2013. augusztus 4., vasárnap

A világ tetején

Szerdán este felhívott édesapám. Érdekes volt... Annyi a lényeg, hogy van egy függőben lévő elintéznivalónk, amire tesómmal kb. szeptemberben fogunk ráérni. Ennek fater persze nem örül, és úgy jön le neki, hogy lesz*rjuk, hogy mit akar. Ez természetesen nincs így. De hogy magától nem jön rá, hogy nem szórakozásból nem tudunk hazamenni hétköznap délelőtt, az nem a mi hibánk...
Vacsora. Pff... Rendelnem "kellett" kebapot. Mert elfelejtettem kenyeret venni...:/
És nagyon aranyos hangja volt a telefonban a csajszinak...:)
Csehországi utánpótlástornát nyert meg a Győri ETO FC. A finálét az Eurosport2 élőben közvetítette. Nagyon vagyunk.:)
Olvastam egy fórumban, hogy egy csaj azért mondott le egy randit, mert a srác lájkolta facebookon egy másik lány fotóját. Ezen még mindig nem bírtam napirendre térni...:D
---
Csütörtök. Átszervezték a 7-es busz útvonalát. Már nem a Honvéd ligetnél, hanem a Városházánál kell felszállni. Szerencsére nem felejtettem el...:)
Kicsit déjá vu-érzésem volt. Szerintem volt már olyan, hogy ott szálltunk fel erre a buszra. Még anno a teleshopba mentünk onnan. Szerintem. 
Nagyon buta és idegbeteg nap volt. A hőség már tényleg kezd az emberek agyára menni...:O
Kettőkor le is léptem. Kollégám hazahozott, és felmérte a kábeltévé-kivezetés lehetőségét. Ezt de nyakatekertem fogalmaztam meg... Lényeg a lényeg: lesz kábeltévé a konyhában!:)
Délután pihi. Este vízilabda. Döntőbe jutott a VB-n a magyar férfi vízilabda-válogatott! Akkor még nem tudhattuk, hogy a slusszpoén még hátra volt...:)
---
Péntek reggel bérletet vettem automatából. Roppant büszke voltam magamra, hogy automatából vásárolva olcsóbb a bérlet, mint a pénztárban. Aztán kiderült, hogy 400 forinttal olcsóbb lett az összvonalas bérlet, mert az egyvonalasok megszűntek...XD
Az automata egyébként kicsit "bonyi", vagy csak én voltam fáradt...:)
Háromig voltam melóban, aztán a pláza felé vettem az irányt.
Adtam fel lottót a Lipótiban. Tippmixet nem adtam fel. Nem volt ihletem..:)
Nagyon aranyosak voltak az ott dolgozó lányok, locsolták a teraszt, hoztak plusz jeget az üccsimbe, szóval le a kalappal előttük!:)
Aztán vidanet. Előzmény: volt nálunk látogatóban egy kedves német kollegina. Beszélgettem vele.
És olyan szinten elszoktam a "hétköznapi" némettől, hogy megijedtem...:O
Nagy hülyeséget talán nem mondtam, de rengeteg "alapszókincsnek" hitt kifejezés nem jutott eszembe.
Ezért előfizettem havi 500 forintért egy olyan kiegészítő csomagra, amiben van három német csatorna. Mert most csak két osztrák adóm van... És az édeskevés...Kell a német tévé!:)
Gyurta Dani vébét nyert 200 mellen. Sorozatban harmadszor. Féltávnál még hetedik volt, de biztos voltam benne, hogy nyerni fog. Megtette...:)
---
Nem is tudom, ki mondta, hogy egy nő akkor a legszebb ha "ragyogtatják".
Én nő sem vagyok. Szép sem vagyok.
De lehet, hogy most "ragyogtatnak"...:)
---
Szombat. Perfect day.
Meló délig.
Még ez is belefért...:)
Kolléganőm elvitt a plázáig.
Sőt előtte még egy trafikot is útba ejtettünk. Az eddig látottak közül a legpöpecebb!:)
Aztán hazajöttem busszal, kevés híján megsültem útközben.:)
Kis itthoni hűsölés után Gergő barátomékhoz mentem.
Meccsnézős-kajálós-beszélgetős.
És ittam is: gyömbért. Komolyan..:)
Ja, és ott volt egy régi kedves iskolatársam, Attila is, mint kiderült. blogom rendszeres olvasója!:)
Gergőéktől a Smukiba mentünk, amolyan meccsnéző maraton, sörös hidratálással...:)
Először Haladás-ETO foci. 2-2 a végeredmény.
Már az ötödik percben kiállították a kapusunkat, majd 11-esből a vezetést is megszerezte a Hali.
Aztán fordítottunk. Ők meg egyenlítettek.
A játék alakulgat, nem volt rossz.
És kétszer annyi pontunk van, mint tavaly ilyenkor!:)
Meccs után kimentünk a teraszra kicsit "levegőzni".
Aztán visszamentünk a kivetítőhöz. Mert kezdődött a Magyarország-Montenegró vízilabda VB-döntő.
És nyertünk. 8-7-re nyertünk.
Az átalakított, megfiatalított, inkább a középmezőnybe várt válogatottunk világbajnok lett!
Benedek Tibor edzőként is csúcsra ért.
Öröm-boldogság...:)
A Smukiban is fantasztikus volt a hangulat, nagy volt az öröm.
A többiek még elmentek a Mundóba. Én inkább hazajöttem.
Nem voltam "buliba öltözve". Meg aztán fáradt is voltam... De azért egy levezető sör még lecsúszott...:)
Ez nagyon jó kis nap volt.
És még le sem írtam mindent...:)
---
Ma 9 körül keltem. Semmi másnap vagy ilyesmi. Csak fáradt voltam/vagyok. Dél körül lementem a kútra, szerencsére még kaptam Sportot...:)
Aztán pihengettem-olvasgattam.
Egész nap iszom. Vizet...:)
Enni annyira nagyon nem sikerül, ettem két csokis croissant-t, virslit, meg szendvicseket...
Most majd szerintem Mr. Beant nézek, aztán szunya..:)
---
Jövő hét? Földhivatal. APEH. Dislike.
Árkádban Forma-1 kiállítás. Big lájk.
Szombaton ETO-Fradi...
Meg lehet, hogy meglesz az új számítógépem is.
A telefonok viszont kikészítenek... Lehet veszek egy ugyanilyet, amilyen van!:D
---
Valószínűleg belátható időn belül megszűnik a GosziBlog...
Vagyis átalakul.
Zörögnek a fogaskerekek. Ötletelek...
---
Mára ennyi.
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!;)

2 megjegyzés:

KIlcsi írta...

Gábor remélem minden ok veled, olyan régen irtál...

Gábris írta...

Jaj, csak most vettem észre, hogy írtál... Igen, köszi, a körülményekhez képest minden rendben volt, csak a gépcsere miatt nem írtam...:)