2008. december 7., vasárnap

Vidéki


Van Dórival egy közös hobbink. Szeretünk ücsörögni a győri vidéki buszpályaudvaron- a népnyelvben parasztelosztó;) ; a kép 1967-ből-, külön-külön.

Ilyenkor csak úgy nézzük az embereket, ámulunk-szörnyülködünk. Ott ugyanis mindig történik valami. Pénteken a kedves biztonsági őr kínálta fel édesapja nemi szervét egy renitens utazónak, miközben annak biciklijét dobálta. Azt is mondta, hogy ha nem tetszik neki, vagy a közönségnek a produkció, jelentsük fel nyugodtan "vazze".

Tegnap meg egy úriember kért tőlem egy 100-ast vonatjegyre Tatabányáig. Mondtam neki, hagyja a rizsát, ha piára kell, még adok is, ha az én egészségemre fogyaszt. Rám fér ezekben a napokban. Így kért piára, kapott is: kétszázat. Ugyanis nem volt százasom... :S :D Remélem, betartotta, amit igért.

Más: ma egy ismerősöm velem járta a várost busszal. Mivel lejárt diákkal közlekedik, mondtam neki, legyen a kísérőm, velem ugyanis úgy ingyen utazik. Bejött a megérzésem, a buszon ellenőrök voltak. Mivel ő tovább ment volna, leszállt velem, hogy ne legyen balhé. Leszálltak az ellenőrök is. Ismerősöm átsétált a másik irányba, a vidéki felé folytatva útját- az ugyancsak leszálló karszalagosok társaságában... Szerencsére volt nála elég apró buszjegyre.

Pff, ilyen a világon nincs... :D

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Gábor! Köszi a segítséget! hazajutottam, lejárt diákkal :) Ellenőrök nélkül :) És ami a "poén": a 19:20-as busz, amivel eredetileg mentem volna,elromlott és a Szentlélek templom előtti buszmegállóban rostokolt :)

Gábris írta...

Szia! Nagyon szivesen, de kérlek vigyázz magadra! :)

Névtelen írta...

Jajj ez a kép..le is mentem gyorsan:)
Igen, jó ott ücsörögni, és ámulni-bámulni h mikek vannak:D Bár én személy szerint ezekről az új padokról mindig le akarok csúszni..bár biztos bennem van a hiba;):)
Parasztelosztó? Szerintem kifejezettn bántó tud lenni ha valaki ezt mondja, én nem érzem magam annak, és nem tehetek róla, hogy onnan induk a függönyös buszom:D:D
Lényeg a lényeg, egy élmény a vidékiben várakozni:)
Üdv. Dóri(:

Gábris írta...

Hm... a kép tetszik úgy "insgesamt", vagy örökölted a buszok iránti vonzalmat? ;) A parasztelosztóval csak nyelvészkedni akartam, úgy tudom, "győri" szó, mint a kondicipő, meg a speciál!:) Na jah, amúgy Écs sem egy metropolis! :D Puszii! :)