2013. július 14., vasárnap

Pannonbajor Julifest

Múlt hét vasárnap a fordítással meglepően gyorsan végeztem. Alapvetően nem túl bonyolult egy önéletrajzot lefordítani, de azért elég hülye foglalkozás-, és iskolanevek tudnak előfordulni.:)
A pizza, amit ebédre sütöttem, kicsit megégett. A tejbedara, amit vacsorára főztem, kicsit "fura" lett... És igen, tejszínhabbal eszem!:)
A telefon memóriájából végül 300 MB-t sikerült felszabadítani, ami azért a semminél több....:)
A Forma-1 Német Nagydíj nagy részét átaludtam, de a legfontosabb eseményeket láttam. A befutót leszámítva...:(
---
ETO. Megvan az első hat forduló időbeosztása. Ha jól emlékszem, háromszor játszunk esti villanyfényes, 20.30-kor, illetve 21.00-kor kezdődő meccset.
Ami nem baj, szeretem az esti mérkőzéseket, de az este 9 az már elalvás-veszélyes.:)
Augusztus 11-én ETO-Bayern barátságos meccs lesz Győrben. A mérkőzést az Audi győri gyárának 20 éves jubileuma alkalmából rendezik. A jegyárak 12 és 18 ezer forint között alakulnak, a 8 ezer forintos vendégszektorról most ne beszéljünk...
Én elhiszem, hogy a Bayern BL-győztes. "Nem utálom" a német rekordbajnokot, új edzőjük, Pep Guardiola pedig egyenesen szimpatikus. 
De ezeket a jegyárakat egy szimpla sörmeccsért elég magasnak tartom, még úgy is, hogy bérletesként 15%-os kedvezményem lenne.
Így aztán 10-én kimegyek az ETO-Fradira, ami izgalmasabb, hangulatosabb lesz. 
A többit most inkább hagyjuk!:)
Még esetleg annyit, hogy - a TrollFoci után szabadon -, "Support your local football team, say no to biszem-b@szom!" ;)
Szerdán meg ETO-Maccabi Tel-Aviv BL-selejtező.Remélem, nem kötök ki megint a balesetin, mint legutóbbi nemzetközi kupameccsünk alkalmával, amikor is egy sörösüveggel kihasítottam egy darabot a tenyeremből...:( :)
Elég durva biztonsági intézkedések lesznek a meccsen!
A többlépcsős beengedés oké. Az, hogy nem lehet bevinni Árpád-sávos zászlót, meg Nagy-Magyrországot ábrázoló drapit, az sem ráz meg különösebben. Amikor a Szolnok játszott férfi kosárlabdában egy izraeli csapat ellen, még a magyar zászlót is kitiltották a csarnokból...:/
De az már necces, hogy kamerás biztonsági emberek lesznek a szektorban, akik az antiszemita megnyilvánulókat kivezetik, és átadják a rendőrségnek...
Na most, ha a Montpellier ellen elüvöltöm magam, hogy "köcsög francia", az rendben van. De ha a Maccabi ellen azt mondom, hogy "mocskos izraeli", akkor antiszemita vagyok. Gondolom. Pedig nem. 
Lehet, hogy sokan nem nézik ki belőlem, de német szakon diplomáztam, tudom, mi az a holokauszt. De ez már...
Hm... Nincs de... Inkább nincs...:)
Ja, és tegnap az ETO 3-0-ra megnyerte a Szuperkupát a Loki ellenében. 
Azt hiszem, nekem tényleg nem szabad kupadöntőre elkísérnem a csapatot...:)
----
Hétfő. Vettem egy nagyon pöpec Forma-1-es újságot. Színvonalas, érdekes, jó képanyaggal. Biglájk!:)
Sokáig akartam maradni melóban, de kollégám addig-addig duruzsolt a fülembe, hogy 4-kor hazadob, hogy hazajöttem.:)
Kádbandöglés. Rántotta-sütés. Jaj, majdnem felgyújtottam a konyhát. Már megint...:)
Hallucinálok. Egy meztelen női feneket véltem látni. De lehet, hogy tényleg!:)
---
Kedd. Reggel majd' negyedórát vesztegelt a buszunk egy sorompónál... Jaj, ezt de nem szeretem...
Kettőkor leléptem. A buszon összefutottam egy volt gimis osztálytársnőmmel, és kislányával..:)
Aztán jöttek tesómék. Elmentünk boltba, aztán kimentünk Écsre.
Kutyám Crispers-fan lett!:) Adtam neki egy darabot, utána megőrült, még a szeme is forgott, úgy kunyerált...:)
Felírtam a cetlimre, hogy TCS. 
Fogalmam sincs, mi az...:) 
Tankcsapda, tangás csaj, esetleg Tarsoly Csaba? Nem tudom...:)
Viszont a telefoncsere ide passzol..:)
Le kéne cserélnem a Galaxy Y-omat. A gáz csak az, hogy egy S3-ra szerintem nem tudnék vigyázni...:( Pedig azzal a telefon-, és fényképezőgép-gondjaim egyszerre meg lennének oldva...:)
---
Szerda. Úgy volt, hogy elintézzük a hagyatéki tárgyalás utáni pénzügyeket. Hát nem sikerült...
Folyt. köv...
Tesómék hazavitték apánkat Écsre, én maradtam Győrben ügyintézni. 
Persze a ház kulcsa nálam maradt, szerencsére bátyómnál volt kulcs...
Voltam okmányirodában, bankban, biztosítóban, postán, APEH-ban. Nagyon izgalmas nap volt. 
Hogy azért egy kis szabadnap-feeling is legyen, a Patioban kajáltunk, a Mekiben kávéztunk, az Árkádba meg bementünk...:)
Az okmányirodában sokat kellett várni, ezen kívül maximális riszpekt az összes ügyintézőnek, akivel találkoztam. Segítőkészek, rendesek voltak.
Meg volt, aki szép is volt.
Meg olyan is volt, aki ku.va jól nézett ki!:D
---
Csütörtök. Meló után Nemzeti Dohánybolt. Jaj, hogy az mekkora szar, te jó ég...:)
Aztán jött a vidanetes szerelő. Nem volt drót megtörve. Egy másik volt kicsúszva. 
Ilyenkor jó egyébként mozgássérültnek lenni. 
Frankón hülyének tudom tetetni magam...
Amúgy elég égő volt...:D
A srác rendes volt, beírta a munkalapra, hogy csatlakozócsere...
Mert a javítás ingyenes, de a felesleges kiszállásokat néha kiszámlázzák...
---
Péntek. Összefutottam Kata barátnémmal a buszmegállóban.
Születésnapom óta asszem még mindig nem találkoztunk, szóval ideje volt. És még egy kolléganőjét is bemutatta. Kaptam puszit is!:$
Aztán elintéztük az ETO-bérletet. Olcsóbb volt, mint gondoltam. És a B-középben leszünk. Huligánok...:)
---
Szombat. Nem lesz több szombat reggeli németóra...
Tudtam, hogy szerencsétlen az időpont, szóval ez várható volt... 
Lemondtam a tegnapi órát, mert dolgoztam, és erre írta a srác, hogy inkább hagyjuk, mert nehezen egyeztetünk időpontot...
Az az egy vigasztal, hogy mindig volt valami dolgom, mármint úgy sosem mondtam le órát, hogy "nincs kedvem szombat reggel tanítani..."
Hétköznap meg most nem fér bele...:(
Kettőig meló, majd bevásárlás, délután pihenés, semmittevés. 
Meg Szuperkupa-döntő. Lásd fent!;)
---
Ma voltam a kútnál sportért. Meg cigiért. Vettem egy csíkkal..:)
Sógornőm lehet, hogy benéz majd, meg cimbi is jön bérletet fizetni. Mármint ez nem függ össze a cigivel, csak leírtam...:)
Amúgy pihenés, olvasás, tévé.
Meg főzök zacskólevest. Meg sütök mirelit pizzát.
Écsen apámnak a vasárnap egyenlő volt a húslevessel. Anyu unta főzni. Én untam enni...
És most bármit megadnék érte...:(
---
Na, mára befejeztem.
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: