2009. április 21., kedd

Alteregó

Igértem még további esküvői képeket, de egyelőre még várom, hogy több is befusson, és a lehető legjobbakat tehessem fel ide. Aki ismer, iwiw-adatlapomon úgyis tud szemezgetni...:)
Addig is: nézegettünk fotókat a munkahelyemen, és jól képzett GeriPapa közölte, hogy bátyám nagyon hasonlít Charles Simonyira, a magyar származású űrturistára. És hát kétségkívül van benne valami. :) Szerinted? :D
Remélem rokonok, akkor talán nekem is csurran-cseppen valami... :)
Amúgy meg: Boldog Névnapot, Konrád! ;)

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Köszöni szépen:)

GeriPapa írta...

Kedves GabiPapa!

Én, mint a gondolat szülőatyja, kerestem egy igazi képet Gosztonyi S. Csárliról és azt a Kedves Testvéred mellé helyeztem! Nos, itt tényleg nagy a hasonlóság! Ha gondolod, cseréld ki a blogon a képet! :)

http://img151.imageshack.us/my.php?image=aptyafilya.jpg

(Ja, ha összejön a gyerektartás, minimum 10%-át kérem! :D)

GeriPapa írta...

http://img151.imageshack.us/img151/3290/aptyafilya.jpg

Pontosabban itt a jó link, ahonnan letöltheted!