2009. január 12., hétfő

Az első nap, a másik Dóri, meg az új Ferrari




Ma dolgoztam idén először. Jó volt újra a kollégák között lenni, hiányoztak már. Hogy stílusos legyek, a forma egyelőre idény eleji, de hát ez azért csak belefér így az elején. Ma is leléptem fél 3-kor, de nem a pihenésé volt a főszerep, a Kozma házaspárnál voltam, német nyelvű álláshirdetéseket fordítottunk, és hát hulla vagyok. Na mindegy, most már pihi van... :)


Nem mutattak viszont idény eleji formát a Győri Audi ETO KC kézislányai: 35-20-ra mosták le a pályáról a Szkopje csapatát úgy, hogy Görbicz Anita nem lépett pályára. Nagy örömömre Deáki Dóri (tehát nem a sokat emlegetett egyik Dóri, hanem a másik) négy gólt szerzett. Dóri egyébként Fanni osztálytársa. És még egy-két éve, mikor Fanni mesélte, hogy van egy ETO-s kézis osztálytársnője, kapásból megkérdeztem, hogy csak nem a Deáki? Huh, de baromi okosnak tűntem, pedig csak ő volt az egyetlen utánpótláskorú játékos, akinek ismertem a nevét, így könnyű volt telibe trafálni. :) Dórit, mármint a kis Dekát néha látom a 14-es buszon, de ha ő ott van, megkukulok... :) Pedig Fanni szerint ez a Dóri sem harap... :)


És a F1-rajongóknak egy jó hír: itt az új Ferrari! (ld. kép, nyilván azt, amelyiken nem Dóri van!). Az autó a keresztségben az F60-as nevet kapni, utalva a Scuderia 60. Forma-1-es szezonjára. Hm... Nem vagyok tőle elájulva, de ezen már túl jutottam. A lényeg: Hamilton előtt kell végeznie.
Oszt' jó napot!

Nincsenek megjegyzések: