2009. január 18., vasárnap

Sex and the city


Hosszas előkészületek, és ráhangolódás után tegnap este megnéztem a Szex és New York című filmet. A sorozat teljesen kimaradt az életemből, de a filmet meg akartam nézni. Sokan mondták, hogy "csajos" film, de ez annyira nem érdekel...

A címmel kapcsolatban az jutott eszembe, hogy eddig a szex, és New York is kimaradt az életemből. A dolgok jelen állása szerint előbb fogom látni a World Trade Center emlékhelyét élőben, mint szexelni... Na mindegy... Hm... Sokan mondták, hogy túlzottan megnyílok itteni irományaimban. Ez van. Hol máshol? Ja, meg hogy nagyon (ön)irónikus vagyok. Vallom, anélkül nem megy. Ha meg ironizálni akarok, magamnak mindig "kéznél vagyok", mármint irónia szempontjából...;)

A filmről: tetszett. Érdekes volt, aféle "agypihentető limonádé".

Ha tanulságot próbálok levonni, talán kettő van: az egyik (és itt a kommunikációs szakember azért kibújik belőlem...:)) , hogy ha bármi konfliktus, vita, félreértés van, azt mindig meg kell beszélni. Legyen szó párkapcsolatról, barátságról, munkahelyi konfliktusról...

A másik: ilyen-olyan kerülőutakon, de mindenki megtalálja a maga "másik felét", boldogságát, és eljön a happy end...

De abban azért nem vagyok annyira biztos, hogy az életben így működnek a dolgok...


Nincsenek megjegyzések: