2013. június 28., péntek

Ezek a nők...:)

Ebben a bejegyzésben elég sok szó fog esni lányokról. A többesszámból látható, hogy nem is egyről... Egyedülálló vagyok, megtehetem!;)
Neveket persze nem említek. HA valaki esetleg magára ismerne, az nem feltétlenül a véletlen műve!:)
---
Vasárnap. Pihenés-semmittevés.
Délután meg szerettem volna nézni a Sennáról készült életrajzi filmet DVD-n. A film portugál és angol nyelvű, magyar felirattal.
A konyhában kezdtem neki a filmnézésnek. Ezzel csak annyi volt a probléma, hogy ott a szekrény tetején van a tévé, és igen hamar megfájdult a nyakam.
Ezért beköltöztem a nappaliba. Szerencsére a PlayStation lejátszotta a lemezt. Viszont elaludtam a kanapén.
Még egyszer sem néztem végig ezt a kétségkívül érdekes filmet. Az igazat megvallva nem akarom megnézni még egyszer Ayrton halálát, ama bizonyos utolsó kanyart...:(
Mostanában elég sokat "beszélgetek" két kollléganőmmel.
Az idézőjel azért, mert a kommunikáció elsősorban virtuális. Facebook, viber...
Sok mindent megbeszélünk egymással, rengeteget irkálunk, és ez tök jó!
Lehetne ezt részletezni, de nem tudom megfogalmazni a dolgot, és ez nem is feltétlenül baj...
Mielőtt még... Egyikük már feleség, és imádja az urát...:)
Másikukkal meg tényleg irdatlan mennyiségű és hosszúságú levelezést folytatunk, és már annyi mindent tudunk egymásról, hogy...
Hogy ez a történet egyértelműen barátság-irányba indult el!:)
Őőő tudom, hogy olvassa az illető hölgy, amit írok, remélem, nem kell magyarázkodnom!:)
Egyébként nagyon örülök neki, hogy megismertem őt, és hogy szinte "ismeretlen ismerősként" osztozunk egymáéssal életünk kisebb-nagyobb gondjaiban-örömeiben... Jó érzés, köszönöm!:)
----
Hétfő. Sorsoltak a BL-ben! Az ETO a Maccabi Tel-Aviv ellen fog játszani...
Pff... Lengyel-, Cseh-, esetleg Horvátországba megpróbáltam volna elmenni idegenbe. Izrael valahogy nincs rajta ezen a listán...:/ :)
Egészen hülye nap volt, szar idővel, nem volt túl sok életkedvem...
Este meg szokás szerint Kék fényt néztem, de azt hiszem, ezt a műsort lassan hanyagolnom kéne. Nem tudok tőle aludni... Tényleg...:)
Ééés Guardiola német nyelven tartotta meg bemutatkozó sajtótájékoztatóját a Bayern Münchennél. Nem semmi a pali!:)
---
Kedd. Elért a végzet, kettőkor hazajöttem.
Vagyis postára, fel kellett adnom egy levelet. Aztán hazajöttem pihengetni...
És nem csináltam már semmit.:)
---
Szerda. A folyosónkra nemrégiben új kollegina érkezett. Eleinte nem volt szimpatikus. A belépője kifejezetten mufurcra sikeredett.
Aztán párszor egy busszal mentünk reggelente dolgozni, elkezdtünk beszélgetni, és hát egy nagyon jó arc leányzót ismerhettem meg személyében.
Bár nem tudom, mondanak-e ilyet egy csajra, hogy jó arc... De én most mondok!:)
A nap folyamén egyébként két kolléganőmnek is megkértem a kezét.
Egyikük zöld farmerban, és fehér kabátban jelent meg. Ez nem igényel bővebb magyarázatot.:) Másikuk pedig kávéval fogadott reggel!:)
Kezdek rájönni, hogy a lányoknak tényleg meg kell mutatni magamat... Mármint nem a szó szoros értelmében, hanem szövegben... Egy váratlan poénnal, szöveggel, kérdéssel, mittudomén... Hogy nyomot hagyjak bennük... Tetszik érteni?:)
Már többször értekeztem ehelyütt a szépségideál fogalmáról. Úgy hülyeség, ahogy van!:)
Nekem például egyértelműen a hosszúhajú lányok tetszenek elsősorban. De ismerek valakit, aki... Akinek a rövid hajához olyan -nem tudom máshogy mondani...- huncut nézés társul, hogy... Hogy az kész....:$ Vagy attól én vagyok kész...:$
Igen, és ez is egy gyakran megfogalmazódó kérdés: ha így néz rám, a látásból valamennyire ismert kollégára, hogy néz arra a fiúra, akit szeret? Arra a szerencsés fiatalemberre?:)
-
Faterral 20 percet beszéltünk telefonon.
Ez rekord.
Értelmesen folyt a párbeszéd, csak egyszer hülyézett le: komolyan vette egy viccnek szánt mondatomat. Belefér...
De nem megyek haza hétvégén.
Nem megy...
Este bealudtam a Konföderációs Kupa meccsen. Meg a tegnapin is...:/ :)
---
Csütörtök.
Tipikus XXI. századi történet.
Cigiszünet. Két lánnyal beszélgetek. Csak ilyenkor szoktunk beszélgetni.
Csak a keresztnevüket tudom.
Persze szóba kerül a facebook. Telefon elővesz. Mindketten bejelölnek, és én visszaigazolom őket. Éljen a modern technika.:)
Egyikük most két napig szabin volt.
Másikuk- aki egyébként nem cigizik, csak a barátnőjét szokta kikísérni- kijött velem beszélgetni.
Meghallgattam-kérdeztem.
És azon kaptam magam, hogy nagyon bizalmas dolgokat mesél el magáról... Vagyis...
Ismételten csak nem magyarázok bele semmit, nem nem misztifikálom túl a dolgot... De ehhez nem vagyok én hozzászokva... Hogy valaki ilyen közvetlen velem, így a bizalmába fogad... Persze nem mondom, hogy nem esik jól!:)
És azt mondta, hogy max. 26-28 évesnek gondolt.
Hát igen, jól tartom magam!;)
Tegnap lett volna az interjú a doktori disszertációját író nénivel mozgássérültes-munkaügyes témában. Az interjú elmaradt. Nem akarom túlmagyarázni a dolgot, nem kicsit szórakozott voltam. Röviden annyi, hogy választ vártam egy e-mailre, amit el sem küldtem...:)
De a beszélgetést ma pótoltuk!:)
Szalai Ádám, a Mainz magyar válogatott csatára 8 millió euróért a Schalke 04 csapatához szerződött! Örülök neki, jó egy magyart látni egy német élcsapatban. Remélem, fog játéklehetőséget kapni, és élni is fog vele!:)
Az pedig egészen fantasztikus, ahogy a Mainz-drukkerek búcsúztatták Ádámot: semmi árulózás, mindenki gratulált neki a lehetőséghez, és sok sikert kívántak neki a folytatásban!
Persze a gelsenkircheni fogadtatás is hasonló volt..:)
Este jöttek bátyámék. Hívtak Sparból, hogy kell-e valami. Kértem ásványvizet. Hoztak is 84 litert...XD
Beszélgettünk picit, meccset néztünk, aztán mentek tovább Tétre.
Én HVG-t olvastam, néztem tovább az olasz-spanyolt, és bealudtam..:)
---
Ma. PÉNTEK van.
Kettőig voltam melóban, elég gyorsan eltelt a nap. Nem törtem össze magam, de azért volt dolgom bőven.
Kettőkor aztán leléptem, céges busszal bementem a vidékibe.
És odamentem az interjú megbeszélt helyszínéhez.
Jó hamar odaértem, kb. fél órát ücsörögtem a Baross úton zenét hallgatva.
Hm...
Vicces volt... Épp Bon Jovi Runaway című száma dübörgött a fülemben, amikor hirtelen rámköszönt -hm...- az egyik "egyiklegyszebb" kolleginám.:$  Igen, aki előtt kevés híján bohócot csináltam magamból.
Azzal a zenével nem kicsit volt videóklip-feeling...:)
Az interjú érdekes volt, aranyos volt a néni. Jókat kérdezett, jókat válaszoltam..:)
Na, ez persze csak vicc, de állítólag sok újat tanult tőlem...
Egyébként hétfőn kell vennem buszbérletet, meg csináltatnom bérletigazolványt. Július 1-től nem lesz papírom arról, hogy mozgássérült vagyok...:O
Fogalmam sincs, hogy ilyenkor mi van, mi a teendő, meg ilyenek...
Azt hiszem, kell keresnem egy jogászt. Vagy bérgyilkost. Vagy hóhért, aztán papot... Szép kilátások...:)
Utána még megnéztem a Városházánál a vámosszabadi menekülttábor elleni tüntetést.
Egy cimborám szervező, szerencsére sikerült összefutnunk egy pacsira.
Egy picit megijedtem, mert elment mellettem egy csóka ATV-mikrofonnal a kezében, szerencsére nem akart velem beszélgetni....:)
---
Ma már csak pihengetek.
Holnap német.
Meg bolt. Meg lottózó.
Este sörözés. Kettő. Remélem sikerül mindkettőre eljutnom...:)
Vasárnap Forma-1, meg fordításos meló!
És ennyi is lesz a hétvége...
Jövő héttől ETO-bérlet-hosszabbítás.
Meg rengeteg ügyintézés.
Meg nem kevés meló...
Szabi majd augusztus 20. előtt-alatt-után.
Hogy addig hogy fogom kibírni, az igen jó kérdés...
Mára ennyi!:
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok! De tényleg!;)

Nincsenek megjegyzések: