2013. május 20., hétfő

Kispirics a pálmát viszi

Azért ez nem semmi egy hosszú hétvége volt. Folyamatosan voltam valahol, vagy történt velem valami. Jó és rossz dolgok egyaránt, de azért a jók voltak többségben!:)
Szombaton délután Edit hazaért a barátnőzésből, összeszedett, és elmentünk az ETO Shopba jegyet venni a kupadöntőre egy "tiszteletbeli ETO-s" ismerősömnek, Zsófinak.
Aztán Lidl. Hogy vegyek mosogatószert, meg ezt-azt. Aztán mindent vettem, kivéve mosogatószert.:)
Este elkezdtem nézni a tévében az Eurovíziós Dalfesztivált, de a pontozás kezdetekor bealudtam...
ByeAlex a 10. helyen végzett, nagyon szép teljesítmény! És bármennyire is morogtam a dala miatt, a végére valamennyire meg is tetszett!:)
Közben sógornőm kiment a vasútállomásra tesóinkért, és kimentek Tétre.
---
Vasárnap reggel egy kis telefonálgatás után kiderült, hogy lesz ETO-piac. Tesóm bejött Tétről, és kimentünk.
Találkoztunk Lui barátommal és édesanyjával, és vettünk is egyet s mást.
Például kínai műanyag büdös papucsot.
Meg mosogatószert!:)
Aztán ittunk egy kávét kedvenc mobil kávézónkban, és hazaballagtunk.
Ebédrendelés, ebéd, csendespihenő.
Aztán megérkezett Lui, meg Edit és tesói, és Komárom felé vettük az irányt: gokartozni mentünk.
Nem indult valami kellemesen az utazás, az autóból valamiféle fura hang jött, a műszerfalon meg valami hibaüzenet is megjelent.
Hazafelé meg ma már egyik sem volt tapasztalható, így megnyugodtam.
Beértünk a gokartpályára, és egy fura dologra lettem figyelmes: végzett előttünk egy csoport, és az egyik lányban kolléganőmet véltem felfedezni.
Bukósisak-levétel és hajigazítás közepette, nagyon romcsi volt.:)
Aztán persze kiderült, hogy nem a kolléganőm volt. Ráadásul szlovák volt. Vagy szlovákul beszélő felvidéki magyar...:)
Tesómék mentek először egy fél órát.
Majd kis szünet következett.
Szerencsére hagytam magam rábeszélni, és én is mentem egy 10 perces futamot.
Tetszett.
Minden nagyon szokatlan és új volt.
Még sosem volt a fejemen bukósisak.
Eleinte a két pedál két lábnak is soknak tűnt.
Nagyon jól meg voltak jelölve nyilakkal a kanyarok, az első körben mégis belecsapódtam a gumifalva, halvány fogalmam nem volt, merre járok a pályán.
Aztán ahogy ráéreztem a gáz, fék, motorfék, ideális ív témájára, már élveztem is a dolgot.
Furcsa, hogy sokkal simábban bevettem egy kanyart, ha a lehetőségekhez képest izomból betettem a gépet, és nem óvatoskodtam.
Igen, bénáztam. Volt, hogy két pedált nyomtam egyszerre. A legjobb időm kb. duplája volt a többiekének.
DE nem remegett a lábam, nem fájt semmim, szóval nem reménytelen a helyzet. Azért a győrzámolyi pályán nem mernék menni, az azért más kávéház...:)
---
A büfé személyzetével, a kiszolgálással egyáltalán nem voltam elégedett.Ritkán látott vendégek vagyunk arrafelé, és megértem, hogy a törzsvendégeké az elsőbbség, de ez azért néha túlzás volt, amit leműveltek....
Mindenesetre fogunk még menni oda gokartozni. Kicsit "amatőrebb" a téma mint Zámolyon, nekem pont ezért kedvezőbb egy kicsit.
Valami fesztivál-szerűséget is rendeztek az objektumban.
Amikor kimentünk cigizni, akkor vettük  észre, hogy két csaj a keze ügyébe kerülő motorokat-autókat mossa, és fényképezik is őket.
Mi - Edit egyik öccsével - bár járművet nem mosattunk, fotózásra azért bejelentkeztünk...:)
Hát khm... Alig mertem odamenni.
Aztán gondoltam miután először gokartoztam, ezt is meg kell próbálni.
A lányok kedvesek és közvetlenek voltak.
Tiszta zavarban voltam, beálltam közéjük, még csak lopni sem mertem a távolságot, mint Tarmo Kink egy szabadrúgás előtt... Aztán ők bújtak...:) Jó volt... :$ Olyan grid girl-feeling.:)
Úgy volt, hogy megvárjuk az este sztárvendégét, a címben szereplő örökbecsű Kispirics-et előadó Blues Company-t, de a koncertet elmosta az eső, meg a vihar.
"Esik az eső, a k.rva p.csába!"-ahogy mondotta vala énekesük egy koncetfelvételen!:)
---
Irgalmatlanul cudar körülmények között, de élményekkel feltöltődve indultunk haza.
De nem aggódtam, Edit tényleg nagyon ügyesen vezet.
Még az sem zavarta meg a kedvemet, hogy 2-0-ra kikapott az ETO a Honvéd otthonában. Ez most abszolút belefért, főleg úgy, hogy tudomásom szerint eléggé NBII-es kerettel játszottunk.
Szerdán kupadöntő, hétfő helyett pedig szombaton ETO-MTK, bajnokavatással, és ha jól tudom, akkor ingyenes lesz.
Bevártuk a téti kitérővel visszatérő tesómat, picit tévéztünk-beszélgettünk, aztán lefeküdtünk aludni.
---
Ma kevésbé vidám program következett.
Elkészült Anyu síremléke, azt néztük meg, fizettük ki, meg ilyenek...
Szép lett nagyon.... Már amennyire egy sír szép lehet, amire Anyu neve van felírva... :(
Hazamentünk, megkajáltunk, leraktuk az egyik kocsit, a másikkal visszajöttünk Győrbe, ahol egy igazi logisztikai bravúrt hajtottunk végre.
Tesóm ma éjszakás, így időben vissza kell érnie Ausztriába.
Kitettük a vasútállomás közelében, majd Edittel betettük itt a garázsba a Fiatot.
Aztán elmentünk a buszmegállóhoz.
Ha jön időben busz, tesómmal megy vissza, ha nem, akkor picit feljön hozzám, és a két órával későbbi vonattal megy vissza.
Jött busz: velünk együtt ért a megállóba.
Így nem hogy Edit is elérte a vonatot, de még egy jó 20 percet beszélgettünk a vonaton indulás előtt.
Aztán hazajöttem.
Picit rendezkedni kéne, de már szerintem pihi lesz, elég fáradt vagyok.
A pötyögést is befejezem.
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)