2008. december 28., vasárnap

Ünnepek közepette

Basszus, hihetetlen gyorsan telik az idő...
Tavaly karácsony is csak "nemrég" volt, most meg már vége az ideinek is...
Jah, hát két részletben -vagyis háromban- zajlottak az események...
24-én Anyuval diszítettünk karácsonyfát. Aztán ősökkel megtörtént az ajándékozás. Az ünnepi menü a szokásos volt: halászlé, bejgli, rántott hal, meg ecetes is, meg krumplisaláta... Jah, ha rágondolok, jól is lakok, degeszre kajáltam magam. A somlóiról nem is beszélve... :D
A halászlével viszont meggyűlt a bajom: egy szálka valahol megakadt, azt hittem, megfulladok. A végrendeletem megfogalmazása közepette desszertként arcomba betolt három szelet bundás kenyér megtette hatását: megmenekültem... :)
25-én bejöttem Győrbe: na, az mondjuk vicces volt: a fényképezőgépet akartam kivinni Écsre, de nem találtam meg: tesómnál volt labancéknál... Rossz kör volt.... :S
26-án befutott tesóm, és barátnője: újabb kaja, újabb Jézuska, és éjszakába nyúló beszélgetés. Nagyon jó volt. :)
Tesóm magyar válogatott mezt kapott tőlem karácsonyra, eredeti adidas, tök jó, meg minden, csak azt nem értem, hogy a koronás helyett miért MLSZ-címer van rajta?! Ez már a 2009-es? Erre nem sikerült rájönnöm.:)
Én kaptam 40 boxeralsót, 20 pár zoknit (ezek persze költői túlzások!:P) Emellett egy bőrkabátot és egy zippo-öngyújtót! :) A vicces az, hogy ezeket eddig amolyan menő dolognak tartottam. Immáron én is menő pasi vagyok. Vagy mi a szösz... wehe
27-én pedig tesóm barátnőjééknél voltunk Téten. A szülők bemutatkoztak egymásnak. Isteni kaják, kiadós beszélgetések, stb. :)
Az este immáron itt Győrben kiadós honfoglaló-partyval fejeződött be... :D
Én is még vagyok függőben ajándékokkal: Krisztinek a postásbácsi viszi, Dórival, és Katával pedig időpont egyeztetésre várok... ;)
Szilveszter: na, itt meg vagyok lőve. Háromesélyes a dolog. Plusz egy.
Vagy a becsvölgyei banda egy részével Csanakon, vagy a tesómékkal Téten, vagy pedig mozgássérült cimborákkal Győrben. Még nem tudom, mi lesz...
A plusz egy: Anyuval tévé, kóla, virsli Écsen. Még az is lehet, hogy ez lesz a befutó... :D
Ja: a Honda F1-es csapatát lehet megveszi egy mexikói milliárdos. Így Bruno Senna lehet Jenson Button csapattársa... :D :D :D

Nincsenek megjegyzések: