2013. július 7., vasárnap

Féltanga

Annak azért nagyon örülök, hogy nem szoktam minden nap blogolni. És mindig azonnal leírni, ami eszembe jut. Jobb, ha bizonyos dolgokat hagyok egy kicsit ülepedni...:)
Ja, és még az jutott eszembe, hogy vannak afféle "blogkonzulenseim". Szóval egyes beszélgetések-levélváltások gondolatmenetei szinte szóról-szóra visszaköszönhetnek itt. Egyrészt ez nem véletlen, másrészt pedig az érintetteknek ez minden bizonnyal nem újdonság...:)
---
Csütörtök délután beraktam még egy adag mosást. Szerencsére tesóm segített kiteregetni. Vagyis inkább kiteregetett. Sőt pénteken a ruhákat is elpakolta. Igen, a zoknikat is összepárosította.:)
Este bátyámmal és egy cimborával, meg két kölkével elmentünk bérletet hosszabbítani az ETO Parkba. 
Nem sikerült. 
A bérletügyintézés időpontja ugyanis nem egyezett a shop nyitvatartási idejével. Így ezt a projektet áttettük péntekre. 
A bajnoki serleggel azért sikerült lefényképezkedni. A shopban éppen ott volt bajnokcsapatunk egyik játékosa, Varga Roli is. Gondoltam rá, hogy felkérem egy közös képre, de a barátnőjével volt, ezért nem akartam őket zavarni.
Rákérdeztem: nem biztos, hogy Nike-ra váltjuk a Puma-mezt. Mondjuk szerintem sem, ha már az első edzéseken Puma-cuccokban vannak a srácok.
Este meg tévézés közben behalt a kábeltévé egyik drótja. Megtört... Így a digidoboz hangja elszállt...:(
Nem szoktam munkahelyi -mármint szakmai- dolgokról írni, de most kivételt kell tennem. Kaptam egy elég durva magyar szöveget, amit le  kellett fordítanom németre, és céges szinten elég nagy emberek fogják olvasni. És nem akarom fényezni magam, de igen jól sikerült. Ihletett formában fordítottam. Olyan szavak és kifejezések jutottak eszembe, hogy csak lestem...:)
A legbüszkébb arra vagyok, hogy a szövegben szerepel a Feedback szó.:)
Az persze elképzelhető, hogy a főnökség meg fogta a fejét, hogy mekkora gyökér vagyok, és milyen szar lett az iromány...:)
---
Pénteken sikerült időben felkelnem.
De nem tudtam időben elindulni, ugyanis szétkaptam egy kilincset. 
És bezártam a telefontöltőt a szobámba...
Szegény tesómat felkeltettem a problémát orvosolandó... Persze egy perc alatt megoldotta, ami nekem kb. 10 perc alatt nem sikerült...:( :D
Hm... Szoktam mondani, hogy nem tudom, milyen hatással lenne rám a meztelen női test látványa...
A buszmegállóban várakozva odalépett hozzám egy nő. 
Megkérdezte mennyi az idő.
Megnéztem a telefonom, majd ránéztem.
Egyik kezében rakéta, másikban cigi. És bammeg: nem volt rajta melltartó, melle majdnem lent volt a járdán, mellbimbói kidöfték felsőjét, így segítve a szellőzést... Hát én majdnem elhánytam magam...XD
Van, akinek mindegy, csak lyuk legyen. Itt az ékes bizonyíték, hogy bimbi bimbi között is van különbség.:)
A nap szava a féltanga. 
Két embernél kérdeztem rá, mindketten ismerték. Nekem ez totális újdonság...:)
Jó pap is holtig...:)
Felvetődött melóban, hogy kissé feszült vagyok.
"Vannak gondjaim."-ahogy Lali mondá vala az Üvegtigrisben.:)
Az elintéznivalók, apám és az ő állapota... Szóval észnél kell lenni! A fogyatékos-támogatással kapcsolatos cuccot átküldtem egy jogász ismerősömnek, segít átnyálazni. Talán egy igénylőlapon jó helyre pakolt X segítségével megoldódik a történet...
De én amilyen balfasz vagyok, nem kizárt, hogy megbüntetnek, hogy mozgássérülteknek járó támogatással éltem vissza...
Terápiás jelleggel ismét felvetődött a "csajozzak be"-témakör.
Igen, ez az ülepedős téma..:)
Ha valamikor, most aztán főleg nem érzem magam csajozós lelkiállapotban, meg aztán az esetleges próbálkozás(ok) sikertelenége(i) végképp felőrölhetnék instabil idegrendszeremet.
Meg aztán tényleg lehet, hogy jobb nekem egyedül...
Ilyenekbe meg, hogy fogyatékos férfi evolúciósan alkalmatlan társat találni, ne menjünk bele, elég beteges ideológiákat tudok gyártani egyedüllétemhez...:)
De annak azért örülök, hogy van, aki szerint azért vagyok egyedül, mert nem próbálkozom. Ha próbálkoznék, nem lennék egyedül. Köszönöm a bizalmat!:)
A bérletet nem sikerült cimbinek elintéznie. Sőt, valószínűleg rossz szurkolói kártyát vettünk... De erről nem írok bővebben, ez szurkolói csoportok belügye, kicsi vagyok én ehhez...:)
Délután bátyóval döglöttünk a tévé előtt, vacsoráztunk, aztán visszament Ausztriába.
Én meg nyűgös voltam.
Filmet akartam nézni, ki is választottam egy DVD-t, de kb. három perc után meguntam...:)
Sört nem ittam. Mert egy sör nem sör...;)
---
Szombat. Felébredtem a hétköznap megszokott fél 5-kor... És nem tudtam visszaaludni...
Elmentem a plázába.
CBA. Segítőkész pénztároslány, nagyon rendes volt. 
Kedvet kaptam, hogy kajáljak a CBA Grillben. Az idegbeteg nő nem volt ott...:)
De még kaja sem volt, így kilőttem ezt a lehetőséget.
Rossmann. Akciós a kedvenc borotvám..:)
És tekerős kupakú Colgate-ot sikerült vennem... Mivel bogaras állat vagyok ugyebár, ez zavar...:)
Lipótiban kávé, lottó. Tippmix nem. Az amerikai bajnokságot, meg a finn másodosztályt valahogy nem ismerem...:)
Amúgy imádom azt a helyet, nagyon helyes és aranyos pultoslányok vannak.♥
Vidanet. Rákérdeztem a drótra. Ingyen javítják, ha nem akadnak szándékos rongálás nyomára. Na, most akkor erre kíváncsi leszek. Egy drót nem törik meg magától. Viszont nem is töröm meg szándékosan...:)
Azt hittem, van számlaelmaradásom, de szerencsére nincs. Juppi!
Előttem egy kisebbségi úriember fizetett elő netre. Nagyon mókás volt. Megkérdezte, hogy ugye biztos nem akadozik a net, mert ő "Ámerikába ákár szkájpúni"...
Ja, és nem kapott ájándékot...:( :D
Ebéd rakott káposzta-konzerv. A házias ízek-sorozatból. Úgyis hiányoznak a házias ízek...:( 
Amúgy átverés: nem az...:(
Feltépős konzerv. Persze letörtem a fülét...
Konzervnyitóval meg nem sikerült normálisan kinyitni. Kanállal korrigáltam. Késsel nem mertem. 
És nem, nem sérültem meg...:)
Aztán F1-időmérő, meg csendespihenő, olvasgatás.
Este még "egy kicsit" beszélgettem kolleginával, aztán nyugovóra tértem.
Jaj: ősszel jön Szepesi Nikolett második könyve!
Eredetileg Orgazmusolimpia lett volna a címe, de Orgazmuspontok címen fog futni....
Kíváncsi vagyok, hány bőrt, és milyet tud még Niki lehúzni a történetről...:O :)
---
 Ma felkeltem, elmentem Sportért, ellenőriztem a lottószámokat, nem nyertem...:(
Szomszédasszony önéletrajzát fogom fordítani. 
Fordítós nasi beszerezve...:)
Ebédre pizzát sütök, aztán F1. 
Aztán folytatom a fordítást. Meg olvasok. Könyvet...:P
Meg jó lenne a telefonom memóriáját kicsit ürítgetni, 30 MB szabad hely van a 4GB-s kártyán...:)
Merjünk nagyot álmodni: cél az egy giga szabad hely!:)
Vacsi? Tejbedara: a neten talált recept alapján 5 deci tej, 2 evőkanál cukor, 4 evőkanál búzadara. Két személyre. 
De én egyedül eszem, csak nem fog ki rajtam.
Kollegina tanácsa alapján előre kiöblített lábasban. Öblítés után nem eltörölgetve, ez benne a poén.
És akkor lehoztam a hétvégét kajarendelés nélkül...:)
---
Néha nagyon magvas gondolatok tudnak eszembe jutni.
A vélemény olyan, mint a segglyuk: mindenkinek van, de mindenki csak a sajátjával foglalkozik.-mondják az okosok.
Ennek analógiájára - analógia...:)- elmondható, hogy bármennyire szidják a pasikat, őket sokkal jobban érdekli a nők véleménye, mint fordítva.
Ugye-ugye?:)
Copyright!;)
---
Ennyi.
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!;)

Nincsenek megjegyzések: