2013. július 31., szerda

Rébusz bácsi

Vasárnap tényleg nem volt kedvem komolyabban tevékenykedni a konyhában. Pff... Ez de nagyképűen hangzott...:) Szóval nem volt kedvem még zacskólevessel, meg fagyasztott ezzel-azzal sem szórakozni, meg étvágyam sem volt igazán abban a dög melegben. Így tényleg sajtburger volt az ebéd. Kettő.:) Meg csokis keksz, ami elég szépen megolvadt a szekrényben...:/
A Forma-1 nem volt rossz, Hamilton nyert, akit már tényleg nem utálok annyira, mint régen, sőt néha már-már kifejezetten szimpatikus...:)
Volt nézőcsúcs, meg sok-sok rosszullét a forróságban, plusz még két szülés is megindult... Ha ezt majd a szüleik elmesélik a picuroknak...:)
Emellett Alonso kezd elégedetlen lenni a Ferrarival. Ő most a Red Bull felé kacsintgat, Räikkönent meg állítólag a Ferrari kínálta meg egy álomszerződéssel. 
Ezen hírek valóságtartalma persze erősen kérdéses, de azért kíváncsian várom a fejleményeket.
Nem aludtam el a futamot, többé-kevésbé az egészet láttam, a futam utáni beszélgetésekkel együtt.
Utána jött a "hétvégi strandolás": döglöttem, olvasgattam a kádban.
Épp hogy kényelmesen elhelyezkedtem, megcsörrent a telefonom. 
Lusta voltam magamra kapni valamit, így egy szál semmiben indultam el megkeresni a telefont, ami persze a konyhában volt. 
A konyha pedig a függőfolyosóra néz, ahol van két lakás. Az ablakpárkányomon az egyik szomszédasszony virágaival...
Szóval őszintén reménykedtem, hogy nem akkor jön virágot öntözni a szomszédasszony... Szerencsére nem jött... :)
Aztán még olvasgattam, tévéztem, facebookoztam, és megvártam a Hungaroringről hazaérő sógornőmet, aki felugrott pár holmijáért.
---
Hétfő. A viszonylag késői fekvés ellenére csak félórát szundiztam pluszban, viszonylag hamar beértem melóba. És fél 4-kor le is léptem, azaz egy teljesen átlagos hétfői nap volt.
Vagyis nem teljesen...
Hm... De fura... 
Ezt most tényleg nem tudom szavakba önteni...:O :) 
"Új érzések, új hangulatok...". Szoktam használni ezt a szófordulatot. De ezek most tényleg nagyon újak. És furák. És jók...:)

Éles váltás, ezért a szóköz.:)
Este rántottát sütöttem. És kevertem a tojásba piros paprikát, meg pizzafűszert. Nagyon fincsi lett!:)
Délután meg átjött egy cimbora pár cuccáért, amiket még tesómék hoztak haza neki a Ringől. 
Persze ő is tartott egy kis élménybeszámolót. És minden valószínűség szerint bemutatta új telefonomat, egy Samsung Galaxy S Advance személyében. Szimpatikus.:)
Hosszú Katinka aranyérmet nyert a barcelonai úszó VB-n! Ezúton is gratulálok neki, szép volt, Katka!:)
Amin kiakadtam: a HVG facebook-oldalán a remek hír alatt a kommentek kb. fele politizált, orbánozott, felcsútozott, kétharmadozott... Ahelyett, hogy örült volna annak, hogy egy bajai csaj a világ legjobbja lett valamiben. Ez az üldözési mánia elég fárasztó tud lenni...
---
Ma szerda van, de részben úgy teszek, mintha szombat lenne, és pár gondolatom már leülepedett volna, így egyes dolgok, amiket a papíromra leírtam, nem kerülnek bele a bejegyzésbe...:P
---
Kedd. Be kell ismerjem: rossz voltam. 
Bár ez persze relatív. 
A "leszidás", ami aztán nem is nekem lett címezve, elég jogos volt. 
De a stílus nem tetszett.
De mindegy is, nem akarok én itt rébuszokban beszélgetni...:)
Egészen példátlan hecckampány indult az ETO ellen. Ott volt ugye nyár elején Strestik kikezdése, a zászló-ügy, aztán a Maccabi-meccsek...
Most meg az ETO-vezetőség a Bayern vendégjátéka miatt halasztaná a Fradi-meccset, amibe persze a pestiek nem egyeznek bele...
Jelzem, én örülök neki, és jogos is, a Fradi elleni bajnoki sokkal fontosabb a bajorok elleni sörmeccsnél. 
De arra azért kíváncsi lennék, hogy mi lenne a reakció, ha az ETO nem egyezne bele a Fradi által kért halasztásba... Nagyjából el tudom képzelni...
Meg ez a Diósgyőr-meccset egy ETO-legendával a győri szektorban megtekintő DVTK-drukker úr, aki elmeséli, hogy gyermekeiket köpködték, sörrel leöntötték, szidalmazták, amikor visítva örültek a miskolciak vezető góljának.
És ezért az összes győri gyökér, paraszt, tuskó...
Gyereket bántani, fiatal lányokat leköpni-szidalmazni mocskosszemét dolog, abszolút elítélendő magatartás.
De azért egy focimeccsen vannak afféle íratlan szabályok, amiket illik ha nem is betartani, de legalábbis figyelembe venni. Ilyen például, hogy vendégszurkolóként nem örülünk feltűnően csapatunk góljának, ha a hazai szurkolók között foglalunk helyet. 
Engem is irritálni szokott, sőt még az is, ha valaki a vendégcsapat mezében-sáljában jön be közénk. 
Persze az erőszakot, sőt még a verbális "szájkaratét" is igyekszem elkerülni...:)
Tudom, miről beszélek, voltam már Haladás-ETO meccsen hazai szektorban Szombathelyen, egyedül... Az a meccs ráadásul 11-esekkel dőlt el, kiestünk...
Na, akkor nagyon észnél kellett lenni, hogy semmire ne reagáljak túl feltűnően, persze totál ellentétes előjellel, mint a körülöttem lévő párszáz ember...
Szóval ja, ennek az éremnek is két oldala van...
Vagy még több is...
---
Ma meg bunkó voltam valakivel akaratomon kívül. Vagy inkább figyelmetlen. És ő ezt nem érdemelte meg. De megbeszéltük a dolgot...
Hm... Mégsem kell Anyu 2011-es papírjait összegyűjtenem az APEH-nak. Elírták, 2012-t akartak írni. 
Azokat a papírokat meg már egyszer bevittem, de akkor azt mondták, hogy nem kellenek, mert hivatalból megkapják őket...
Ma leállították az analóg tévéműsorokat...:( Nincs tévé a konyhában...:( Kénytelen leszek Showder klubot nézni DVD-ről...:)
---
Szombat éjjel megégettem cigivel az orromat. 
És azóta minden egyes fürdéskor-törölközéskor belekapok a sebbe, és vérzik...
Nooormális? 
Biztos, hogy nem...:)
---
Holnap lehet, hogy elnézek Földhivatalba. Szombaton meló. 
Este Haladás-ETO tévében, a tervek szerint egy véendéglátóipari egységben. 
De ez még pontosításra szorul.
Écs majd kb. jövő hét végén. 
Hétfőn meg APEH. Még egyszer.
---
Aztán valamikor majd még írok ám!
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: