2013. július 3., szerda

Vaginacsaj, Eristoff, és társai

Hát ezek a napok sem teltek unalmasan. Minden nap történt valami érdekes, csak időm, vagy épp energiám nem volt ide pötyögni.
Meg aztán néha annyira összecsapnak a fejem felett a hullámok, hogy nem tudom, sírjak, röhögjek, vagy mi legyen...
---
De a siránkozás helyett most inkább mesélek!
Szombaton reggel elmaradt a német óra. Időben megkaptam a sráctól az SMS-t, de visszaaludni már nem volt kedvem.
Pakolásztam, tévéztem, neteztem.
Meg a telefonomról a facebook frissítése közben töröltem a vibert...
Ettől elég nyűgös lettem, több emberkével elsősorban ott kommunikálunk...
Eltűnt az összes korábbi SMS, az új verziót meg nem sikerült letöltenem. Szerencsére Edit este a kocsmában megoldotta...:)
Aztán megérkeztek tesómék.
Először piacoztunk. Életemben először vásároltam tojást. 
Eddig mindig volt saját Écsről.
Aztán ruhákat is vettünk. Rövidgatyákat, pólókat, ilyesmiket.
Tesóm volt a technikai segítség, ő segített az öltözködésben, Edit meg az esztétikai, alaposan megkritizálta az általam kiválasztott cuccokat.
Aztán Árkád. 
Vettem egy Sennheiser fülhallgatót. Zseniálisan szól, csak ajánlani tudom mindenkinek.:) Meg szóba került, hogy tesómék vettek kintre egy hajnyírót. Vettem én is, mostanában nem nagyon van időm elmenni fodrászhoz. 
4000 forint volt, ha csak négy hónap alatt nem döglik be, már vissza is jön az ára. Ebben azért nagyon bízom!:) 
Este egyébként Edit le is vágta a hajamat. Kötöttünk egy alkut, miszerint ha nem leszek elégedett a frizurámmal, én nyírom meg őt. 
Teljesen elégedett vagyok, úgyhogy erre nem került sor.:)
Árkád után Lidl. 
Lassan kijelenthetem, hogy ez a kedvenc áruházláncom. 
Lidl. A Little-kórosok ajánlásával!;)
Este Smuki.
Egy jóbarát házaspár elvált, és mi most a feleség "búfelejtő sírva vigadásán" vettünk részt. Szerintem majd az ex-férjjel is lesz hasonló...:)
Eldumáltunk, elhülyéskedtünk, folyt a sör, az Eristoff, ömlöttek a szóviccek, és a hülyeség.
Így lett a Bagi-Nacsából Vaginacsaj, az Eristoffból "Er ist off", Christina Aguleirból meg *censored*. Ezt nem írhatom le, mert ez egy nevekből álló szójáték.:)
Mindenki nekem adta a sopronis matricáját, egyet beváltottunk, egy már teljes, egy harmadikhoz pedig már csak egy sört kell meginni...:)
Hazaérve jó szokás szerint bátyámmal megittunk egy búcsúsört, aztán Edit sógornőm sofőrködésével kimentek Tétre.
---
Vasárnap... Phejj... Elég érdekes volt az ébredés.
Nem volt a rosszul, nem fájt semmim.
De baromira nem emlékeztem, hogy tesómék mikor indultak el, miről beszélgettünk utolsó sör közben, és hogy én ittam-e még egyedül is...:)
A nadrágom nem volt rajtam, tehát készültem a lefekvésre. Az izzadtságtörlő csuklószorító viszont igen, tehát a felkészülés elég felületes volt.:)
A szemüvegemet nem találtam, viszont a telefonomat a konyhában (!) a kávéfőző mellett töltőre dugva találtam meg.
Ennek még lesz jelentősége.:)
Csak Sportért mentem le kútra, szinte egész nap döglöttem, olvastam-pihengettem.
Forma-1 Angol Nagydíjat néztem, örültem, hogy Vettelnek végre valahára balszerencséje volt. 
A sok defekt viszont elég aggasztó. 
Rosberg nyert, alapvetően nem dőltem a kardomba, de azért a végeredmény lehetett volna jobb is.:
Éjfélkor kezdődött a Spanyolország-Brazília Konföderációs Kupa-döntő, amit nem akartam nézni, mondván aludnom kell.
Aztán nem bírtam aludni. 
Így gyakorlatilag végighallgattam a meccset, amit a dél-amerikaiak 3-0-ra nyertek meg.
Kicsit morbid volt, amikor Piqué piros lapot érően szállt bele leendő csapattársába, Neymarba. 
Akire egyébként kíváncsi vagyok, szerintem személyisége alapján a Realba jobban illene, de azért persze örülök az érkezésének.:)
---
Kollégáimmal, főképp egyikükkel nagyon tanulságos beszélgetéseket tudunk folytatni. Egyikükkel főleg. Ebből felelevenítek most kettőt!
Azt mondta, hogy a megszokások embere vagyok. És hogy miért? 
Irodánknál a lépcsőfeljáróhoz érve mindig pacsizok az ajtókeret tetejével. Nem tudom, nekem fel sem tűnt, de igaza van.
A focikapuban is megvan a magam rituáléja. De az más, mert a kapusok bolondok, a babonák pedig azért babonák, hogy az ember ne ossza meg őket.
De bármikor elhívnának védeni, a bemelegítést ugyanúgy fejezném be, mint évekkel ezelőtt...:)
De vannak mindenféle rituáléim.
Napindiító, melóba érkező, Écsre indulás előtti, lefekvéskor alkalmazandó... Elég ijesztő...:D
A másik meg: igen, félek a nők közelségétől. Ez nem jó szó. Zavarban vagyok.
Fura, ha átkarol, ha valaki megfogja a kezemet, vagy a kezemre teszi a kezét, vagy összeér a lábunk. 
Nem zavar, nem vagyok buzi, csak olyan fura....:$
Kérdezte kollégám, hogy volt-e már olyan, hogy egy csaj bekente a hátamat a strandon. 
Nem, nem volt. Anyámon kívül. De ő ugye nem "nő"...
Nem is csodálom, hogy félek a szextől...
Majdnem írtam konkrét példát, de attól most inkább eltekintek... XD
---
Hétfő. Július 1. 
Anna különleges lány. A névnapján van a születésnapja. Azért az nem semmi...;)
Meg mindig eszembe jut 1998. július 1. Aznap angol-argentín meccset játszottak a VB-n, 1-0-ra nyertek az argentínok.
Az akkor még ifjú titán Beckhamet kiállították.
De a meccset nem tudtam nézni, mert Anyu ragaszkodott hozzá, hogy a színházban megnézzem vele a Bánk bán operát. Mert hogy szívjak magamba egy kis kultúrát, meg aztán ki tudja, lehet, hogy abból fogok érettségizni.
Nagyon lelkes voltam...
Három évvel később persze írásbelin jött a Bánk bán, azt írtam, pedig már tesómék is várták 1994-ben...:)
Jaj, Anyám...:( :)
-
Rengetegen észrevették, hogy rövid lett a hajam, a nadrágom, és nem volt rajtam szemüveg. Nagyon jól esett, hogy ennyi ember foglalkozik velem. Vagy érdekli őket, hogy mi történik velem. Vagy hogy mondjam...:)
Egész nap fáradt és düddő voltam, ezt teszi az alvás és a szemüveg hiánya...
Úgy volt, hogy 2-ig leszek, de tesóm felhívott, hogy fél 2 körül ér a céghez, ha gondolom hazahoz. Gondoltam, hazahozott.
Felforgattuk az egész lakást, a szemüveget a konyhában, a leglehetetlenebb helyen, a konvektor és a munkalap között találtam meg....:)
Aztán tesóm visszament Ausztriába, én neteztem, döglöttem.
A Kék fényt majdnem elfelejtettem megnézni...:)
---
Kedd. Bonyi....
Leegyszerűsítve: kapok egy bizonyos fogyatékossági támogatást, elvileg jogtalanul, mert túl magas a fizetésem. 
Járna viszont egy másik,  amire több egyéb juttatás is épül.
Idén akartam ezt elintézni, mert most lett volna a kétévente esedékes orvosszakértői vizsgálat. Amire nem hívtak be...
Az utazási kedvezményre jogosító kártyám így lejárt...
A pénzt viszont megkaptam...:O
Én már itt nem értek semmit...
Tesómmal elmerültünk a különböző jogtárakban.
Érdekes. 
A legtöbb jogszabály szerint gyakorlatilag nem vagyok mozgássérült. Mert azok az önálló életvitelhez, például a tömegközlekedés használatához kapcsolják a fogalmat...:O
De egy pontot találtam, amit rám lehetne húzni, szóval kezdek "megnyugodni". 
Bár ez azért relatív...
Na, és hosszú évek után először vettem buszbérletet, meg csináltattam bérletigazolványt...
Igen, már volt, mert amikor jogosult voltam rá, akkor évekig nem tudtam róla... A buszsofőrök nem hitték el, hogy csak a diákkedvezményem van... Szóval érdekes dolgok ezek!:)
4-ig volt nyitva a Volán-iroda, 3.54-kor értem oda, szóval nagyon jól kicentiztem...:)
Aztán este bundás kenyeret sütöttem, és majdnem belobbant az olaj, amikor vizes villával mókeráltam a serpenyőben...:O :)
---
Ma semmi extra, fél 4 körülé hazajöttem, kicsit "nézelődtem" a Honvéd ligetben.
Aztán hazajöttem, beraktam egy mosást, most meg ide pötyögok...:)
Ma már semmi program, tesóm megint itthon, szóval nem unatkozom...:)
Holnap elvileg ETO-bérletet hosszabbítunk.
Kell menni Okmányirodába, APEH-ba, bankba, biztosítóba.
Vagy még mindig, vagy már megint.
Levelet kaptam a hitelfolyósító bankomtól. 
Azt hittem, a hitel törlesztőrészletet emelik.
Aztán kiderült, hogy 30 ezer forintot adnának étkezési utalványban, ha átvinném hozzájuk a bankszámlámat. Heh... Így is annyi intéznivalóm van, hogy néha azt sem tudom, hol áll a fejem... Ez most annyira nem hiányzik...
---
Hétvégén szerintem maradok Győrben, fordításos meló, rokkantos kérdőív, takarítás, rendrakás.
Buli, sörözgetés elvileg nincs tervben, de ha valakinek van ilyen jellegű ötlete, szóljon nyugodtan!;)
És ennyi.
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: