2009. december 23., szerda

Megkezdtem

Mármint évi rendes téli szabadságomat. :) Tegnap a már-már rendszeressé váló fejfájás-haldoklás után felmásztam MSN-re, ahonnan olyan este 10 óra körül készültem kilépni, amiből az lett, hogy megjelent Dóri és Fanni, akikkel aztán majdnem hajnali 1-ig beszélgettünk.
Ma reggel 7-kor keltem, kicsit tévézgettem, aztán elmentem Anyuhoz a munkahelyére, odaadta Rita képeslapját, és a legújabb retró-autót, egy piros Lada Nivát. :)
A plázában megvettem az utolsó karácsonyi ajándékot: magamnak! :) A telefon és a fényképezőgép között gondolkodtam, a telefon ugye sztornó, a fényképezőgépekhez pedig nem értek... És mivel tegnap számítógépem jajgatni kezdett, hogy kevés a hely a vinyókon, egy külső winchesterrel leptem meg magam, ami LG, tehát talán nem olyan rossz, és az eladó szavaival élve 50%-kal "le volt akciózva", így tényleg nem csináltam rossz boltot...:) Most megírom ezt a bejegyzést, kajálok, aztán elkezdem a nagytakarítást- a vinyón. Nem lesz egyszerű mutatvány, már látom előre... :)
A pláza után pedig Baluval és Jucival a Hollóban kávéztunk, majd hazatértem.
Még pár apróság, csak úgy röviden:
F1: hivatalos! Schumi visszatér, egy évig a Mercedesnél fog versenyezni! Meglepő fejlemény, de tartom őt annyira megfontoltnak, hogy nem áll neki saját nimbuszát rombolni, tehát nem kezdené újra, ha nem lenne biztos a dolgában.
IWIW: egyesek szerint kezd fészbúkosodni. Ezt én nem tudom megítélni, mert ott nem vagyok fent, szerintem nem is leszek. De azért vannak érdekes újdonságok, például a hírfolyam-elemek kommentálása. Tegnap este ilyet láttam: XY családi állapota mostantól egyedülálló. És alatta a gombok: Hozzászólás, illetve Tetszik. Azért ez nagyon komoly, nem? :)
MC Hawer: nagyon szeretem a zenéit. Alapvetően mulatós slágerek, modern zenei alappal, és hozzáköltött rap-betétekkel. Alapvetően azt vallom, hogy mint ronda nő, úgy rossz zene sem létezik, csak kevés pia. :D De ezekre a számokra tényleg tök jól lehet bulizni, főleg azért, mert az új album általában decemberben jelenik meg, mintegy megalapozva a szilveszteri hangulatot. Na, az idei viszont ritka nagy csalódás. 18+ címmel jelent meg, és ismert zenék pajzán (szerintem inkább szánalmas) átköltéseit tartalmazza. Pl. az Eger városa című nótában lévő "Nem vagyok én barát, szeretem a piát" sor értelemszerűen és nagy-nagy fantáziával egy n betűvel egészül ki. Pff... Tehát egy negyedosztályú krimó zenegépébe kétfogú alkeszek számára tökéletesen hallgatható zene... Jaj, de kemény kritikát fogalmaztam meg... :) De tényleg csalódás, na... :)
Amúgy most nagyjából minden oké, vagyis a helyzet rossz, de nem reménytelen... :)
Valamit még biztos kihagytam, de akkor majd még jelentkezem.
Most keresek valami kaját, aztán gépkarbantartás... :)
Puszik, pacsik, éljenek a csajok! :)

Nincsenek megjegyzések: