2009. január 14., szerda

Jégkorszak


Beköszöntött... És ez most nem vidám...

Amit el tudsz képzelni: ónos eső jég, és nagyon-nagyon hideg...

Érdekes egy munkanap volt. Az odaút teljesen problémamentes volt. Az első ciginél, 9 óra körül, már éreztem, hogy gond lesz... A hamutartót csak amolyan "Michael Jackson"-koreográfiával voltam képes megközelíteni. Vicces volt...:)

Egész nap a híreket hallgattuk, mennek-e a buszok, a városban-e, meg azon kívül... És persze céges busz: úgy volt, hogy nem megy, aztán szerencsére mégis elindították. Bevitt a vidékibe, majd a 14-essel jöttem haza. ahogy a Forma-1-ben mondják, "látványos versenyzéssel", kisebb borulásokkal, de hazaértem....:)

Legnagyobb: már majdnem hazaértem, a kisboltból kifelé jövet belerúgtam a kinti hamutartóba, szemetesbe, vagy mibe... Reflexből utána kaptam. Nem is dőlt el, én viszont olyan tanyáltam, mint az ólajtó, persze a vállam is megrándult. Utána felálltam, majd a röhögés miatt (hogy ilyen hülyén sikerült padlózni) újabb tanyálás következett...

Most jól vagyok, csak a vállam fáj picit... :S

Éjjel hó, meg ónos eső... :(

Egy kolléga jár kocsival, sajna nem tudom a számát... Dobok neki egy emilt, hogy értem tud-e reggel jönni, mert nem merek busszal/gyalog nekivágni... A sérvműtétre készülök, csonttörés nem hiányozna...

Ja: majd egy vicces komoly téma lesz, de most nem állok neki... :) :(

Nincsenek megjegyzések: