2013. július 28., vasárnap

Kuckolda

A címről: amikor kolléganőmnek ecseteltem, hogy ebben a nagy hőségben valószínűleg nem nagyon megyek sehova, és itthon leszek, azt találta írni, hogy "ne csak kuckoljak, éljek is." Ez nyilván kockulni akart lenni, de valahogy megtetszett ez a szó.:) 
Bekuckózom magam a lakásba, és így öregurasan átvészelem a hőséget. 
Tehát: kuckolda.:)
---
Csütörtök: igen, mostam. Jó sokat. Meg teregettem is. És minden ráfért a szárítóra. Ez meglepett.:)
Aztán pizzát rendeltem. A Don Pepe szokásos havi akciós pizzáját kóstoltam meg.
A pizza egyébként Claudius  névre hallgat -amennyiben egy pizza szokott névre hallgatni...-, és olyan erős volt rajta a paprika, hogy megkönnyezetem...
Egyébként van egy hasonló nevű kolléganőm, aki... Na, mindegy...:)
Este körkapcsolásban néztem a Debrecen és a Honvéd Európa Liga-meccsét.
Hát, azokat is megkönnyeztem...:( :D
Így mind a négy magyar csapat kiesett a nemzetközi kupákból. Ezzel nagyjából Andorra, Lichtenstein és San Marino szintjén vagyunk.
Ami egészen kétségbeejtő.
Bár ennél sokkal rosszabb nyilván nem jöhet...
---
Péntek. A benzinkútnál indítottam a napot, elmentem Sportért.
Ahogy az újságokat nézegettem, egy kisebbségi asszonyság -nem, nem svéd, és nem is sváb...- bőszen elkezdte pakolni az egyik polc tartalmát a táskájába. Majd annak rendje és módja szerint fizetni indult.
Persze csak vicceltem: a kijárat felé vette az irányt.
Amikor a pénztároscsaj rászólt, hogy tegye vissza a cuccokat, a nő olyan ártatlan kérdezte meg, hogy "Miért?". hogy nem is a ma született, hanem egy kb. két hét múlva születendő bárány jutott eszembe.
Egyébként meg: mondj nemet a rasszizmusra!:)
Elpakoltam a megszáradt ruhákat, meg mostam még egy adagot.
És megnéztem az NB1 nyitómeccsét: Lombard Pápa-PFLAFC
Pf...:) Ez a szép rövidítés a felcsúti Puskás Ferenc Labdarúgó Akadémia FC-t rejti.
És ritka unszimpatikus csapat. És most nem elsősorban azért, mert Orbán, meg Felcsút... Egy labdarúgó-akadémiának ne legyen élvonalbeli labdarúgócsapata! Ne igazoljon tízmilliókért játékosokat! És nem legyen egészen nyilvánvalóan összefonódva egy másik élvonalbeli csapattal...
A meccs után kiültem a konyhába. Sör, cigi, zene. Relax.:)
Közben írt egy ismerősöm facebookon. A blog elérhetőségére volt kíváncsi.
Mert valamikor elkezdte olvasni, de most nem találta. És megdicsért, hogy milyen nyíltan és őszintén írok.
A dicséret jól esett, ezúton is köszönöm. De ennek igazából csak így van értelme...
Eszembe is jutott, hogy megeresztek egy őszinteségi rohamot lányokkal kapcsolatban, de inkább kihagyom...:)
Ja: az ismerős egy kerti partyn felolvasást rendezett a blogomból!:) Ez azért nem semmi, ilyet még tényleg nem hallottam..:)
---
Szombat. Jóval hat előtt felébredtem. De a plázába nem tudtam időben elindulni, mert még van másfél-két órát fetrengtem...:)
Busszal mentem  a plázába. Felszálláskor egy néni előre engedett. Ez a halálom. Én vagyok a fiatalabb, pasi, ő meg az idősebb, nő, ezért előre engedtem volna. De mivel nem hagyta, nem erőltettem a dolgot...
Aztán az ülőhelyhez érve majdnem fellökött. Ez meg a másik halálom...:/ :D
Nagybevásárlást tartottam. Értsd: kenyér, zsemle, sör.:)
Aztán Lipóti: tippmix, lottó, kávé, almafröccs.
És a teraszon csak a nemdohányzó asztal volt szabad... Nem voltam ideges...Mikor mindenki cigizik körülöttem, én meg nem gyújthatok rá a kávéhoz, meg a tippmix-agyaláshoz, az eléggé frusztráló tud lenni.
Aztán szerencsére megüresedett egy asztal, átkölköztem...:)
A nap hátralévő részében itthon pihengettem, este meg elmentem ETO-meccsre. Elég álmos voltam, de ahogy vártam,  a stadionba érve felébredtem...:)
Hm... Nem értettem a dolgot, de útközben több lány is rám mosolygott. Volt olyan, hogy a pasijával ballagott a  csaj kézenfogva, és a zebránál állva visszamosolygott rám...:O :D
Pedig nem voltam felemás cipőben, nem volt rajtam semmiféle matrica, szóval nem értettem...:O :D
Elég hamar a stadionba értünk, sörözgettünk-beszélgettünk.
A meccs előtt-alatt vagy öt-hat sör lecsusszant, de ebben a melegben kiizzadtam az egészet...:)
Győri ETO FC-Diósgyőr 1-1. Pf... Mindenki azon élcelődik, hogy csak 2500 néző volt a stadionban.
Hát... Friss kiesés a BL-ből, este 9-es kezdés, tévéközvetítés, nyaralások... Így azért "annyira" nem vészes. Szerintem. A játék annál inkább...
Rém gyengék voltunk újfent, mondjuk a bíró sem volt a helyzet magaslatán.
Megint olyan érzésem volt, hogy hátrányban kezdtünk el játszani...
Bár sok tudatosságot így sem vettem észre a csapat játékában...
Egy pont, és más semmi...
A meccsről távozóban, a lépcsők leküzdése után a parkolóban megálltam egyet szusszanni. Egy fa törzsébe kapaszkodtam bele. Egy srác utánam szólt, hogy "Na mi van, pisi lesz?" Hehe... Imádom a szurkolói humort...XD
De aztán... Átértem a zebrán, azaz már célegyenesben voltam a hazafelé vezető úton, amikor egyszer csak előttem termett három 18-20 év körüli kiscica.
Miniszoknyák, spagettipántos nyári ruha, parfüm-illatfelhő, ringó csípők, karcsú derekak...
Hát, nem álltam meg szusszanni...XD
Mentem, mint akit zsinóron húznak, nem kicsit bepárásodott a szemüvegem...:D
Aztán sajna legyorsultak a lányok, látótávolságon kívülre kerültek, és sajnos nem vártak a kapuban.:( :D
Hazaérve kicsit még olvasgattam fórumokat, meg szomszéd srác rámírt facén, hogy tudok-e eladni neki cigit, mert bezárt a doánybolt... XXI. század...:)
Még egy sört azért megittam a rend kedvéért.
Fél egykor meg nekiálltam kajálni: kolbász, paradicsom, paprika, sajt, újhagyma, zsemle. És algoflex.
Így abszolút frissen és kipihenten tudtam felkelni.
---
Ma is elmentem Sportért a kútra, meg felmostam.
Aztán tesóm is visszatért a Hungaroringről, ment vissza dolgozni. Picit beszélgettünk, meg meghozta az idei F1-es szerzeményemet. Nagyon pöpec...:D
Mindjárt kajálok valamit -lidl-s sajtburger...:/-, aztán nézem a Forma-1-et.
Kíváncsian várom, állítólag minden idők egyik legforróbb futama várható.
És remélem, hogy valamilyen formában meglepetés-győzelem fog születni.:)
A jövő hét?
Meló, talán egy-két tali, meg sok-sok bürokratikus ügyintézés... Ez utóbbi kifejezetten dislike...:/
---
BRÉKING: 2021-IG BIZTOSAN LESZ FORMA-1 MAGYAR NAGYDÍJ A HUNGARORINGEN! Most mondák be. 
Örülök, ez nagyon jó hír!:)
---
Elkezdtem ötletelgetni a bloggal kapcsolatban. 
De erről egyelőre ennyit. Főleg azért, mert még nincs semmi konkrétum...
---
Meg mára amúgy is ennyit. 
Jók legyetek!
Jó pihenést, kellemes hűsölést mindenkinek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: