2009. április 18., szombat

Tegnap-Ma-Holnap

Tegnap: céges buli volt az Erzsébet ligeti étteremben, azt írtam, lájtos lesz, hát annyira nem sikerült lájtosra: hajnali 3-kor értem haza, ettünk-ittunk-táncoltunk, úgyhogy elég rendesen hangoltam a mai napra. Még a férfi kollégákkal is megtáncoltattuk egymást... :D Fél üveg ásványvíz benyakalása után feküdtem le, és a szer hatott: másnapnak nyoma sincs... :)
Ma: most per pillanat Forma-1-et nézek. Győrben Ákos-, Szentivánon Demjén Ferenc-koncert lesz, valahol a megyében "noch dazu" Lord is. Este 19.00-kor Diósgyőr-Győri ETO FC NB1-es labdarúgó mérkőzés! Eseménydús nap... :)
De ami engem illet: bátyám délután feleségül veszi Edit barátnőjét, úgyhogy menyasszonykikérős-esküvős-lagzis nap lesz! :) Hihetetlen, ízlelgetem még mindig: holnap ilyenkor lesz egy sógórnőm! :)
Holnap: Forma-1, kézilabda-meccs-nézés, és regeneráció! :)
Jó hétvégét Nektek is! :)

Nincsenek megjegyzések: