2013. augusztus 29., csütörtök

Egy különc srác feljegyzései

Egy korábbi bejegyzésben már poénkodtam a címben szereplő filmmel, de az elmúlt napok történései alapján most egészen találó ez a cím. 
Na, ezt jól leírtam...:)
Az alcím pedig akár az is lehetne, hogy "Móni mennyire igazad van...":)
Szóval. A hétfő elcsordogált, nem történt már semmi különös. 
---
Aztán jött a kedd
Lementem Sportért, azon kívül itthon voltam. Hosszú hónapok után folytattam PlayStationön a focibajnokságomat, sokat olvastam- és agyaltam.
De mindenen, amit el tudsz képzelni.
Anyun, apun, azon, hogy ez a hét nem öreguras, agglegényes, hanem szinte már remete-jelegű, meg ilyenek.
Amúgy aggódtam is picit, hogy ez az első Anyu nélküli nyári szabi, szóval Écsre nem lesz kedvem kimenni, munkahelyére nyilván nem megyek be...
Egyébként ma reggel is eszembe jutott, hogy felhívom valamilyen apropóból...
És ha nem mentett 70-es számot hívok, mindig az ő nevét adja ki, mint "kedvenc hívott", vagy mi...
Este gép kikapcs, telefonon face, éjfélkor német híradó. Fél egykor beprogramoztam a tévét, hogy egy óra múlva kikapcsoljon, levettem a szemüvegem.
És aludtam. Volna. Egy óra letelt. Aztán még egy. 
Aztán olvastam. Könyvet. Aztán újságot. 
Rádiót is hallgattam az mp3-lejátszómon. Az meg lemerült. Még sosem merült le...
Aztán fél 5 lett. 
Az agyalásnak, és a szerintem az utóbbi napok túl sok alvásának köszönhetően egy percet sem aludtam...
---
Szerda reggel felkeltem. Főztem egy kávét, és "voltam"...
Újságért a szar idő miatt nem mentem le.
Gép bekapcsol, mp3-lejátszó csatlakoztat...
És nem ismerte fel a gép...
Gyanakodtam, hogy a géppel van a gond, ugye a mobilvinyót sem ismeri fel, de találtam egy pendrive-ot, amit felismert. 
Hm... Körülbelül 6-7 éve mp3-lejátszó nélkül nem megyek sehová. Ha tudom, hogy legalább egy darabig egyedül leszek, viszem magammal, és hallgatom.
Alapvetően nem vagyok antiszociális, de buszon főleg "létszükséglet". Meg séta közben. Nem tudom, miért... Vagyis tudom, de hülyeség...:)
Nem, nincs rámondva végtelenítve, hogy "bal-jobb", sőt az sem, hogy " levegő ki-be"...:)
Az utóbbi hónapokban megtanultam, hogy vannak nagyobb gondok egy (kettő) műszaki cikk elromlásánál, de azért felhúztam magam.
Sokkal nagyobb baj, hogy az immáron 22 éve műtött jobb sarkam "szórakozik", minden előzmény nélkül megbicsaklik (megbicsaklok?) mint egy colstok -de hülyén néz ki így leírva...:)-, és szúr. És csak napi 2-3 lépésnél jön elő, de az én formámat ismerve a Szent István út kellős közepén fogok összeesni vele...
Enni csak este 6 után ettem először. És tegnap utoljára. 
Este 8-kor lefeküdtem.
A Barátok közt első részét megnéztem, a reklám alatt levettem a szemüvegemet. És elaludtam. 
Ezek szerint "működök". 
Bakker. Nem tudtam különszedni a keddet meg a szerdát. Mondjuk felesleges is lett volna...:/ :) (szerk.: közben különszedtem)
Ja: és kedden tudtam meg, hogy meghalt az ETO egykori focistája, Kovács II Zoltán. Mindössze 26 éves volt, és állítólag öngyilkos lett....:(
Közhely, de ő egy "szerethetőbb" ETO-ban játszott, az Egervári-érában, több magyarral a keretben. Sok idegenbeli túra, a csapatbusz várása a stadionnál, "Bajzát-Böőr, Hajrá, Győr!"... Visszasírom.
Nyugodj Békében, Zolika!:(
---
Megjegyzés 1.: ez a bekezdés azért nem egy depressziós fiatalember segélykiáltása. Néha vannak ilyen mélypontok. Most így lecsapódott.
-
Megjegyzés 2.: olyannyira nem, hogy most egy kis szünetet tartottam az írásban, mert egy cimbora rámcsörgött, és két sört megittunk a Gól Büfében. 
Nem, nem lesz ráadás-sör. Holnap meló.:)
---
Ma reggel fél 8-kor keltem. 
Telefont töltöttem, meg német RTL-en néztem a reggeli műsort.
Aztán elindultam a buszra.
Ott találkoztam valakivel. 
Egy lánnyal, aki azon kevés ismerősöm közé tartozik, hogy úgy jelöltem be, hogy kb. látásból ismerem. 
Nagyon szimpatikus, aranyos csajszi, az alsó szomszéd lányok barátnője.
És megszólított. "Szia, észre sem vettelek!"
Ezen akár meg is sértődhettem volna. Mi az, hogy nem vesz észre?
De én meg nem ismertem meg...
Két-három kérdésbe beletelt, mire kiderült, hogy bizony tényleg ő az, akire gondolok. 
És tényleg kedves, aranyos lány, jól gondoltam..:)
Van vele kapcsolatban egy történetem, vagyis egy momentum, ami megmaradt vele kapcsolatban, de inkább nem írom le, olyan gyerekes dolog... 15-16 éves szint...XD
Mondjuk egyvalakinek elmeséltem...
És van buszos sztori is. 14B-s buszra szálltam fel, eddig fogalmam sem volt, miben tér el a sima 14-estől.
Ezért aztán Marcalváros előtt jeleztem, de a busz elkanyarodott más irányba. 
Szóval a 14B útba ejti a temetőt. Szóval már ezt is tudjuk.
Viszonylag könnyen odataláltam a Sony-márkaszervízbe. 
Bemegyek. Néni telefonál. Megvárom míg végez. Leteszi. Köszönök. Köszön, majd belemélyed a papírjaiba.
Meg akartam várni, míg végez. 
"Miben segíthetek?"-kérdezi. Még mindig körmöl. 
Ez engem baromira zavar. Én vagyok a vevő. Vagyis ügyfél. Aki vett valamit, ami sz*r, különben nem lennék itt.
Elmondom, mi a gond. Még mindig körmöl.
Szól a szakinak. Szaki kijön.
Kér egy adatkábelt. 
Odaadom. 
Néni közben elővesz egy szendvicset. Parízereset. Körmöl, szendvicset majszol, és úgy kommunikál. Éljen a vevőközpontúság...
Na... 
Szóval ezt a hibát nem javítják, hanem cserélik a készüléket, de 5000 forintért szívesen megnézik, hogy kell-e cserélni.
Mert Ausztriában vettem, szóval gari itt bukó. (ezzel persze nincs is gond).
Visszakértem a cuccot, majd műszaki szaki kolléga megnézi, hogy tud-e kezdeni vele valamit.
Aztán vagy kuka, vagy csere Ausztriában.
De abba a szervizbe még egyszer be nem megyek...:/
Ezután Belváros, kirándultam egyet. Vettem fel pénzt.
Itthön döglés, kajarendelés, facebook. 
Nem aludtam.
A kajához nem kólát kértem, nehogy ne tudjak aludni...:/ :)
Felhívott egy szurkolótárs cimbi, hogy elhozna nekem valamit, és a Gól Büfében megihatnánk egy sört.
Egyet mondott, kettő lett belőle.:)
A Gól egyébként fel lett újítva, és ezúttal csak fehér emberek voltak bent...:O
Azért továbbra sem lesz törzshely...
Alsó szomszéd lányokat -vagy az öccsüket- szerettem volna megkérni, hogy tolják le, vagyis vágják le a hajamat, mert nagyon hosszú, és van hajnyíróm, de magamnak nem tudom megoldani...
A késői időpont okán ez szerintem sztornó...:( :)
Holnap meló, meg lottó, tippmix. 
Szombaton ETO-Paks, vasárnap meg jönnek nagybátyámék Zalából. 
Meg Fradi-ETO női kézi, a sérült Görbicz nélkül... Azért a győzelem talán így is kötelező...
És jó lenne egy hajvágás...:)
Mára ennyi. 
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: