2013. július 20., szombat

Randikommandó

Vasárnap nagyon ügyes voltam ám!:) Nagyon jól sikerült a pizza, amit sütöttem, és a zacskós húsgombócleves fodros tésztával is nagyon finom volt!:)
Bár a pizza szerintem azon is múlott, hogy épp benézett sógornőm, és barátnője, és Edit mondta meg, hogy mikor vegyem ki a pizzát a sütőből, mert az már jó!
Kora este még egy cimborám is meglátogatott, kifizette a bérleteket. Elkísérte új barátnője is, aki... Nos, nem ilyen lányt képzeltem el mellé. De nagyon aranyos, meg szimpatikus...:)
Unalmamban vinyóm egy olyan területére tévedtem, amihez nagyjából öt-hat éve nem nyúltam... Így mp3-lejátszómra felkerült egy "retró-zene-mappa",olyan előadókkal, mint: V-Tech, Dido, No Doubt, Tankcsapda, Irigy Hónaljmirigy, Első Emelet, Pál Utcai Fiúk, Balázs Fecó, Bikini, Evanescence, Sugarloaf, Zanzibár, Tarkan, és Zorán. 
Nos, ebből is látszik, hogy elég szerteágazó a zene ízlésem... XD
Este Cobra 11-et néztem. Anyu egyik kedvenc sorozata volt. Amikor vasárnap esténként bejött hozzám, az volt a fix program, hogy megnéztük az épp aktuális részt. 
Én a számítógép előtt ülve figyeltem a filmet, és reklám alatt mindig odadobtam a kanapéra a távkapcsolót, hogy Anyu tudjon addig "zongorázni". 
Vasárnap is fordultam a székkel, a távkapcsolóval a kezemben... Majd kilenc hónap után...
A kanapé természetesen üres volt... :(
Utána még egy kis update: bepusziltam egy csomag mogyorókrémes-tejszínhabos gofrit....:)
---
Egy szerény észrevétel a Nemzeti Dohányboltokkal kapcsolatban! Ha már a külföldi turisták amúgy is szexshopnak nézik eme épületeket, jó lenne, ha tartanának a "18-as karikás DVD-s kiadványokból". Így elkerülhető lenne a sima újságosoknál előforduló érdeklődés, hogy megjelent-e már az új. Mert az nem fix időpontban jelenik meg, és nincs kirakva. Ha megkérdezem, akkor meg én vagyok a perverz fogyatékos.XD Akkor meg miért tartják?:)
Ja, és jó lenne, ha ismernék a cigimárkákat az eladók. Meg a pénztárgép kezelését. Több észrevételem tényleg nincs.:)
---
Anyu nagyon vagány asszony volt. Jókat lehetett vele hülyéskedni, viccelődni.
És mostanában is "mókázik" onnan fentről...
Kb. havonta visszatérő álmom, hogy megjelenik az ajtóban, közli, hogy Sopronban volt szanatóriumban, nem halt meg, jól elhittük. 
És beszélgetünk. 
És ilyenkor hihetetlenül rossz felébredni....:(
---
Hétfőn reggel hatkor sikerült felkelni. De nem vesztettem órát, mert fél 6-ig dolgoztunk. Aztán Gergővbel elmentünk Lidl-be. Újfent bebizonyosodott, hogy bizonyos esetekben nem ártana mellékelnem magamhoz egy használati útmutatót. Ugyanis kollégámnak fura volt, hogy magamhoz ragadtam a bevásárlókocsit. Pedig a családi bevásárlások során így szoktam meg. Szeretem is tolni, meg így van mibe kapaszkodni, meg ilyenek...:)
Elpakolni viszont nagyon nem tudok...:( Kis túlzással öt zsemlyét meg 15 deka párizsit nem tudnék belerakni egy szatyorba. De Gergő szerencsére megoldotta.:)
Aztán hazadobott, kipakoltam, és a kádban dögölve kiolvastam a Nemzeti Sportot.
Ez a kádban döglés is nem tudom, milyen bogaram, de valahogy a Sportot sokkal kellemesebb a kádban kiolvasni, mint az ágyban. Ahol többnyire elalszom az újsággal a kezemben...:)
----
Pár héttel ezelőtt ezeket a sorokat írtam le egy bejegyzésben: 
"Van például olyan lány, akivel amikor elmegyek a szerelősor mellett, köszönünk egymásra mosolygunk. 
És annyira helyes csaj, hogy kétszer-háromszor vissza szoktam nézni rá. Hm... Az a szakasz olyan hosszúnak tűnik, mint a Hungaroring célegyenese..:)
Néha ő is utánam néz. És mosolyog.
Hogy mit gondol közben, azt soha nem fogom megtudni. Van ez így..:)"
Hm... Beszélgettem a lánnyal. És nagyjából már megtudtam, hogy "mire gondolt közben." És nagyon örülök neki.
Mint megtudtam, egy másik kollegina keze is benne van abban, hogy "megismerkedtünk". Ahogy fogalmazott, "beindította a randikommandót." Persze randiról szó sincs. Annyi viszont bizonyos, hogy egy nagyon kedves és aranyos lányt ismertem meg személyében. 
És "Das ist alles, was ich darüber zu sagen habe."- ahogy Forrest Gump mondotta volt.:)
---
Kupakokat gyűjtünk egy ismerősöm kislányának gyógykezelésének támogatására. 
A logisztikai rész még mindenképpen pontosításra szorul, ha okosabb leszek, jelzem az infókat!
Az eddigi felajánlásokat nagyon szépen köszönöm, és tényleg kérek mindenkit, hogyha tudja nélkülözni, juttassa el hozzám felesleges műanyag kupakjait! 
Köszönöm!:)
---
Szerda. Kettőkor leléptem melóból. Az esti meccs előtt nálam volt a bemelegítő sörözés. Előtte ráfért a kéglire egy kis rendrakás, elmosogattam, felmostam, meg ilyesmik...
És hát a meccs... Győri ETO FC- Maccabi Tel-Aviv 0-2. Szégyen és gyalázat. 
A meccs nézhetetlen fos volt, amit pedig a rendezők műveltek, azt inkább nem kommentálnám. 
Szégyen és gyalázat.
Mondjuk a Honvéd-szurkolók újvidéki túrája megmutatta, hogy velünk magyarokkal nagyjából mindent meg lehet tenni. 
Otthon és idegenben egyaránt. 
A meccs személyes krónikájához hozzátartozik, hogy a 20. perc tájékán lejöttem a szektorból, el kellett intéznem két sürgős telefont. 
Közben eszembe jutott, hogy elfutok vécére. 
Megbotlottam, és nekiestem a falnak. 
Elég csúnya zúzódások keletkeztek a vállamon, és meg is van dagadva. 
Lehet, hogy meg kellene mutatnom dokinak. 
De utoljára akkor voltam a kórházban, amikor Anyu cuccait elhoztuk az irodájából. 
És azóta nem voltam... 
És nem is nagyon kívánkozom oda...
A meccs után még itthon facebook, meg focis fórumok. Meg két sör...:)
---
Csütörtök. Fél 6-kor akartam kelni, fél 8 lett belőle... Nem értem, hogy csináltam...:)
Fél 10-re értem be dolgozni, nem siettem. Éljen a rugalmas munkaidő!:)
Fél 4 után távoztam, elmentem a plázába, megnézettem a telefonomat. 
Ugyanis meghülyült. Ha nem töltöm, töltést jelez, ha töltöm, nem jelez töltést. Meg adatkábellel nem lehet csatlakoztatni a számítógépre...:/
Hm... Direktbe tuti nem öntöttem le sörrel, de hogy valamibe beleraktam, ami nem tett jót neki, az elképzelhető...:)
Hamarosan tervezek új készüléket venni, szóval erre már nem nagyon szeretnék költeni. Meg aztán végülis működni működik!:)
És tényleg keresek egy a Samsung Galaxy Y, és az S3 közé pozícionált készüléket. Utóbbi nekem "túl jó", szerintem nem tudnék rá vigyázni....:/
Ha valakinek van ötlete, ne kíméljen!:)
---
Tegnap nagyon pénteki hangulat volt. De azért dolgozgattam.:)
Viszonylag időben hazaértem. 
Jó kis "parasztos" vacsit rittyentettem: kolbász, szalonna, paprika, paradicsom, uborka, újhagyma, sajt. Meg parasztkenyér...XD
Este megnéztem az Egy szoknya, egy nadrág című "filmeposzt", majd nyugovóra tértem...:)
---
Ma is felébredtem fél 6-kor...:/
Aztán 7-ig aludtam...:)
Döglöttem a tévé előtt, meg beszéltem zalai nagynénémmel telefonon. Nagyon jó arc!:)
Most majd el kell mennem az ETO Parkba, ajánlott levelem jött a NAV-tól...:/
Meg vannak csekkek, adok fel lottót, meg kajálok valamit.
Délután meg elolvasom a Titkot. :) És NEM a kádban!:)
Este vagy Smuki, vagy nem. Ez még kiderül. 
Holnap meg benzinkút. 
Meg pihi, PlayStation. 
És lehet, hogy előpakolom a gombfoci-gyűjteményemet...:)
Az ebéd terveim szerint gulyásleves lesz tepertős pogácsával. És nem rendelem!;)
És mára tulajdonképpen ennyi is lettem volna!
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:) 

Nincsenek megjegyzések: