2009. január 5., hétfő

Vegyesfelvágott 2.







Szombaton hazamentem Écsre. Mostanában sokat gondolkozom azon, hogy oda is elkelne egy számítógép, lehetne bloggerkedni, MSN-ezni, meg ilyeneket. Egyelőre elvetettem ezirányú gondolataimat. Mert jókat lehet aludni, olvasni, tévézni, végül de nem utolsó sorban anyuékkal beszélgetni.
Most hétvégén is így tettem, szombaton több, mint 2 órát aludtam délután, és jaj de jól esett... :)
Vasárnap délután pedig Éva néninél szomszédoltam. Ha van olyan, hogy atyai jóbarát, akkor ő amolyan anyai jóbarát-féle. Foglalkozását tekintve jogász, és nagyon jókat lehet vele beszélgetni. És hát Éva néni dohányzik. És ugye én is. Viszont Écsen nem. Mármint otthon nem. Vendégségből hazatérve édesapám rögtön kiszúrta a szagot, és kérdőre is vont, annak rendje és módja szerint. Elég jól fogadta a dolgot. De vicces volt 28 évesen ezügyben magyarázkodni, és... És még az jutott eszembe, hogy a héten apámon kívül még egy emberke kérdezte meg, hogy miért cigizek, meg mi jó benne... És ő sokkal-sokkal többet tud rólam, sőt szerintem sokkal jobban érdekli, mi van velem, mint a saját faterom... Ez a szomorú... :S
Két filmet is megnéztem hétvégén: a Szüzet szüntess (Girl next door) egyszerűen, fergeteges, megunhatatlan, és hát a főszereplő Elisha Cuthbert (ld. a képeken)... Ááááá nyaminyami...:P A másik pedig a 10 dolog, amit utálok benned című film volt. Vasárnap esti időtöltésnek tökéletes, és szerintem most láttam először. Tetszett! Viszont a zsinórtanga után újabb bugyiügyi kérdés foglalkoztat. Viszont ezt most nem fogom feltenni, csak, ha rákérdeztek, lányok... ;)
Hm... Kedvenc kisboltomban tilos szeletelve kérni a kenyeret... :( Bénagyerek módjára elég béna kenyérszeleteket tudok vágni, tehát ez a kérdés mélyen érint... :( :( :(

Már említett 28 évem alatt elég sok mindenből kimaradtam. Van amit bánok, mást kevésbé. És basszus: életemben először pattanásom van... :( Mit, miért??? Optimista ember vagyok, jelnek veszem: még semmiről nem vagyok lekésve... :)


Most olvastam német RTL teletexten, hogy Alonso súlyos repülőgépbalesetet úszott meg: Kenyából hazafele jövet gépük egy épületnek csapódot, de állítólag nem sérült meg komolyabban, és már Európában van...

Nincsenek megjegyzések: