2009. december 31., csütörtök

BUÉK 2010

"A dolgok a legritkább esetben alakulnak úgy, ahogy az ember elképzeli."
Valahogy így hangzik a lentebb már említett Papírkutyák cím film "tételmondata". És hát ez bizony eléggé igaz.
A héten több előre eltervezett programom is törlődött, vagy módosult. Jelen állás szerint a szilveszter este is teljesen más lesz, mint előre elterveztük...
Katával és Nikivel viszont a találka tegnap este nagyon jól sikerült. Kaptam illatszereket, kávét, és pezsgőt karácsonyra. :) Davidoff instant kávé. Én ebből a márkából eddig még csak cigiről hallottam. :D
Nem a tervek szerint alakult szomszédasszonyom tegnap estéje sem. :/ Történt ugyanis, hogy beleléptem a függőfolyosón hűtött sütijébe... :( Szegény órákig szenvedett vele, én meg sikeresen elrendeztem. Persze ma reggel odamentem még egyszer bocsánatot kérni, és szerencsére nincs harag...
És tegnap este Dórival hosszú idő után újra telepátiáztunk. :) A sütis "intermezzo" után saját hülyeségemtől sík idegen ültem le a gép elé, és a lány abban a pillanatban kezdett el mesélni valamit MSN-en, ahol pedig "rejtve voltam". A stressztől kissé be voltam lassulva, de azért sikerült Dórinak felvidítania... :)
Most ébredezek, lassan majd pakolok, és dél után indulunk Bükre, évet búcsúztatni, egy kicsit lazulni, és majd vasárnap térünk vissza.
Úgyhogy nem maradt más hátra, mint hogy Boldog Új Évet kívánjak mindenkinek, mára pedigjó bulizást! Egyfajta alapozásként fogadjátok sok szeretettel az alábbi videót! :)


Nincsenek megjegyzések: