2013. június 23., vasárnap

Születésnapodra

Igen-igen, a József Attila-vers átiratával szerettem volna indítani. De valahogy nem sikerült normálisat írnom, szóval az kimarad, remélem, nem haragszol meg érte!
A képeslap sem az lett, amit először  gondoltam, de azért bízom benne, hogy ez is tetszik!
Hm... 2007 nyara. Már hat éve? Te jó ég...:)
Emlékszem a fényképre, amit nem engedtél elkészíteni. Meg amikor egymás mellett ültünk a call centerben. De hogy melyik volt előbb, azt már nem tudom...:)
Viszont a fotó, amit küldtél kárpótlásul, a szalagavatós: felejthetetlen.
Szülinapi köszöntőből ott a blogon ez már az ötödik. Nem olvasom vissza a többit. Szerintem azokban is leírtam, hogy nem olvasom vissza a többit.:)
Nagyon eseménydús volt ez az év...
Részemről talán túlzottan is... :(
Nem tudom Neked eléggé megköszönni...
Valamiről nem tudok írni, mert egyszerűen nincs erőm hozzá.
Csak két dolog.
Az első a szempillaspirál. Megvan?Sírva nevetés.
Amíg élek nem felejtem el, ahogy elmesélted.
A másik pedig a képeslap.
Elárulok Neked egy nagy titkot. Amikor a saját kezembe kellett vennem a dolgaim menedzselését, vettem magamnak egy mappát.
Vagyis hármat.
Csak az egyik túl nagy, és nem fér el a hátizsákomban.
A másikból meg mindig minden kiesik... :( :)
Na, de már megvan a végleges.
És abban tartom a befizetésre váró számlákat, csekkeket, elintézendő dolgaimat.
Meg a lottó-, és tippmix-szelvényeket.
És ebben a mappában ott van a képeslapod is. A karácsonyi.
Meg szoktam mutatni az ismerőseimnek.
Néha meg csak előveszem, és nézegetem számlarendezgetés közben.
Az olyan dórikás.
Mármint a képeslap. Nem az, ahogy nézetem.
Most képzeld el, mit gondolhatnak rólam mondjuk a Vendelinben.
Kérek egy kávét, meg egy almafröccsöt. csekkeket tépkedek, meg karácsonyi lapod nézegetek. Júniusban.
Erőt ad.

Mindig mondom, hogy valahogy Te vagy a komolyabb, megfontoltabb. A majd' tíz évvel fiatalabb fogadott nővérem. Jaj, ez de bonyolult...:)
Az elkövetkező hetekben meg szorítani fogok Neked.
Ha a tanácsomra, segítségemre van szükséged, szólj!
Csak ne aggódj, felesleges!
Menni fog minden a maga útján.
Ügyes csaj vagy Te, nem féltelek.
Na jó, azért egy kicsit mégis!;)

A lottószámok pedig a jövő héten megváltoznak!;)

A lényeget a végére hagytam:
Boldog Születésnapot kívánok!:)

Nincsenek megjegyzések: