2010. július 21., szerda

A szokás: hat alma(fröccs)

Hát ez a tegnapi nap is... Hát gyerekek... Őrület! :D
Három után egy picivel jöttem el melóból. Aztán a sorompós portánál összefutottam egy szem vasútmodell-fan, egyébként mozdonyvezető cimborámmal. Jött megnézni májusban nyílt mintaboltunkat. Hát, ez a találkozás ilyen pontosan akkor sem jött volna össze, ha megbeszéljük! :) A boltban sem voltam még, régen is találkoztunk, úgyhogy elkísértem. Beszélgettünk, nézelődtünk, a végén vásároltam helyette. :)
Ő pedig kocsival volt, és elvitt oda, ahová kértem. Katával, az egyik kollégájával, és Esztikével a Jereván Kávézóba ültünk be egy kicsit beszélgetni. Egy kicsit? Ja, 5-re beszéltük meg, én már fél 4 után ott voltam, és negyed 11-kor jöttünk. :) Sok volt a szúnyog, billegett az asztal, a teleshopból ismerős pincércsaj mérges volt, hogy ilyen melegben beküldjük a konyhába kaját csinálni - hihi :) -, de azért jó kis esténk volt. Beszéltünk mindenről, mi szem-szájnak ingere. És arról is, ami nem az. :D
Ami érdekes: egyikük sem kívánt alkoholt inni, így én egy kávé mellett hat korsó "3:2"-es almafröccsöt ittam. ( 3 dl almalé + 2 dl szóda). Estére béka nőtt a hasamba, az tutibiztos. :)És nem gondoltam, hogy van valami, amitől többet lehet pisilni, mint a sörtől. :D Az almafröccs mindenesetre most már hétre tuti lekerül a kedvencek listájáról. :) Hazaérve még a "jó éjt-cigi" is kimaradt - by Tündi :) -, gép, fürcsi, alvás.
Ma semmi nem volt. Semmi? Ez relatív. Az a ... Mindegy... :$ :)
Betelefonáltam a vízóra-állást, netezek, aztán pihi.
Holnap munka után ügyvéd, aláírjuk a szerződés(eke)t, aztán este 20.30-tól ETO-meccs. Aztán péntek. Utána meg szabiii... :)
Szombat reggel német Jocóval, aztán este elvileg Pirate Katával. Jövő héten Écs-Győr ingajárat: rendrakás, takarítgatás, talán szerződés-aláírás, filmek, PlayStation. Mielőtt valaki megkérdezi: nem, sajnos idén nem megyek sehová. Ez sajnos nem az az év. Nagyon úgy néz ki, hogymost Becsvölgye is kimarad... :( Azért 1-2 élményfürdőt jó lenne megejteni...
Szóval egy hét "kvázisemmittevés". Rég volt ilyen, most picit belefér. Természetesen "mindenre" nyitott vagyok, ha valaki unatkozna, szóljatok nyugodtan! :)
Az előző posztban említett "hiánypótló" bejegyzések azért nem tutik, de igyekszem... :)
Van még valami, amin nagyon sokat gondolkodtam. De ez megint olyan dolog, hogy nem írhatok róla... Ki mit olvas ki belőle, gondol hozzá- ilyet nem merek játszani. Szóval emésztgetem magam...
Valószínűleg teljesen feleslegesen, de mindegy...
Nah, ennyi voltam, puszik, pacsik, éljenek a csajok!

Nincsenek megjegyzések: