2008. december 1., hétfő

Eszti

Ez egy külön bejegyzés lesz, a félreértések elkerülése végett, az előzőtől teljesen külön értelmezendő...
Szóval: ma melóból hazaindulva a melóból egy helyes lány mellé ültem le. Még észre is vettem, hogy rámmosolygott, aztán elfordult az ablak felé. Majd jött egy ETO-meccsől ismert haverom, és a csapatról kezdtünk dumálni. Amikor elköszönt, a nevemen szólított.
A lány ekkor rám nézett, és megkérdezte:
-Gábor, Te vagy az?
Hát ja, kétségkívül igen volt a válasz. De nem tudtam, hogy ki ő... Mondta, hogy Eszti a neve. Hát lepergett előttem az összes Esztim ovi óta...:) Aztán kimondta a kulcsszót: call center. Na igen, kettőre szűkült a kör. Innen már viszonylag simán összeállt a kép... :)
Esztivel nem sokáig dolgoztam együtt... Kb. egy közös outbond-délután (magyarul "kifelételefonálós-zaklatós"), és egy céges buli (Istenem...:)) jelentették a közös karrierünket...
Ha figyelemmel kiséred iwiw-üzenőfalas pályafutásomat, akkor egy linket raktam be róla, ahol egy táncverseny résztvevőjeként lehetett rá szavazni...
Hogy ezt miért írtam le ilyen részletesen?
1. Szeretem az ilyen véletlen összefutásokat.
2. hihetetlen szórakozott vagyok...
3. Eszti, ne haragudj! :) Remélem, azért a közös bulira még azért valamikor sor kerül! :)

Nincsenek megjegyzések: