2009. április 19., vasárnap

Utána

Tegnap este óta bátyámnak nincs barátnője. Nem kell megijedni, mert nekem pedig lett egy sógornőm! :)
Nehezen találom a szavakat, és majd teszek fel több képet is, hogy azok "valljanak" helyettem.
Nagyon szép, és eseménydús volt a tegnapi nap, és tényleg nagyon boldog vagyok, hogy bátyám megtalálta élete párját Edit személyében...
Korábban írtam, hogy "terv szerint" éjfélkor sírtam volna. :) Nos, ez előbb megtörtént, már akkor, amikor testvérem búcsúzott a családtól. Utána pedig akkor, amikor Fanni anyukáját, Andit köszöntöttük meg névnapja alkalmából. Kisfia adta át neki a virágot, meglepődött, meghatódott. Elérzékenyültem...
Sajnos fater is hozta a formát. Az történt, hogy rám jellemző módon három ismerőssel lekéstem az "autó nélküliek" kisbuszát. Ugyanis annyi ismerőssel futottam össze a házasságkötő után, hogy ezer felé tudtam volna szakadni. És a nagy rohanásban ott felejtettek. Értünk jöttek autóval, jót röhögtünk, csak apám kezdett el osztani, hogy milyen hülye vagyok. Felzaklatott lelkivilágom ezt nem bírta, és elbőgtem magam. Aztán anyu is, hogy apu miért ilyen bunkó. Tragikomikus volt, de szerencsére hamar rendeztük a sorokat...
A menyasszony csodaszép volt (ugye?), a vőlegény elegáns, az éttermi személyzet hihetetlen kedves és korrekt. Külön kiemelném András barátomat, Edittel közös volt munkatársunkat, akia vőfély volt. Életében először, de szerintem nem utoljára...:) Alaposan megdolgoztatta az ifjú párt, és a násznépet. Ami nekem újdonság volt, de nagyon tetszett: a Gyertyafény keringő: körbeálltuk Viktorékat gyertyákkal kezünkben kb. harmincan, és ők tánc közben elfújták őket.
Sajnálom, hogy Kata, a kísérőm a tervezettnél később tudott csatlakozni, és előbb el is kellett mennie...
Szerencsésen hazaért mindenki, én a nővérszállón aludtam. A Forma-1-et megnéztük Fannival, és Baluval, így alvásban nem sok részünk volt, de majd pótoljuk... :)
Természetesen ezúton is gratulálok Viktor bátyámnak, és Edit sógornőmnek, sok boldogságot, és bőséges gyermekáldást kívánok nekik! :)
És azt is nagyon jó tudni, hogy ilyen kedves barátaink, ismerőseink vannak! :)

Nincsenek megjegyzések: