2013. május 13., hétfő

BAJNOKCSAPAT!!!

Jól indult a tegnapi sportnap. 
Alonso nyerte a Spanyol Nagydíjat, sőt Räikkönen is dobogóra állhatott, Vettel viszont nem.:)
Aztán megérkezett hozzám egy cimbora, egy sör mellett megnéztük a Debrecen-Vidi meccs első félidejét. A Debrecen kihagyott egy tizenegyest, a Vidi vezetett idegenben, szóval nem úgy nézett ki, hogy már tegnap ünnepelhetünk az ETO Parkban.
Aztán fordított, és 2-1-re nyert a Loki. Már "csak" az ETO-nak kellett megvernie a jó formában lévő Ferencvárost.
Az utcán sétálva már láttuk, hogy rengetegen leszünk a meccsen. A hivatalos nézőszám 13.700 lett, nem hangzik rosszul!:)
Annak külön örülök, hogy két kedves kollegina is ott volt a nézőtéren!
A parkolóban a Fradi-szurkolók kézimeccseken megszokott rigmusa ütötte meg fülünket: "Ki a f*szom az az Anita?"
Nos, megválaszoltuk a kérdést: Görbicz Anita a világ legjobb kézilabdázónője, nem mellesleg szombat óta BL-győztes!:)
Viszonylag hamar beértünk a stadionba, volt olyan ismerősünk, akinek jóval többet kellett sorban állnia.
A meccs...
Hát őőő... Gyomoridegem volt, majd megőrültem. 
Küzdelmes, kifejezetten jó meccs volt, ferencvárosi lesgól, kapufa, összesen három piroslap...
A szünetben a kézislányokat köszöntöttük, a Fradi-tábor persze kifütyülte őket. Nem lepődtem meg. 
Aztán elérkezett a meccs 60. perce.
Én voltam a soros "sörhozó". Már épp sorra kerültem volna, amikor hatalmas örömujjongást hallottam.
Mondom nem hiszem el, hogy akkor lövünk gólt, amikor épp sörért mentem.
Rohantam vissza veszettül, és akkor láttam, hogy tizenegyeshez jutottunk.
Tizenegyeshez. 
Amit ugye be is kell lőni. 
Ami az ETO-nak ebben a bajnokságban viszonylag ritkán sikerült.
De ezúttal Völgyi Dani nem hibázott!
A hátralévő 30 percben szurkoltam-izgultam, de a lefújásig másokkal ellentétben nem ejtettem ki a számon a Bajnokcsapat kifejezést.
Aztán csak letelt az öt perc hosszabbítás is. 
ÉS BAJNOK LETT A GYŐRI ETO FC LABDARÚGÓCSAPATA!
Nem tudom megfogalmazni... Leírhatatlan érzés fogott el!
Röhögtem-üvöltöttem-sírtam, volt ott minden!:)
A sálammal törölgettem az örömkönnyeket...
A sállal, amin a HÁROMSZOROS MAGYAR BAJNOK felirat szerepel, és azt röhögtük, hogy még a meccs előtt is árulták.:)
Nem mentem le a pályára ünnepelni, a tribünről figyeltem a történéseket. 
És egyfolytában csörgött a telefonom...:)
Az utolsók között hagytam el a Stadiont. Hazaballagtam, majd jött Gergő barátom, sörözgettünk-beszélgettünk, meg rendeltünk hambit.
Egy óra után ment haza, én akkor még egy ráadás sör mellett emésztgettem a fejleményeket!
Észrevettem, hogy ismétlik a tévében a meccsünket, és kb. a 87. percben kapcsolódtam be. 
De az ünneplésnél már aludtam...:( :)
Ez olyan hajnali 3 magasságában történt...
---
Egyik ismerősöm azt mondta nekem szombaton, hogy kövezzék meg, de elcserélné a kézilabda-csapat BL-győzelmét a fiúk bajnoki címéért.
Sarkos megfogalmazás, én ezt azért nem mondanám.
Jó, hogy mindkét cím Győrbe került.
De tény, hogy a focisták győzelmét sokkal inkább magaménak érzem.
Ez persze azért is természetes, mert az ő meccseikre járok.
Egyébként elkeserít a városban valamennyire tapasztalható foci vs. kézilabda-szurkolói ellentét.
Nem értem, hogy ez miért jó.
Véleményem persze van a témáról, de ez most az öröm és boldogság időszaka.:) 
Erre a témára meg majd máskor igyekszem visszatérni.
---
Ja, és lehet, hogy fóbiám van, de a netes fórumokon hihetetlen ellenszenv övezi az ETO sikereit.
A ferencvárosi Leonardo bokatörése okán most éppen "favágók" vagyunk, ja és ez a csapat minden idők legrosszabb magyar bajnok labdarúgócsapata.
De ha minden idők legrosszabb magyar bajnok labdarúgócsapata három fordulóval zárás előtt megnyeri a bajnokságot, az nem vet jó fényt a többi csapatra. Szerintem.:)
És igen, tisztában vagyok vele, hogy "csak" a magyar bajnokságban végeztünk az élen.
De a Győri ETO-nak nem a Bundesligát, vagy a Primera Divisiont kell megnyernie.:)
Apropó: tegnap a Barcelona is bajnok lett.:)
Láttam a lehetséges BL-selejtező-ellenfeleket. Elég veretes névsor, de ezen meg nem kell előre idegeskedni.:)
---
Tippmix: megtettem a két ETO-győzelmét, a Lokiét, meg hogy Sir Alex Ferguson győzelemmel búcsúzik az Old Traffordtól. 
Ezek bejöttek.
És akkor a már ugyancsak bajnok Juventus nem verte meg a Cagliarit...:/
---
Bréking: hétvégén az ETO Parkban játsszák a Fradi-MTK-t. 
Hogymikvannak...:O :)
---
Úgy beszéltem meg a munkahelyemen, hogy ma később megyek dolgozni.
Aztán úgy alakult, hogy nem mentem.
Reggel 7-kor keltem.
Nagyon fáradt voltam, hangom egy szál se, jobbnak láttam itthon maradni.
A héten majd bőven lesz mód túlórázni...
Itthon voltam, pihengettem, délután elugrottam Nemzeti Sportért.
Nem vagyok valami jól, fáj a vállam. Pedig nem emlékszem rá, hogy elestem volna.
Meg a fenekem is fáj.
Mármint a csont, vagy mi... :) Ennek sem tudom az okát...:)
Folytatom a semmittevést-pihengetést-regenerálódást.
Meg háziasszonykodok: mosok, meg mosogatok.
Aztán holnap reggel megyek dolgozni!
---
Görbicz Anita ma ünnepli 30. születésnapját. 
1983. május 13-án, pénteken született Veszprém,ben.
Az ifjú tehetségből mára legenda lett.
És Bajnokok Ligája-győztes.
És tegnap óta Vincze Ottó menyasszonya. Csak hogy bulvárkodjak is egy kicsit!:)
Isten éltessen sokáig, Görbe!
---
És HAJRÁ, ETO!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:) 

Nincsenek megjegyzések: