2013. június 2., vasárnap

Nyitott könyv

A csütörtöki bejegyzést kicsit elnagyoltnak, "semmitmondónak" éreztem, így írok hozzá egy kis kiegészítést. Tulajdonképpen több ponthoz is tudnék még írni, de ez az egész elmesélhető egy szálon, újfent igazolva azt a "Goszi-féle alaptételt", miszerint minden mindennel összefügg...
Szóval "apu és a no comment". Az, hogy nem jártas édesapám az ügyintézésekben, egy dolog. Intézkedek helyette, segítek neki a magam módján, ez teljesen természetes. 
Ahhoz is hozzászoktam már, hogy fogalma sincs, ki vagyok, mit tudok. Körülbelül két éve is megkérdezte Anyutól, hogy "miért néz a Gábor német tévét, ha nem érti?" Az, hogy kéttannyelvű gimnáziumban érettségiztem, meg német szakon diplomáztam, az nem számít semmit. Most adó-ügyben kérdeztem tőle valamit, amire azt válaszolta, hogy "jaj, úgysem adózol te annyit, hogy ez számítana..." Pf... :/ :D
Ráhagytam. 
A másik, ami mélyen érintett, hogy megkérdezte, hogy "És amúgy mi újság?"
Hm... Amikor Anyu ezt kérdezte tőlem, akkor mesélhettem neki bármit, minden érdekelte. Mindenről volt véleménye, vagy egy jótanácsa, de például megkérdezte azt is, hogy mit tudok a gimis-fősulis ismerősökről, hogy tetszik Svédország az épp ott tanuló kedves barátosnémnak... Szóval azok olyan tartalmas beszélgetések voltak. 
Apámnak meg egyrészt nem fogok úgy megnyílni, másrészt nem érzem a tényleges érdeklődést a kötelező udvariassági formula mögött.
Az az igazság, hogy nagyon hiányzik az a "bizalmi ember" az életemből. De nagyon!
Ezen a blogon elég sok mindent leírok magamról, az életemről, a gondolataimról, érzéseimről. 
Ezért talán furcsa, hogy pont én írom ezt, de eddig elkövettem azt a hibát, hogy élőben túlzottan is nyitott voltam. Mármint túl sok embert avattam be titkaimba, meséltem nekik érzéseimről, egy nekem tetsző lányról. 
Így poénok, zrikák, pletykák céltáblája lehettem.
Ez nem "veszélyes dolog". Csak éppen senki nem vett engem komolyan. Vagyis sokan nem. 
Most már ezen igyekszem változtatni, és csak olyan embereket beavatni az ilyen dolgaimba, akik megérdemlik. Értsd: látom, hogy érdekli is őket!
Persze vannak dolgok, amiket legszívesebben beleüvöltenék a világba, hogy jaj de jó, hogy azt a valakit megismertem, vagy ez meg az megtörtént. 
De nem tehetem. A saját érdekemben.
Csak néha ez olyan szar. 
Viszont erősít. Kell, hogy erősítsen!
Ezért jó, hogy vannak körülöttem olyan emberkék, mint Ildi, akivel tényleg úgy beszélgettünk a Hollóban, mintha tényleg folyamatosan tartottuk volna a kapcsolatot az elmúlt 17 év alatt.
Vagy Réka, akivel aznap erdetileg találkoztam volna, de lemondtam a kávézásunkat, azért, hogy mással találkozzak, és ezért nem kell, hogy lelkiismeret-furdalásom legyen.
---
Pénteken 4-ig voltunk melóban, utána Gergő kollégámmal elmentünk a Smukiba, mert eszembe jutott, hogy még mindig nem mentem el az ETO-sálamért.
Gergő sofőr lévén alkoholmentes sört ivott. Én nem. Ő kettőt. Én nem.:)
És itthon még kettőt...:)
Péntek este megint Fradi-meccs volt az ETO Parkban. Olvastam a Sportban, hogy a főúton durrdefektet kapott egy kamion, és akkorát durrant, hogy a fél stadion összef*sta magát.
Örülök, hogy ez nem ETO-meccs alatt történt, mert én elég ijedős vagyok...:)
Este még egy kolleginával irkáltam facebookon, ismét sikerült elkövetnem azt a bravúrt, hogy üzenetírás közben aludtam el. 
Reggel arra ébredtem, hogy a telefon nyomja a hátam.
De legalább az üzenetet ott folytattam, ahol este abbahagytam. Szó szerint...:D
---
Ezt nem tudom, hová írjam. Meg azt sem tudom mit jelent, de ikrek az aszcendensem! Végre nem felejtettem el utánanézni!:)
Szombat reggel elmentem Sportért, aztán 8-tól tanítottam.
Utána punnyadás-semmittevés következett.
Jellemző, hogy délután 1 körül indultam el tippmixet meg lottót feladni, úgy, hogy 2-kor kezdődött a tévében az ETO-meccs.
13.57-kor értem haza.:)
A tippmixet egyébként már tegnap elszúrtam, az egyik férfi kézi BL-elődöntő ment el, és a mocsok Vidi is kikapott otthon a Pécstől. Ez legalább vigasztal...:)
Az ETO amúgy 3-2-re verte az Egert. 
Vicces, hogy gólt lőtt a nem egészen 17 éves Kalmár Zsolt, aki Gege barátommal állítólag már focizott együtt...:)
Nos, inkább ő focizzon az ETO-ban, mint Coulibaly. A Debrecen gólkirálya anno a francia hetedosztályból került Magyarországra, otthon a Peugeot-gyárban dolgozott targoncásként.
Győrben 9 millió forintot kérne havonta. Két hét alatt kipöngetné a lakáshitelemet...:( :D
Ez még akkor is sok pénz, ha ő a gólkirály...
Jaj: a riporter, Mezei Dániel nagyon indiszponált volt, még Forma-1-es közvetítéseit is sikerült alulmúlnia... Az legalább teljesítmény...:D
A meccset a konyhában néztem, közben bundáskenyeret sütöttem, mosogattam. 
Meccs után porszívóztam, felmostam.
Aztán kádban döglés-olvasgatás.
Majd este facebook egy kolleginával, de ezúttal nem aludtam el...:)
Mellette Apád-anyád idejöjjön, meg Apádra ütök, meg német kupadöntő.
A Bayern ellenében a Stuttgartnak szurkoltam, de sajnos a huszáros hajrá csak egy hősies, 3-2-es vereséghez volt elegendő...
"Szegény" Guardiolát tényleg nem irigylem: a mindent megnyerő Bayern edzője lesz nyártól. Nem könnyű feladat, az biztos.
Ja, és NB1-es lett a Mezőkövesd...:)
---
Ma itt aludt sógornőm, mert éjjel leánybúcsúban volt. 
Azt mondta, nem akart beköszönni, de fél 4-kor még égett a lámpa, meg szólt a tévé.
Nos, én úgy emlékszem, hogy a villanyt lekapcsoltam, a tévét meg beprogramoztam. És mégsem...
Reggel elsétáltunk boltba. Én tiszta hülye vagyok, mindig azt hiszem, hogy messze van a Spar, pedig baromira nem... Ha a lustaság fájna, én ordítanék, az biztos...:D
Ma elég aktív nap lesz.
Mindjárt "főzök" Jókai bablevest. Persze porból. De feltuningolom kolbásszal meg tejföllel. Meg pogácsát sütök. 
Meg fordítást írok. Ha megértem, ami le van írva...:D
Közben mosok.
Meg megnézem a kiesésről döntő Diósgyőr-Pápa és Siófok-Újpest meccseket!
Hajrá, Siófok!:)
Este meg minipizzát sütök, mert megígértem kollégámnak, hogy viszek kóstolót!
Meg a közvéleménykutatást is összesíteni kellene!
Hehe: nem is meséltem: egy doktori disszertációban, meg egy szakdolgozatban leszek "a" mozgássérült interjúalany.
Ez már celeb-feeling!;)
Úgyhogy be is fejezem.
A csúcson kell abbahagyni. Kiejtve rövid u-val!:P
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!;)

Nincsenek megjegyzések: