2013. május 18., szombat

Önkívület

Elhagytam a bejegyzés jegyzetét...:( Szóval improvizálnom kell, de nem baj, megoldom! Van más választásom?:) Nagy ugye...
Vannak rajta nevek, érdekesnek nevezhető kulcsszavak, szóval ha ismerős találta meg, akkor égni fogok, mint a Reichstag!
Na, mindegy is, több is veszett Mohácsnál- ahogy mondani szokás...
---
Még mindig a hétvégi események hatása alatt vagyok. De tényleg... Főleg a focimeccs! Oké, hogy "csak" magyar foci, kicsit sárgább, kicsit savanyúbb... De az az érzés, egyszerűen leírhatatlan, teljes extázis!:)
És pont a Fradi ellen...
Megspékelve azzal, hogy a szünetben a csajok megmutatták a BL-trófeát... Ez így ebben a formában nem hiszem, hogy még egyszer meg fog ismétlődni!
---
Hétfőn ugye nem mentem dolgozni.
Este Kék fényt néztem. A műsor hozta a szokásos hátborzongató formát, nem voltak benne túl szívderítő riportok!
Amúgy is nagyüzem van a magyarországi bíróságokon: a Szita Bence-gyilkosság, a soproni lőtéri öldöklés, meg a romagyilkosságok pere is zajlott a héten.
Bulvár: Szebeni István a királyi tévé híradójában káromkodott -vagyis nagymamám szavaival élve ez nem káromkodás, hanem szimplán csúnya beszéd volt...:)-, Demcsák Zsuzsa meg kuncogott egy haláleset hírének beolvasása közben!
Hogy mik vannak...
---
Kedden visszatértem a munka frontjára!
Rögtön beigazolódott, hogy jobb, hogy hétfőn nem dolgoztam: még mindig alig-alig volt hangom!
Tényleg nehezemre esett a beszéd!
Ennek ellenére elég sokáig voltam melóban. Nap végén a főnököm hazadobott, és mondta, hogy igyak meg egy gyógysört.
Ez volt a terv!
Aztán inkább mostam egy adagot!
Valakinek nincs kedve segíteni zoknit válogatni?:)
---
Hosszú évek után megváltoztattam a délutáni cigiszünetem időpontját!
És milyen jóól tettem!:)
---
Szerda. Munka után cimborával elmentünk az ETO Parkba, és elhoztuk a jövő szerdai kupadöntőre a jegyeket!
Idén nem indít a klub szurkolói buszokat, viszont a hírek szerint különvonattal megyünk Kispestre! Na, az azért nem lenne gyenge!:)
Aztán elmentem vásárolni, majd hazaindultam.
Elég nehéz volt a szatyrom, gondoltam megállok a Borvirágnál egy sörre!
De egy sör nem sör, így aztán megittam még egyet!
Közben beszélgettem egy jót kolleginával telefonon, hallgattam a híradót, meg a körülöttem lévő bácsik sztorijait. Szóval teljesen jól elvoltam.
Úgyhogy kértem is egy harmadik sört.
Itthon meg ittam egy negyediket!
Ez így most tök durván hangzik, de nem volt az, nagyon jól esett!:)
Fürdéskor viszont telibe trafáltam a sípcsontommal a kád szélét. Na, az annyira nem esett jól!
Aztán tévéztem, virslit főztem, és el is telt a nap!
---
Csütörtök. "Elég ciki, hogy Európa Liga-döntő volt, a Nemzeti Sport címlapján meg egy szar magyar kézilabdacsapat edzője látható."-írta egy "agyas" kommentelő a Nemzeti Sport facebook-oldalán.
A címlapon természetesen Ambros Martin, a BL-győztes ETO edzője szerepelt.
Az EL-döntőn egyébként a Chelsea nyerte az egykori magyar edzője, Gutmann Béla által 100 nemzetközi kupagyőzelem nélüliségre kárhoztatott Benfica ellen. Akiknek pedig Fehér Miki miatt szorítottam...
Szóval ja! Volt olyan, a héten, hogy volt iskolatárs szurkolótársam rámírt, hogy lájkoljak egy oldalt, és védjem meg az ETO-t a fradisták ellenében.
A lájk ment, a "védés" nem. Addigra belefáradtam...
Jellemző, hogy az öt hónapra eltiltott Marek Strestik anyja is besokallt: egy fórumon gyakorlatilag lemajmozta a fia megkésett belépője után bokatörést szenvedett brazil Leonardot. 
Ettől a klub, és a játékos mellett természetesen én is elhatárolódom. De azért a Fradit továbbra sem szeretem...:)
---
Kaptam kölcsön két ETO-mezt. 
Egyet a '90-es évek elejéről, a másikat a '90-es évek végéről.
Elvileg megvételre ajánlották őket, gyakorlatilag szemezgetek velük. Mindketten "pályára léptek" NB1-es meccsen.
Az első szexhez hasonlítanám a helyzetet. Nem, nem azért, mert nem merem őket felpróbálni.
Izgulok, és megilletődött vagyok "jelenlétükben".
Időutazás.
De azért face-ra majd lövök fel képeket. Az első szex esetében ettől majd megkíméllek benneteket!:)
---
Reggel volt egy tök mókás szitu.
Egy kolleginával beszélgettem, egy másik pedig figyelte a beszélgetésünket, közbeszólogatt, mosolygott, nagyon aranyos volt.
Én ezt este facebook üzenetben le is reagáltam.
Írtam már szakdolgozatot, cikkeket, levelek tucatjait, most pötyögöm a 635. blogbejegyzésemet. Szóval írásban azért valamennyire tudok kommunikálni.
Ennek ellenére valami akkora hülyeséget írtam este a csajnak, szegény először biztos komplett idiótának gondolt...
Szerencsére valamennyire mentettem a menthetőt. 
A lányt tegnap nem láttam, ma reggel viszont mosolyogva köszönt, szóval talán nincs harag!:)
Egyébként nem bunkó voltam, vagy sértő. Pusztán idióta.
Lehet, hogy nem is kellett volna írnom a lánynak.
De kellett! Mert úgy gondolom, ha tetszett egy mosoly, egy helyzet, azt le kell reagálni. Ha egy embert esélyed van jobban megismerni, vagy csak beszélgetni vele egyet, akkor meg kell próbálni! Csak nem ilyen hülyén....:)
---
Péntek. ETO-különszám a Nemzeti Sportban! Ritkaság az ilyen, jól indult a nap!
Unokáim is látni fogják!:)
Úgy volt, hogy délután egy kolleginával elmegyünk a Smukiba egyet kávézni, ha már úgyis el kell mennem a sálamért.
Ez most elmaradt. De valamikor remélhetőleg bepótoljuk!:)
Történelmi esemény: beszélgettem valakivel. Csak később tudtam meg, hogy nem azzal beszélgettem, akire gondoltam, hanem az ikertesójával. Na, így sem jártam még!:)
Este meg a gép előtt ücsörögve hirtelen bevillant, hogy na, mindjárt végez délutános kolléganőm, és mehet haza pihenni!:)
Ilyet utoljára Anyuval "éreztem", mikor közeledtünk 3 órához, amikor végezni szokott a munkahelyén...:( :)
---
Ma dolgoztam. Annyi minden összejött a héten, hogy kellett a szombat, hogy valamennyire utolérjem magam.
De nincs nagy gond, hétfőn nem dolgoztam, hétfőn nem dolgozom, szóval előbbre hoztam a hosszú hétvégét!:)
2-ig voltunk.
Aztán elmentem a plázába.
Lottó, tippmix.
Sógornőm hazahozott, most barátnőjével találkozik.
Aztán elmegyünk ETO Parkba még egy jegyért, meg vennem kell ezt-azt.
Holnap ETO Piac. Ha lesz. Lesz?:)
Meg gokart Komáromban, de szerintem csak néző leszek!
Hétfőn meg kimegyünk Écsre, telefonált a sírköves, hogy elkészült Anyu sírja...:(
---
Látszik, hogy gazdasági válság van: úgy látom, a női fehérnemű-gyártók mostanában igencsak spórolnak az anyaggal!:)
Hála érte annak a Magasságosnak!;)
---
Jaj: este Eurovíziós Dalverseny-döntő: ByeAlex a finálében!
Eleinte nem tetszett ez a dal, aztán már meghallgatom.
A mezőny gyengesége okán pedig szerény véleményem szerint tényleg kifejezetten az esélyesek közé tartozik.
De hogy győzhet-e, az nem zenei, sokkal inkább geopolitikai kérdés!
Szóval majd meglátjuk!:)
---
Mára ennyi.
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: