2013. május 9., csütörtök

Érintő

Ma csütörtök van. A hét négy reggelén mindig más időpontban sikerült felkelnem, fél 5 és 6 közötti a szórás. De legalább az esti elalvással nincsenek gondjaim mostanában.:)
---
Poénkodatok én azzal, hogy "-Mire gondolsz, Goszi? - Hát mi másra gondolnék, mint a pinára?" Bár ez nem is annyira poén.:D
Megakadhat a szemem egy formás cicin, popsin, mert hát pasiból volnék, vagy mi a szösz...
De a legjobban tényleg az hiányzik, hogy "hiányozzak valakinek". Ha nagy szavakat szeretnék használni.
Tényleg szívom magamba a felém irányuló "szeretet-bonbonokat", amiket nem tudok eléggé megköszönni. Sok erőt merítek belőlük...:)
---
 Lassan majd tényleg megkerülhetetlen lesz, hogy meséljek valakiről!:)
De egyelőre nem szeretnék.
Nem azért, mert tudom, hogy ő is olvas, vagy közös ismerőseink is esetleg olvashatják. 
Amit meg írnék róla, azt már amúgy is leírtam neki is, szóval nem lenne nagy meglepetés.
Annyi legyen elég, hogy nagyon örülök neki, hogy megismertem!:)
---
Tegnap felhívott apám telefonon. 
Nagyon érdekes beszélgetés volt.
Megkérdezte, hogy befizettem-e a csekket, amit adott.
Mondtam neki, hogy még nem, mert összevártam az én csekkjeimmel, és majd együtt feladom őket.
És többet nem ad nekem csekket, mert még ezt sem lehet rám bízni...
Apa csak egy van...
---
Tegnap meló után meccsre mentem, az ETO-Vidi Magyar Kupa-elődöntő visszavágóját játszották.
A Fehérváron megszerzett 2-0-ás előny birtokában kissé talán túl tartalékosan álltunk fel, ami majdnem meg is bosszulta magát, mert a Videoton már 2-0-ra vezetett.
Aztán a meccs 92. percében jött Tarmo Kink, és belőtte a továbbjutást jelentő gólt!
Nem voltunk valami sokan a meccsen - a Nemzeti Sport 3500 nézőt ír -, szóval túlzás lenne azt állítani, hogy felrobbant a stadion, de természetesen volt nagy öröm!
Bár nekem konkrétan halálfélelmem volt, három cimborával lógtunk egymás nyakában örömünkben, és kevésen múlott, hogy lezuhanjunk az előttünk lévő sorba. És persze én lettem volna a kupac alján!:)
Aztán volt még egy érdekes tömegjelenet a győri rendezők meg a fehérvári játékosok között, ezt inkább nem kommentálnám...
Azok után, hogy az Újpest-meccs után 400 ezer forintra bűntették a klubot a szurkolók sportszerűtlen viselkedése miatt, most milliós büntetésre, és 2-3 zártkapus meccsre számítok... Ha már a Videoton volt az ellenfél...
Meséltem annak idején, hogy nem sokkal Anyu temetése után apámon felhúzva magam nem mentem ki a Debrecen elleni meccsre. Teljesen felesleges hiszti volt, gyakorlatilag csak magammal szúrtam ki! 
De most május 22-én este 8 órától Győri ETO FC-Debrecen Magyar Kupa-döntőre megyek Kispestre, a Bozsik-stadionba, szóval mégiscsak látom idén is játszani a Lokit!:)
Aznapra a késői kezdés miatt nem kell szabi, de másnapra biztosan!:)
A meccs után egyik szurkertárssal felfedeztünk egy eddig ismeretlen krimót, ott megittunk egy sört, majd hazaindultunk.
Itthon még egy levezető sör, net, vacsi, meg egy jó nagy szunya...
---
Reggel a buszmegállóban beszédbe elegyedtem a szomszéd sráccal. Amikor jött a busz, nem is figyeltük hányas, ő hazaindult, én felszálltam.
Persze nem 14-es volt.:)
Arra nem jöttem rá, hogy hányas buszon vagyok -okos busz rulez!:)-, de még a pánikgomb megnyomása előtt rájöttem, hogy bevisz a Révai utcába.
Ahol már évek óta nem jártam, szóval érdekes volt....:)
---
Elég sok volt a meló, baromira lefáradtam.
Történt még egy apró, de számomra mégis emlékezetes dolog, de inkább ezt sem írom le, mert egyrészt az érintettet nem akarom kellemetlen helyzetbe hozni, másrészt meg azt sem akarom, hogy kiröhögjetek, vagy azt mondjátok, hogy ciki, meg de gáz, meg ilyenek!:)
Meló után akartam menni bankba, meg postára.
Bankba nem értem oda időben, postára meg nem volt kedvem elmenni.
Inkább hazajöttem pötyögni!:)
Holnap persze rövidnapos a bank, de ezt a dolgot a héten mindenképpen el kell intéznem. 
Így a tervek szerint ebéd után lelépek melóból, intézek bankot, postát, tippmixet-lottót, és végül, de nem utolsó sorban találkozom egy ismerősömmel, akit már nagyon régen láttam.
Szombat reggel tanítok, aztán útjára indul a sportdömping: kézilabda BL-döntő - óriáskivetítő a városházánál!:)-, Debrecen-Vidi, ETO-Fradi, és persze Forma-1 Spanyol Nagydíj!
Szóval nem gyenge hétvége lesz!:)
És nem tudom, mikor fogok tudni írni legközelebb, de majd igyekszem jelentkezni!:)
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!;)

Nincsenek megjegyzések: