Bazz, olyan lábai voltak, elfáradt a szemem, mire végigért rajta... :) Meg aztán milyen ruhákban voltak a csajok? :D Huh... De persze még egyszer mondom: mindegy, lényegtelen, meccset néztünk! :D :P
Végül taxival mentem haza. Szegény taxist megzavarta a járásom, segített a ki-be szállásnál... Pedig max. spicces voltam, erre bizonyíték, hogy ha nem is egyedül, de segítség nélkül sétáltam el a vasútállomásig a taxihoz... :)
Reggel aztán olyan hat óra környékén kidobott az ágy. Nagyrészt pihentem, tévéztem, zenéltem, és fordítást írtam. Egész jól haladok vele, de félbe kellett hagynom, mert még melóban huzatot kapott a szemem, és hirtelen úgy elkezdett fájni, hogy azt hittem, meghalok! :S
Délutáni alvásomból pedig csöngetés ébresztett. Ez azért fura, mert ha ismerős jön, többnyire mobilon jelez, max. a kajafutár szokott csengetni. És tudjátok ki volt? A szórólapos fiút kellett beengedni! Mondom, ilyen a világon nincs! :@
De az alvást este alaposan pótoltam: este 8-kor kezdődött a Siófok-Újpest, azon már szunyókáltam, éjfélkor felébredtem, kikapcsoltam a gépet, és 7 utánig aludtam.
Jaj! Nézem ez úszó EB-t, és tök örülök a magyar sikereknek, nagyon jók vagyunk! És az jutott eszembe, hogy már 14 évesen megúsztam a 100 gyors világrekordját! Csak én 50 méteren! :D
Egyébként ez a Jakabos Zsuzsi egy Istennő! Teszek is fel róla egy képet, de izibe'! :)
Ma már újságért voltam, a továbbiakban fordítás, meg semmittevés! :) Na, meg persze rendelek egy milánói sertésbordát paradicsomsalátával, remélem, vasárnap is lehet! :)
Holnap nem dolgozom. Bank, és közjegyző, meg csekkbefizetés postán.
Aztán csütörtökön este 9-kor (!) ETO-Dinamo Zagreb, vasárnap ETO-MTK, közben pénteken Écs, szombaton Sopron.
Meg a kórházba is be kellene majd mennem, Anyunak veszik a szokásos könyvét, meg nekem a retro-autót, csak be kell menni érte...
Utálok háton fekve aludni. Mostanában rászoktam, hogy így nézem este a tévét, és így is alszom el rajta... És fáj a hátam... :S
Az egyik csajszival "fogadtunk", hogy amíg nyaral, regisztráljak valami társkereső honlapra... És annyira de annyira nincs kedvem... Nem ír vissza senki, én meg depi leszek... Aki visszaír, az meg lesz mondjuk záhonyi, nyíregyházi, esetleg békéscsabai... Az meg nem túl optimális. A távkapcsolatokat - sem? - nekem találták ki...
Na, asszem ennyi mára.
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!

Nincsenek megjegyzések: