2009. december 29., kedd

Az utolsó utáni pillanatban

Akkor azért ismét kérnék egy kis komolyságot! :) Ma délelőtt felkerekedtem, és mivel két kedves ismerősömmel még tervezünk egy beszélgetős-ajándékozós összeröffenést, ajándékok után koslattam. :)
Sikerült is, bár azt azt mondanom sem kell, hogy magamat is megleptem valamivel. :) Guido Knopp Hitler menedzserei című könyvét vettem meg. A német író könyveiben értelmesen, olvasmányosan ír a II. világháború eseményeiről. Eddig még egy kötete sem volt meg nekem, amiket olvastam, azokat mindig kölcsönkaptam. De most pótoltam kicsit a lemaradást. Ez a könyv egyébként a nácikat támogató bankárok, gyárosok, mérnökök életét, pályafutását mutatja be, és így elsőre nagyon érdekesnek tűnik. Jaj, egyébként a könyvekkel van egy olyan problémám, hogy kb. havonta találok valami szimpatikusat, meg is veszem, el is kezdem olvasni, aztán egy hetilap, vagy más egyéb olvasmány miatt félbemarad. Kb. öt könyvvel vagyok így per pillanat... Nem szoktam nagyon újévi fogadalmakat tenni, most majd legyen mondjuk az, hogy ezeket befejezem! :)
Na, aztán az ajándékokat be is csomagoltattam, de ez csak úgy volt lehetséges, hogy veszek egy egész tekercs csomagolópapírt. Oké, nincs is ezzel semmi gond, de azért viccesen néztem ki a buszon, december 29-én karácsonyi csomagolópapírral a hónom alatt. :D
ETO: a mai Nemzeti Sportban van egy értékelés a labdarúgó NB1 csapatairól. Kedvenc csapatomról szó szerint ezt írták: "az új vezetőedző, Pintér Attila hátulról kezdte az építkezést: jól megszervezte csapata védekezését, viszont a támadójátékra nemigen maradt ideje. Bár hazai pályán veretlen maradt az ETO, és magasan felülmúlta várakozásunkat, szürke játékát sokan kritizálták." Szürke játék? Nos, én inkább úgy fogalmaznék, hogy színtelen-szagtalan, lélektelen és roppant módon, de borzasztóan gyenge játékot nyújtó zsoldosok gyülekezete a csapat jelenleg. Ez szomorú. De senki nem mondhatja, hogy elfogult vagyok. :)
És a váci Magyar Kupa-nyolcaddöntőn újra játszott, és öt gólt dobott Görbicz Anita! Úgy kell nekünk egy jó formában lévő Görbe a BL-meccsekre, hogy azt szavakkal nem tudom kifejezni... Szóval ennek örülök. És a Vác csapatából Temes Bernit és Herr Orsit visszavárom "hozzánk"... :(
Még mindig megöl a kíváncsiság, hogy ki az a Krisztikee. Valahogy képtelenek vagyunk egyszerre fentlenni MSN-en, Ráírni meg nem fogok, hogy "Szia, ki vagy?". Az olyan izé. Nem tudom. :) Mindenesetre ha netán a jóseggű exkollegináról van szó, akkor... Akkor lemegyek hídba az tuti... :D Khm... Természetesen egyik hölgyismerősömet sem szoktam ilyen őstulok módon emlegetni, de neki tényleg csak a keresztnevét tudom, és azt, hogy formás popsival áldotta meg a teremtő. De soha nem beszéltünk egymással... :) vagy inkább :(
Fannival ma sem sikerült alálkozni, majd talán jövőre valamikor.
Holnap elvileg Öttevényre mennénk, ahol is van egy bizonyos Katharina - remélem, jól írtam - nevű étterem, amiről Eszti kollegina annyi jót mesélt, hogy gondoltuk elmegyünk, és ebédelünk egyet ott. Ha csak feleannyira jó a kaja, mint amennyire mondják, akkor hatalmas kulináris élvezetekben lesz részünk. :) De most kis hiba csúszott a tervezésbe, de szerintem csökkentett létszámban - azaz ketten - is elfogadjuk Eszti meghívását.
Addig is viszont be kell érnem a saját készítésű parizeres-sajtos-tejfölös melegszendviccsel. :) A desszertként rám váró pudingtortát viszont Anyu követte el. És isteni... :P
31-én pedig irány Bük. 3-áig meg sem jövünk, lesz pár after party is. De addig szerintem még jelentkezem. :)
Puszik, pacsik, éljenek a csajok! :)

Nincsenek megjegyzések: