2010. augusztus 18., szerda

Bankráció

A cím kettős.
A bankokat nyilván nem az érzelem vezérli: minden egyes hozzá forduló kedves és kevésbé kedves emberkének "ügyfélközpontú" módon megpróbál segíteni, persze úgy, hogy közben jópár bőrt lehúzzon a kedves delikvensről. Érzelmek nélkül, racionálisan.
Itt vagyok például én, az egyszeri fiatalember, akinek hitelre volt szükségem. Mászkáltam, hiánypótoltam, megint mászkáltam, és megint hiánypótoltam, és kb. még egy ilyen kör. És ma eldőlt: megkaptam a hitelt, jövő hét közepén tesómék számláján a pénz.
Van egy lakásom, ami tök jó, meg remekül hangzik, de az elkövetkező pár év azért nem lesz egy habostorta. De még mindig jobb a helyzet, mintha albérletet fizetnék...
Ezúton köszönöm mindenkinek, aki így vagy úgy, de segített, szólt pár biztató szót, tartotta bennem a lelket MSN-en, telefonon, vagy bárhogy. Köszönöm, tényleg!
Külön és kiemelten kollégáimnak, akik sokszor hallgatták nyűgjeimet, és Nikinek, aki tegnap este átjött, átnézte velem a benyújtandó papírokat, és kiderült, hogy nem is állok olyan rosszul, mint gondoltam. És este 10-ig itt maradt velem beszélgetni.
Meg Adrinak és Dórinak. MSN. Hétfő este. Köszönöm. :)
Na, meg persze a családnak. Ki ne felejtsem őket...
Jaj, de össze-vissza posztolok most... :)
Amúgy ma elég hamar, délben leléptem melóból, mindent el akartam intézni minél hamarabb, és féltem az esetleges további hiánypótlástól... Amit szerencsére tényleg megúsztam...
Az egyik "cigiszünetes" leányzóval utaztam a buszon, aki elmesélte, hogy egyik kolléganőjük megkérdezte, hogy mit lehet azzal a sráccal beszélgetni. Merthogy ugye minden valószínűség szerint egy unalmas nyominger. Ezt persze nem mondta ki. De nyugodjak meg, a többségnek tényleg nincsenek előítéletei velem kapcsolatban... :)
Egyébként alig vagyok túl az első bankráció-meneten, most jön a következő. A hatalmas és mindenható APEH bejelentkezett, hogy 15+15 napon belül fizessem be az illetéket a lakás után. Ez 200 ezer forintot jelent... Akkor, amikor az összeg még nincs a számlán, a lakás még nincs a nevemen, de az APEH már nyújtja a markát. Kérvényírás következik. A cél: részletfizetés. Hallottam, hogy valaki kapott egy évet. Mármint 12 részletben pöngethet. Ezt én is elfogadnám. Meg még a folyószámla-vezető bankomhoz kell elmenni, kérni a havi utalást a hitelező bank számára. És meg kell adni egy dátumot. LOL! Ezt majd biztos jól ki fogom tudni választani, nem? :O
Holnap meccs: Győri ETO FC- Dinamo Zagreb. 21.00-kor. Európa Liga, negyedik selejtezőkör. Ha továbbjutunk, irány a csoportkör. Az már külön bérletért. De ám legyen! :)
Példátlan biztonsági óvintézkedések lesznek: a délszláv háborúban szocializálódott horvát kemény mag miatt holnap már nem lehet jegyet venni, le lesz zárva az ETO Park bevásárlóközpont, és a stadion parkolója is. Meg az utcánk is. Azért remélem, meccsre kiengednek! :P
Sörözés nálunk, elég csökkentett létszámban, a társaság egy része már Becsvölgyén. Igen, ami nekem idén kimarad. És sajnálom, de a fent leírtak alapján talán nem meglepő, hogy ezúttal - sajnos - nem fért bele.
És hamarosan hosszú hétvége.
De ezt már tudjátok.
Puszik, pacsik, éljenek a csajok! :)

Nincsenek megjegyzések: