2009. január 8., csütörtök

Call center de ja vu

Jaj, de szép magyar címet adtam ennek a bejegyzésnek! Mindjárt megmagyarázom.
Tegnapra elég izgalmas programot találtam ki magamnak. Elmentem a plázába, kajáltam, bevásároltam, majd egy kávézóban, újságot olvasva múlattam az időt. Jó volt ez a kis semmittevés. :)
Bőven délután volt már, mire hazaértem. Egy iwiw-üzenetet akartam csak megírni, de aztán beindult az információáramlás. Telefonok, smsek, már fájt a fülem a végére. Mint a régi szép call centeres időkben... :)
Az MSN most éppen pont kimaradt, ehelyett tévéztem. Nagy élmény volt...
Gáz van: nincs gáz!: nem értem ezt a dolgot. Állítólag van egy valag tartalékunk. Az oroszok nem tudnak dűlőre jutni, így kiderül: mégsincs egy valag gázunk. Szerezni kell! Szombaton mégsem lesz munkanap. Hurrá! :) Mivel amúgy sem mennék, spóroltam egy nap szabit, és majd március 28-án kell menni szombati napon dolgozni. Hacsak nem táppénzen leszek. Remélem, már nem...
Megvan az idei, egyébként Dél-Amerikában zajló Dakar-rali első halálos áldozata: a 49 éves francia motoros, Pascal Terry a hírek szerint eltévedt, sérülései nem voltak. GPS-en leadott segélykérése Párizsba elért, de mire Argentínában megtalálták, már késő volt. Sérülései nem voltak, úgy tudni, gyakorlatilag éhen halt...
Túl vagyunk az első iskolai mészárláson is: egy csepeli iskolában tegnap este két embert lőtt fejbe, egy harmadikat pedig a kezén sebesített meg egy símaszkos ember... Zajlik az élet...
A mai program: délután Katázok, előtte pizzát rendelek, még előbb rendbe kéne rakni az mp3-lejátszómat. Több mint 600 szám van már rajta, lassan nem fér fel semmi más. A képek tabuk! :)
Apropó képek! Engedtessék meg nekem ehelyütt egy személyes üzenet:
Imádom, ahogy mesélsz, ahogy nevetsz! De azt is, ahogy egymás szavába vágunk! ;)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Gábor:) Tudod mennyit gondolkoztam azon, hogy valami nem okés ebben a címedben...én, aki be se vallom, hogy hány évig tanultam franciát..szóval egybe kell írni, azt hiszem:D