2013. május 26., vasárnap

Bajnokká avatva

Mára eredetileg nem terveztem bejegyzést. Aztán összeállt a fejemben egy egész kerek kis írás. Aztán annyi minden történt tegnap, hogy azt félretettem...:)
Szóval... Nagyon büszke voltam magamra tegnap, mert a patikamérlegen megtervezett napomon szinte minden úgy történt, ahogy elterveztem.
Reggel megtartottam a németórát. Utána kb. két hét után lepakoltam a ruhaszárítót... Jaj, nekem a zokniválogatás a halálom... Gimis korom óta Anyu kérésére "összedugva" rakom be a zoknikat a szennyestartóba, aztán valami rejtélyes okból kifolyólag mindig marad egy-két "páratlan" zokni...
Összeállítottam a tippmixet, előkészítettem a befizetésre váró csekkeket, meg az ajánlott levél-értesítőt, és elmentem az ETO Parkba.
Ott összefutottam az előző bejegyzésben említett mozgássérült ismerősömmel. Kiderült, hogy nem egészen úgy volt, hogy lekéste a vonatot. Ennél sokkal felháborítóbb dolog történt, de azt inkább nem írom le, nem vagyok felhatalmazva...:)
Tippmix, posta, bevásárlás pipa, irány a CBA grill, egy ebéd erejéig.
Sült csirkecomb héjában sült krumplival, meg paradicsomsalátával.
És nagyon ínycsiklandozó volt a krémes. Kértem egyet.
-Sima lesz, vagy francia?-kérdezte az eladólány.
-Őőő most egy krémest szeretnék. Abból legyen francia-válaszoltam.
Élből, magabiztosan.
Hogy ne legyen az, hogy "jaj de vicces vagy, kis nyominger..."
A poén átjött, a lány nevetve kért aprót...:)
Aztán már nem volt kedvem hazamenni, így rögtön a stadionba indultam.
A többieknél jóval előbb odaértem, majd 1 órával a meccs előtt már a helyünkön voltam.
4500-an voltunk a bajnokavatón. Ingyenes meccsen.
Ez nagyon kevés. Támadnak is minket a különböző fórumokon rendesen.
Hm... Nem hiszem, hogy mentegetőznünk kéne. Győrben sokakat nem érdekel a foci. Megint másoknak a Verebes-korszak a mérce.
És vannak, akiknél a kézilabdacsapat tette magasra a lécet.
Ezt persze nem írhatjuk le, mert a fradistáknál ez csak újabb olaj a tűzre...
Hihetetlen, milyen analfabéta emberek vannak egyébként! A bérletes helyekre ki van írva, hogy "BÉRLETES HELY, kérjük szabadon hagyni!"
Erre leülnek oda.
Rászólok. Leül egy sorral lejjebb. "Itt jó lesz?"-kérdezi.
"Nem lesz jó bammeg, mert az is bérletes hely!"
Gyökér.
De a legjobb az a faszi volt, aki leült az egyik helyünkre, neki is szóltam, hogy az bizony bérletes hely, oda ne üljön!
Erre közli, hogy ő is bérletes.
"Akkor talán üljön a helyére..."
A meccs egyébként egészen jó volt.
1-0-ra nyertünk az MTK ellen, volt sok helyzet mindkét oldalon, nem unatkoztunk.
És új szlovák kapusunk, Lubos Kamenár nagyon jól védett, meg voltam vele elégedve.
B-közepünk az összes olyan nemzet zászlóját lobogtatta, melynek fiai szerepelnek csapatunkban. Igen, a szlovákot is.
Így most "csicskage.ik" is vagyunk... Pff... :/ :D
Aztán volt Happy Gang-komncert, mert kupa-, és éremátadás.
Nem is én lennék, ha nem telt volna be a memóriakártya a telefonomban akkor, amikor hozzánk ért a csapat a kupával... :( :D
Egyébként sokak szerint égni fogunk a BL-selejtezőben.
Nekem pedig eszembe jut, hogy egy Montpellier-t azért csak ejtettünk már ki az Európa Ligából, miért ne hajthatnánk végre hasonló fegyvertényt?:)
És Coulibaly állítólag az ETO-é.
Neymar meg a Barcelonáé.
Öröm. Boldogság....:)
---
A meccs után bementem a Borvirágba egy sörre. Vagyis kettőre.
Nagyon érdekes információkra tettem szert a trafikmutyi lokális összefüggéseit illetőleg...:)
Ja, és Orbán Adrienn, az ETO kézilabdázója is nyithat trafikokat.
Ilyen névvel ez már eleve gyanús lehet, nem? Adrienn...:)
A vécében egy fazon megkérdezte, hogy ismerek-e egy bizonyos srácot.
Nem, nem ismerem, pedig ő is mozgássérült.
Ennél már csak az a jobb, amikor megkérdezik, hogy rokonom-e a Gasztonyi nevű győri milliárdos...:D
---
A kocsmában ücsörögve elért egy kis holtpont.
Barátaim-rokonaim a szélrózsa minden irányában.
De jó lett volna valakivel beszélgetni. Olyan egyedül éreztem magam.
A stadionbeli eufória után túl nagy volt a csend.
Ki is írtam facebookra, hogy "rá(m)ér-e valaki?".
Kollégám a szmájlim ellenére rákérdezett, hogy baj van-e.
Jól esett, hogy észrevette, mert volt baj.
Nem sikerült kiderítenem, hogy hol tartják ezt az állami társkereső táncos mulatságot. Nem is baj, nem nagyon voltam "partiképes" állapotban.
Aztán történt valami.
A mellettem lévő asztalnál két fiatal pár ült.
A két csaj felállt, elindultak kört kérni.
Észrevettem, hogy az egyik csaj ilyen csizmás-harisnyás-miniszoknyás szerkóban van. Nem nézett ki rosszul.:)
Lévén a tizmilliószoros energia napja volt, elkezdtem szuggerálni a szoknyát, hogy essen le. Persze nem odanézve...:)
Erre mit látok a szemem sarkából? A másik csaj elkezdett "matatni" a barátnőjének... Nem a popsiját simogatta, annál azért több volt...:)
Majdnem eldobtam a sörömet... Sztriptízt kértem, nem leszbi show-t bammeg...:D
----
Aztán hazaballagtam BL-döntőt nézni.
De észrevettem, hogy elfogyott a cigim.
Így elmentem a kútra.
Szerencsére volt osztálytársam volt szolgálatban, tetettem félre vele mai Sportot.
Ugyanis nem voltam benne biztos, hogy ma időben odaérek...:)
Még egy utolsó sört megittam meccs közben.
Bayern-Dortmund 2-1.
Valahogy volt egy olyan érzésem, hogy a Dortmund nyeri a BL-t, mert mindenki a Bayernre számít.
Aztán a tippmixen mégis a müncheniekre fogadtam, mert eszembe jutott, hogy tavaly hazai pályán bukták el a döntőt, egymás után kétszer necces lenne a döntőben veszíteniük.
Aztán Robben a 89. percben tett róla, hogy igazam legyen!:)
Ennek örömére készítettem magamnak egy pöpec kis hidegtálat: vajas zsemle, trappista sajt, disznósajt, medve sajt, retek, újhagyma.
Finom volt.:)
És felszívta a sert, szóval ma időben, és viszonylag jó állapotban fel is tudtam kelni, már Sportért is voltam. És tényleg eltettek nekem egyet.:)
---
Valamit ebédelnem kéne.
Aztán Forma-1 Monacóból, meg Debrecen-Fradi, meg ETO-Fradi női kézilabda Magyar Kupa-döntő.
Szóval lesz mit nézni.:)
Meg fordítgatnom is kéne...:)
És mára ennyi.
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: