2009. január 20., kedd

Vásárlás

Ma tulajdonképpen semmi extra. Vagyis délután vásárolni voltam: cipőt, és farmert vettem. Na, ez persze nem ért volna meg egy külön bejegyzést, ha...
Ha nem lenne ez a két dolog a fóbiám: "futómű-hibám"-ból kifolyólag elég nagy intenzitással fogyasztom a cipőket: ha egy pár csukám két hónapot kibír, már pezsgőt bontok! (hehe, újabb ok az ivásra!:)) Így egy cipő vásárlásakor elsősorban azt nézem, hogy legyen "stabil", a küllem többé-kevésbé másodlagos... És jókat szoktam kacagni, amikor a kasszánál elmondják a cipő garanciális tudnivalóit. Hja, abból én kicsúszok... A cipővásárlás kb 5 percet vett igénybe, ebbe a kiválasztás, próba, és fizetés is belefért...:)
Farmer: itt a "necc" akkor van, ha nincs a próbafülkében szék. Állva képtelen vagyok nadrágot cserélni. A próbafülkéből kiérve pedig az eladócsajok 10-ből 9-szer megjegyzik, hogy a felsőtestemhez képest vékonyak a lábaim. Ezt általában egy meglepődést kifejező "Nem mondod?"-dal szoktam nyugtázni... Dórit szerettem volna elhívni, hogy segítsen nadrágot választani, de a fentiek miatt elvetettem saját ötletemet...
Amúgy minden oké volt: szék volt, az eladólány is korrektnek bizonyult, vettem is nadrágot.
Kettőt. Vagyis az egyiket Anyutól kaptam szülinapomra...:)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Pedig a Dóri simán elment volna, és nem lepődött volna meg a "fentieken"(:
Viszont ő most nagyon fáradt, és azt olvasta, hogy a szék vékony volt, az agyába pedig az jutott el, hogy miért írta le Gábor, hogy az eladólány vékony volt:D Mindez abban a sorban rejtőzött, hogy szék volt:D
Najósok minden értelmes dolgot sikerült most ide leirnom asszem:D:D