2009. április 21., kedd

Akik Hypóval mosták fel a Magvassyt... :)

IGEN! IGEN! IGEN!
Harmadik nekifutásra végre Bajnokok Ligája-döntőt játszhat a Győri Audi ETO KC csapata, akik 29-21-re legyőzték a Hypo gárdáját, és igazából esélyt sem adtak ellenfelüknek. Pálinger ISTENNŐ volt, Görbe egy zseni, a csapat kézilabdázott, nem pereskedett, a szurkolók szintén kitettek magukért. Én a tévé előtt ordibáltam, sajnos nem tudtam kimenni, a döntőre viszont jó lenne eljutni, legyen az Egyetemi Csarnokban, vagy akár Veszprémben. :)
Néha már fárasztanak ezek a Soproni sörreklám átiratok, ez viszont nagyon jó: (nem saját...:))

"Nem viselek zöld sast és nem verek szét sportcsarnokokat sem!
Nyolc csillagot hordok a szívem fölött és rajtam kívül több ezren értik, mikor azt mondom: "Győzni kell..."
A hírnevem megelőzi más csapatokét és nem szeretem, ha a románok összekeverik a Kiskút ligetet a Népligettel!
Büszkén gondolok Csabára, a mesterre, az utánpótlás vezetőjére, Görbére és Vérten Orsira. Szeretem a légkürtöt, a hideg sört, a zöld zászlót, az emeleti büfét!
Itt szurkolunk a Magvassy poklában!
Kézilabdában mi vagyunk a császárok és igenis: nálunk játszanak a föld legszebb női!
Győri ETO KC -én így szeretlek!"


Holnap pedig foci, MTK-pálya, MK-elődöntő visszavágó!

Mert "Bármerre járunk szurkolunk a győri színekért..." ;)

Nincsenek megjegyzések: