2013. május 30., csütörtök

Írok, amikor jól esik

Vasárnap elég buta napot sikerült produkálni. Egymást érték az érdekesnél érdekesebb sportközvetítések, úgy mint Forma-1, foci, kézilabda... Amikből aztán túl sokat nem láttam, mert szinte az egész délután sikerült végigszunyókálnom...:)
Forma-1: Rosberg-győzelem Monacoban, de ennél jelen pillanatban sokkal érdekesebb a Mercedes "titkos" gumitesztje. Kíváncsian várom a fejleményeket, mindenesetre nagy kérdés számomra, hogy a XXI. században ez hogyan kivitelezhető...
Foci: 3-2-re nyert a Fradi a Debrecen ellen, a pesti zöldek 2001 után nyertek újra a civisvárosban. Hogy nem ezen ment el a tippmixem, az csak annak volt köszönhető, hogy a portugál kupadöntőt is elszúrtam...
ETO-Fradi női kézilabda MK-döntő: abszolút egyoldalú gálameccs győri győzelemmel, a végén megható és szomorú búcsú Radicsevicstől és Lekicstől. Akiket visszavárunk!:)
---
Nagy öröm Szolnokon: világítást avattak a labdarúgócsapat stadionban. A Szolnok-Putnok NBII-es mérkőzés aztán a 88. percben félbeszakadt. 
A világítóberendezés meghibásodása miatt.
Annyira magyaros...
---
Este aztán már ágyikóból telefonról éjszakába nyúlóan beszélgettem egy gimis - mármint gimiből ismert- ismerősömmel.
Tök jól eldumáltunk, azzal nem is volt gond, csak hétfőn reggel a felkeléssel akadtak gondjaim...:)
---
Hétfő. Na, hát szóval fél 7-kor keltem. Fél 5-től kezdve 10 percenként, azaz összesen tizenkétszer nyomtam szundi-gombot. Pazar...:/ :)
Még indulás közben felhívott apám telefonon...
Ja, hát igen... No comment. Inkább...
A késői melóba érkezés után késői távozás következett. Fél 6-kor léptem le.
És délután nem kapcsoltam be itthon a számítógépet. És kedden sem. Ez már rekord.
Hazaérve kádbandöglős olvasgatás következett, nagyon jól esett...:)
És jött a hír, hogy megszűnt az ETO egyik legfőbb szurkolói csoportja, az UCSK (Ultra Csoporton Kívüliek). 
Terveztem külön posztot a témában, de inkább mégsem írok. Egyrészt untatni sem szeretnék senkit, másrészt igazából nem vagyok otthon ebben az ultra-témában, és nem akartam félreérthető, vagy hamis dolgot írni.
A lényeg: a srácok európai módon, a játékosok nemzetiségének megfelelő zászlókkal köszöntötték bajnokcsapatunkat.
Így persze előkerült a román és a szlovák zászló is, ami a köztudottan szélsőjobboldali irányultságú ultracsoportok szemét országszerte csípte, és nyilván a felvidéki és erdélyi magyarokat sem érintette valami kellemesen.
Hangsúlyozom, a félremagyarázás ment ezerrel.
Szóval ez nagy hiba, ha úgy tetszik, öngól volt, de nem hiszem, hogy emiatt -és így- be kéne fejezni 14 év után...
---
Kedd. Letudtam egy régi restanciámat. Kedves szurkolótársam, az "üveges" Bandi hívására a munkahelyemhez közeli Vikingben egy kávéval indítottam a napot.
Tök jó volt, beszélgettünk, átfutottuk a napi sajtót, aztán mentünk a dolgunkra. 
Nagyon hangulatos volt, remélem, lesz még ismétlés...:)
Ismét hosszú nap, este negyed 7-es hazatávozással. Ismét gép nélkül, ismét kádban olvasós, de legalább relaxáltam..:)
---
Szerda. Reggel egy teli doboz cigit majdnem kidobtam a hamutartóba öngyújtóval együtt, a csikket meg kishíján zsebrevágtam.. Szerintem nem volt valami friss és üde...:)
Úgy volt, hogy meló után elmegyek biztosítóba egy újabb hülyeséget elintézni, aztán kedves exkolleginámmal, Rékával találkozom.
Aztán kis műsorváltozás történt. 
Délután 3 környékén betelt a hócipő. Távoztam melóból, és egy általános iskolai ismerősömmel Ildivel találkoztunk. Tizenhét év után. A Hollóban.
Nagyon jól éreztem magam, kellemesen elnosztalgiáztunk, szóba kerültek tudott és egészen meglepő közös ismerősök is.
Ismét csak azt tudom írni, mint Bandi esetében, remélem, hogy folyt. köv.!:)
Egyedül az érintett "kicsit" szarul, hogy melóból, busszal mentem a Hollóhoz, és ott szálltam le, ahol akkor szoktam, amikor Anyuhoz mentem a munkahelyére... Hosszú évek reflexei azért dolgoznak ilyenkor szorgalmasan...:(
Aztán este pótoltam a számítógép-lemaradást, alacsonyan szálltak a facebook-üzenetek, kb. 5-6 emberkével beszélgettem egyszerre. 
Meg közvéleményt kutattam.
De erről majd máskor mesélek bővebben!;)
---
Ma meg beköszöntött az ősz. Pff... Hát elég gyorsan ment... Állítólag egy hétig ilyen fos idő lesz, de már olyat is hallottam, hogy nagyjából az egész nyár ilyen lesz....
Meló viszonylag nyugis volt, Németországban ünnep van...:)
Ebéd után huszáros hajrával sikerült befejeznem, amit elterveztem, így fél 4-kor távoztam.
Megkaptam kollégámtól az új Children of Distance-albumot.
Nagyon jó volt. Ismételten. 
Hihetetlen, milyen sokat tudnak nekem adni ezek a srácok.
Előző albumuk nagyon sokat segített abban, hogy a friss gyász időszakát átvészeljem, kibírjam ép ésszel.
Azon az albumon van olyan szám, amit ma már egyszerűen képtelen vagyok meghallgatni... De ez azért van, mert ahhoz az időszakhoz kötődik...
Az új albumon picit más zenék, valamelyest más lelkiállapothoz, de ezek is nagyon találóak.
Most az jutott eszembe, hogy a CoD majdnem olyan, mint a sör: feldob, meg tök jó, meg minden, de ha túl sokat hallgatom, könnyen befordulhatok tőle... És van olyan szám, amit már vagy harmincszor meghallgattam ma...
És tényleg... Nem vagyok a topon,  de voltam rosszabbul is... Vannak holtpontok, még mindig, de ez gondolom ilyenkor valamilyen szinten "természetes"...
És nem tudom elégszer megköszönni a sok beszélgetést, mosolyt, összekacsintást, kedvességet mindenkinek! :)
---
Ma már csak pihi van, holnap meg péntek.
Szombaton lehet, hogy dolgozom, ami nem lenne kellemes, de lehet, hogy nem ártana bemenni...
Aznap még lesz egy utolsó ETO-meccs tartalékos ETO-val, és ha nem dolgozom, akkor egy németóra. Meg már tényleg rá kell hasalnom egy fordításra...
Jövő csütörtökön reggel lesz a hagyatéki tárgyalás, ami persze nem egy kellemes dolog, de legalább tesóm szabin lesz, szóval valószínűleg én is.
Ugyanaznap este meg Magyarország-Kuvait focimeccs lesz az ETO Parkban. Elég morbid párosítás, szóval nem kizárt, hogy a tévében fogom nézni.
Ez még kiderül.
De mára ennyi volta m.
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok! :)

Nincsenek megjegyzések: