2010. július 25., vasárnap

Szabadság. Szeretem

Igen, ez valami reklámszlogen, de nem tudom, hogy mié. Most viszont aktuális... :)
Csütörtök... Huh... De furcsa ebben a szar időben leírni: ebédet rendeltünk, és én mentem ki érte. Volt vagy 40 fok, úgy leizzadtam, mint a lovak. Egyik kolleginát megkérdeztem, nincs-e nála váltás-póló. Volt. M-es. Nekem minimum L-es kell. A pólót a kinyúlás veszélye fenyegette, emellett égett a bőrömön, így visszaadtam. Ezt csak azért meséltem el, mert tök jól esett, hogy segíteni próbált. Aztán elmentünk Anyuval ügyvédhez, megírta, felolvasta az adásvételi szerződést. Kifizettem. Már majd' 100 ezer forintnál jár insgesamt a projekt. Holnap majd még vissza kell mennem, a lepecsételt szerződésért, meg még valami papírért, amit a Földhivatal állít ki a banknak...
Az ügyvédtől hazatéptem, gyorsan lezuhanyoztam, mondjuk nem értem vele semmit. :)
Utána Sörkert, majd ETO-meccs. Már a találkozó előtt jött a hír, hogy a kinti meccset az UEFA döntése értelmében 3-0-ra nyertük, mert az egyik kazah fiú jogosulatlanul szerepelt. Most aztán valóban 2-0 a vége, és elbúcsúztattuk az Angliába szerződő Tarmo Kinket. Sajnálom, hogy elmegy... :(
A meccsről egyik cimbi biciklivel vitt haza, mármint a csomagtartón utaztam. Kétségkívül gyors és praktikus megoldás, viszont veszettül kényelmetlen. És kellemetlen... :O
Hazatérve le sem merem írni, mennyi sört megittam még... Hőségriadó volt érvényben... :D
Péntek. Lusta voltam kaját rendelni. Azt hittem, a büfében találok majd valamit. Nem találtam, így chips és kóla volt az ebéd. Ibó kollegina szendvicse mentett meg az éhhaláltól... :)
Meló után felhívtam Dórit, aki ma elutazik két hétre. Tök fura, mert túl gyakran nem beszélünk, MSN-en se nagyon akadunk össze, de hiányzik. Nem értem én ezt... :) Egyébként Svédországban a klíma kb. olyan lehet, mint most itt?
Mondtam már, hogy mi vagyunk a legszórakozottabb család a Földön? Apu mondjuk nem. Ő túl racionális. :D Szóval: péntek délután Anyu feljött, hozott kaját, tiszta ruhákat stb. És elbúcsúztunk, úgy volt, hogy ma reggel megyek csak haza. De nem így lett: Anyu véletlenül felmarkolta a mobilomat, és hazavitte. Még szerencse, hogy az alattunk lakó Adrival felhívattam magam... :) Szóval Anyu ment haza kocsival, én pedig utána busszal. Hazafelé sétálva észrevett egy rokon család, és hazadobtak kocsival. Gratuláltak közelgő lakástulajdonosi mivoltomhoz. Persze megspékelték azzal a felvetéssel, hogy ez majd akkor lesz az igazi, ha egy csaj is lakik velem. Mondtam, hogy így igaz, és rajta vagyok az ügyön, és ennyiben maradtunk... :)
Otthon aztán meglett a teló, ami egyben a(z) (ébresztő)órám is egyben, tehát hiányzott. :)
Szombaton délelőtt aztán Anyu visszahozott, döglöttem, majd jött Jocó németre. Önéletrajzot írtunk, meg egy kicsit nyaggattam. :) Aztán F1-időmérő.
Aztán a Pirate-ba mentünk volna Katával, de sajna lemondta, így maradtam.
Rendeltem egy 500 Ft-os pizzát, és tévéztem.
Német anyacégünk honlapjára két részletben felkerült a nálunk forgatott film, azt is sikerült megnézni. Utána pedig a Szigorúan csak szex című mozi következett. Folytattam a távoktatást párkapcsolat témában. Lassan át kéne iratkozni levelezőre. Majd jöhet a nappali - vagy esti? :) -tagozat. No... A film: nem volt rossz:
Donna és Christi Ann két sikeres asszony. A tökéletes boldogsághoz már csak a férfi hiányzik számukra. Mindent megtesznek annak érdekében, hogy megtalálják a nekik megfelelő férfiakat, ám az eddigi próbálkozásaikat nem koronázta siker. Belefáradva a rengeteg sikertelen kísérletbe, randevúba, elhatározzák, hogy beköltöztetnek két jóképű, fiatal férfit a közös házukba. Egyetlen feladatuk lesz, hogy szigorúan szexuális téren, minden szükségletüket kielégítsék. (port.hu)
Aztán beléjük szeretnek, párként élnek tovább négyesben, az egyik pár szakít, a másik esetében pedig happy end.
Volt a filmben egy érdekes gondolatmenet, kikeresem!
"Olyan pasira vágytok, aki kiborít, akinek nem tudtok panaszkodni. Elmondjam az első számú panaszt, amit a nők mondanak a férfiakra? Túl kedves. Ez az igazi hátrány. Mutass egy csajt, aki bárkit megkaphat, fogadjunk, hogy egy seggfejjel jár. Nem a rendes kell neki, hanem a seggfej."
Majd a kérdés:
"Láttál már csajt, akit azért dobott a pasija, mert túl rendes volt? És fordítva?"
Itt a film szereplőjének, és nekem is igen volt a válaszom. Ezt képtelen vagyok felfogni, de tényleg egy kicsit bunkónak kell lenni? Hm... És itt most nem oda akarok kilyukadni, hogy lebunkózom összes párkapcsolatban élő fiúismerősömet, esetleg lányismerőseim pasijait. Nem erről van szó... Csak... Hogy mondjam...? Mindegy...
Egyébként nekem is mondta már csaj, hogy néha próbáljak meg "nemkedves" lenni a csajokkal, és az bejön.... Áh, tényleg mindegy...
Egyébként tegnap este olyan fogalmakról gondolkodtam, mint megcsalás, és féltékenység... Igen, pont én... :) Majd elmesélem, mire jutottam. :)
Most viszont lassan összepakolok, és megyek Écsre. Vissza meg majd holnap reggel. A többi még eléggé képlékeny.
Ami biztos: nem maradtok le semmiről! :)
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!

Nincsenek megjegyzések: