2008. november 22., szombat

Rejtvény

Ráakadtam egy régi, nekem nagyon kedves dalra. Idézek belőle!
Szerintem elég kevesen ismerik, előadóért, címért sör jár! :) (na jó, aki nem szereti kérhet mást is! :) )

"Ha könnybe borul szemed,
szomorú vagy és magányos,
Vagy ha nem tudod éppen elviselni a világot,
Érezd, hogy fogom a kezed, s Veled vagyok,
És tudd, hogy valaki szeret, szeret nagyon.

Ha túl messze van, mit el akarsz érni,
S nem tudod,
S irigyeled, a másikat, aki tovább jutott,
De történjen bármi, én Veled vagyok,
És Veled maradok, ha Te is akarod..."

És refrén. :)
Hogy kinek küldöm? "Mindenkinek aki szereti!" :)
Jó hétvégét!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hali!
A keresett dal címe: Moho Sapiens : Elszáll a szó
Tudod a google csodákra képes. :D A sört majd behajtom! :D
http://www.zeneszoveg.hu/dalszoveg/7446/moho-sapiens/elszall-a-szo-zeneszoveg.html
Üdv:Geri