2013. június 17., hétfő

Egyek vagyunk

We are one. Egyek vagyunk. 
Ez volt az Eurovíziós Dalfesztivál idén Malmőben megrendezett döntőjének mottója.
Tegnap láttam ByeAlex szerepléséről egy jó kis riportfilmet a tévében.
Írtam itt a blogon, hogy nekem eleinte se a dal, se a srác nem volt  túlzottan szimpatikus.
Aztán megértettem a dal körüli "hype" lényegét: kedves, aranyos, fülbemászó, egyszerű. Megszerettem, na...:)
ByeAlexet azért nem szerettem meg, de a tegnapi műsorban egész korrekt volt.
We are one. Egyek vagyunk. Számoljuk fel a kultúrák közötti határokat, a nemzetek közötti ellentéteket, mert civilizált, XXI. századi emberek vagyunk, "szeressük egymást gyerekek!"
Aztán ByeAlex elmesélte, hogy a norvégok stábjából kirúgtak egy csajt, mert túl sokat lógott a magyarokkal.
Lehet, hogy mégsem vagyunk egyek?
Az utóbbi napokban két magyar együttes számát is "leporolták" külföldön.
Kanye West One Slaves-e a az Omega Gyöngyhajú lány-ának feldolgozása.
Elmondhatatlanul fos zene, mindenképpen meg akartam várni, amíg elkezdődik az Omega-téma, de már remegett az ujjam a kikapcsoló gombon.
2:51-ig kellett várni. És érdekes módon Kóbor János eredeti énekhangját is meghagyták.
A másik pedig a Prodigy Breeze című száma. Ő egy amerikai rapper, tehát nem tévesztendő össze a The Prodigy nevű brit bandával.
Ez a dal pedig az LGT Bajnok című dalának feldolgozása. Amit szerintem nem ismerek...:/ :)
Egyébként keresek egy zenét. Kb. az Ozone FM-en szokták játszani. Nagyon "minimál-zene", szinte csak ilyen "pakk-pakk"-szerű pattogás az egész, és a szövege pedig egy régebbi diszkószám - 5-10 éves max.- egy sora.
Na, ha valaki erre rájön, jövök neki eggyel!;)
---
Este végre befejeztem a Szepesi-könyvet.
Végülis ja.
A végén volt szó az visszavonulása-visszatérése-eltiltása-visszavonulása eseménysorról.
Ezt a sztorit ismertem, és itt tényleg nagyon kitoltak vele.
Visszavonult, majd visszatért. Benevezett egy versenyre. De a szövetség nem jelentette időben a visszatérését, így egy évre eltiltották, mert ez doppingvétségnek minősül.
Aztán már az Nemzetközi Olimpiai Bizottság hozott egy határozatot, aki abban az olimpiai ciklusban doppingvétség miatt fél évesnél hosszabb eltiltást kapott, nem indulhat a 2012-es londoni olimpián.
És így számára ennyi volt. Ez tényleg durva...
Meg szeretne megállapodni, nyugodt életet élni egy szerető társ oldalán.
És már nem írta meg ezt a könyvet hiába, ha a lányod nem ezt az utat választja.
Szóval teljesen a várt befejezés.
De mégis azt mondom, hogy érdekes volt.:)
---
Este facebookon beszélgettem egy kolleginával, jó sokáig fent voltam. És nem aludtam el...:)
Aztán megnéztem a Konföderációs Kupa Spanyolország-Uruguay meccsének első félidejét.
Éjfélkor kezdődött...:)
Így ma 4.30 helyett 5.30-kor csengett az ébresztő, 5.50-re ki is kászálódtam az ágyból...:)
---
Reggel megvettem a Nemzeti Sportot. Írják benne, hogy július 1-től lehet majd ETO-bérletet venni.
És lehet közös képet készíteni a bajnoki serleggel!♥
Gyorsan eltelt a nap, rengeteg dolgunk volt, nem unatkoztunk.
Fél 5 körül léptem le...
---
Június 17.
Nagymamám ma 13, Knézy Jenő pedig ma 10 éve halt meg.
Kettőjüket persze nem lehet egy lapon említeni, de vannak dátumok, amiket nem felejt el az ember...
Mindketten nagy hatással voltak az életemre.
És persze más-más módon, de mindketten nagyon hiányoznak...:(
---
Most pedig fejest ugrok a kádba!:)
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!;) 

Nincsenek megjegyzések: